-Ce mai face Day? a întrebat Belle când l-a văzut pe Beam închizând.
--P'Day a spus că vine. Dar, P'Day este ciudat. A vorbit dulce cu Beam, într-un mod neobișnuit, Belle, spuse Beam suspicios.
--Probabil că se joacă cu tine, a răspuns Belle zâmbind.
--Oh, se pare că vine și un prieten al lui P'Day. Chiar acum, i-a răspuns lui Beam , iar Belle dădu din cap în semn de recunoaștere înainte de a continua.
*Trr... Trr... Trr*
Telefonul lui Beam a sunat. Micuțul s-a uitat la numele persoanei care suna înainte de a răspunde la apel.
--Huh, P'Bee , a răspuns Beam la apelul surorii sale.
(--Beam, așteaptă la prânz. Bee și Kan te vor lua să mănânci afară) s-a auzit o voce strălucitoare, făcându-l pe Beam să se oprească când a auzit numele lui Kan.
--Uh, probabil că nu voi putea, P'Bee... P Day se întoarce la salon. Beam trebuie să stea și să îl aștepte pe P'Day , se scuză Beam pentru că nu vrea să îl vadă pe Kan .
De asemenea, Beam vrea ca sora lui să aibă timp pentru Kan, pentru că Bee, ea va pleca din nou în curând... el vrea să se întâlnească când Bee vine acasă.
(--Ah, bine? Stai...)Bee era pe cale să-i spună ceva...
--P'Bee, Beam le face părul clienților. Asta e tot deocamdată , a spus Beam pentru că nu dorea ca sora lui să-l invite oriunde unde se afla Kan.
--A venit Bee acasă? a întrebat Belle imediat.
— Hmmm , răspunse Beam încet. Mâinile lui pieaptană părul unui client.
--Ești bine?a întrebat Belle îngrijorată, pentru că știe că Beam trebuie să se simtă foarte rău chiar acum, din moment ce adevăratul partener al lui Kan a sosit.
--Hum.
Beam a forțat un zâmbet și i-a trimis-o lui Belle. Belle nu a mai pus întrebări pentru că credea că Beam însuși nu ar vrea să vorbească despre asta.
Cei doi au muncit până a trecut ceva timp.
A sosit Day la salon.
Silueta înaltă l-a rugat pe Po să iasă să ajute să ducă lucrurile. Beam s-a grăbit să-l întâlnească pe Day imediat.
Micuțul s-a uitat la prietenul lui Day cu nedumerire înainte de a-i oferi un zâmbet și a cere suvenirul pe care l-a cerut.
--P’Day, unde este amintirea lui Beam? a spus Beam înainte de a vedea ochii dojenitori ai lui Day.
--De ce ai ieșit așa?a întrebat Day în liniște, uitându-se la Beam, în timp ce acesta zâmbea.
--Beam nu a lăsat clienți. Beam a terminat de vopsit părul clientului. Dar, nu mi-am scos șorțul și mănușile , a spus Beam.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Genç KurguAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...