Sunetul elevilor de liceu a răsunat în pauza de masă. Acest lucru este tipic unui liceu. Elevii care au avut timp să se odihnească au mers să caute mâncare în cantină. O siluetă înaltă care era jucătorul de baschet al școlii a intrat cu un grup de prieteni. Privirea lui se îndreptă spre scaunul lui.
-- Oh, cumpără-mi niște orez. Mi-e prea lene să stau la coadă. Mă duc să rezerv o masă , a spus baschetbalistul școlii Joe, în timp ce predea banii și stătea la o masă goală .. Înaintea ochilor lui putea vedea un grup de studenți de la o altă facultate intrând în cantină.
-- Beam, hai să-ți cumpărăm niște orez... Beam așteaptă la masă... Nu trebuie să te ghemuiești cu alți oameni... e cald , a spus Graf, fotbalistul de la școală gimnazială unde a studiat și Joe.
Se cunosc dar rar mănâncă în același loc, deoarece se bat adesea .....
(Începutul poveștii dintre ei)
Da, atât Joe cât și Graf s-au certat la un duș. De atunci, tot timpul îl numea „nemernic”.
Joe știa că celălalt era fotbalist uitându-se la tricoul pe care îl purta. Mai mult, avea o față albă care era îmbujorată de la antrenament și de la vremea caldă. Asigurându-l pe Joe că cealaltă persoană este un jucător de fotbal.
--La ce naiba te uiți? De ce te încurci? vocea nemulțumită a celuilalt l-a făcut pe Joe să reacționeze după ce a fost uluit de fața albă și transpirată cu buze roșii a celeilalte persoane.
-- Ce vrei să spui să te încurci, nu e nimeni la coadă aici , a răspuns Joe.
-- Stau aici si astept. Nu vezi? Aude un strigăt înapoi.
— Ce se întâmplă, Graf? Un fotbalist din echipa lui Graf a alergat și a întrebat șocat pentru că ambele vocile lor erau destul de tare, asta l-a făcut pe Joe să știe că persoana din fața lui care se certa se numea „Graf”.
Se întreba de ce nu-și dăduse seama niciodată că această persoană se afla acolo
--Idiotul ăsta a venit să-mi fure dușul , a strigat Graf către prietenul său.
-- Atunci... de ce nu stai la coadă ca toți ceilalți? Stai jos, ca să știu că ești la coadă? Gura ta este atât de bună , a spus Joe cu o expresie la fel de enervată când îl auzi pe celălalt că încă îl blestemă.
Dar, mai mult decât să-l asculte , Joe începea să-i placă să se uite la acele buzele roșii care îl blestemau.
-- Ce? Nu, gura mea nu este bună, dar pumnii mei sunt buni ,la certat Graf.
Astăzi, Graf a fost oarecum supărat pentru că jocul lui nu a fost foarte bun, provocând o ușoară mustrare din partea profesorului care îl antrena.
-- Uită-te la dimensiunea acestui cățel, dar se pricepe la actorie , se răsti Joe.
*a suflat*
Fața lui Joe s-a întors când Graf la lovit atât de tare că Joe nici nu a observat. Înainte Joe să dea cu pumnul înapoi în Graf.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
JugendliteraturAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...