Povestea Audi💜 Phon

260 14 3
                                    

--Ce e cu tine? a întrebat mama lui Phon în timp ce își privea fiul intrând în casă încruntat înainte de a pune punga cu orez pe care a cumpărat-o pe masă.

--Nu, nu e nimic, e cald ,a spus Phon disprețuitor în timp ce se îndrepta spre bucătărie să ia o farfurie în care să pună orezul cumpărat și să se așeze să mănânce

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Nu, nu e nimic, e cald ,a spus Phon disprețuitor în timp ce se îndrepta spre bucătărie să ia o farfurie în care să pună orezul cumpărat și să se așeze să mănânce.

Tânărul a mâncat și nu a putut să nu se gândească la persoana care l-a deranjat la magazinul de orez.

--Cine este acel bătrân? Nu știu unde am mai văzut fața aia , se gândi Phon.

--Phon, te rog să duci pânza la mătușa Non , a spus vocea mamei lui Phon.

Mama sa  conduce o spălătorie în timp ce tatăl lui lucra în guvern. De fapt, mama lui Phon nu trebuie să muncească atât de mult, dar din moment ce mama lui Phon nu vrea să stea nemișcată, a angajat servicii de spălătorie și călcătorie pentru casele prietenilor soțului ei.

Phon are un frate mai mare care studiază la o universitate din Bangkok. În vacanțe, el își ajută mereu mama la muncă.

--Mamă, ai terminat de călcat? a întrebat Phon.

Mama a dat din cap, așa că a continuat să mănânce până s-a săturat, apoi a luat coșul de rufe  și a mers la bicicletă.

Phon este foarte priceput să conducă o motocicletă. Phon merge direct la casa prietenei mamei sale, pe nume Nong. După puțin timp, printr-o alee, ajunge în fața casei alocate

--Mătușa Nong, mătușa Nong, am adus pânza să livrez ,strigă Phon în fața gardului.

O clipă mai târziu, o femeie zveltă în jambiere și pantaloni scurți a ieșit din casă.

--Mamă, s-a dus la piață, ia o nouă tură de spălat și ia-o cu tine ,a spus o voce de femeie. Înainte de a merge să deschidă poarta gardului, Mong Khim, fiica mătușii Nong, care este cu 3 ani mai mare decât el. Phon a intrat în loc.

--Acolo, coșul ăla de acolo

Femeia arătă spre coșul pe care-l pregătise, Phon nu a continuat să vorbească pentru că pentru el conversația se terminase deja. Adevărul este că pantalonii scurți nu au contat pentru el, pot fi unii care se uită la picioarele albe ale femeii, este normal ca unui bărbat să-i placă să se uite la femei frumoase, dar lui Phon nu se gândește la asta pentru că știe foarte bine cum este  personalitatea acestei  fete o mai întâlnise înainte.

--Livrătorul a adus pânza, așa că a trebuit să mă ridic să deschid poarta gardului... dar vrei să ieși în noaptea asta... Am întâlnit pe cineva care era foarte frumos aseară, dacă nu te superi pe soțul tău care controlează... . Am să aduc niște tipi să mănânce, ha ha , a vorbit femeia la telefon.

Aceasta este o parte a personalității fetei pe care lui Phon nu-i place. Odată, Phon a venit să livreze pânza la această casă înainte de a vedea o mașină parcată nu departe în fața casei. S-a oprit la gard și nu s-a putut abține să nu se întoarcă să se uite la mașina de lux. Dar, imaginea pe care a văzut-o Phon a fost această fată, fiica mătușii Nong, care îmbrățișează un tânăr în mașină, în plină zi, fără să-i fie frică  că o vede cineva.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum