Beam simți că lumea s-a oprit pentru o clipă. Piciorul zvelt care a călcat pe scări se opri pentru a se întoarce cu o expresie sumbră.
Tânărul a intrat în camera lui și a închis ușa, încuind-o pentru a se prăbuși și a se așeza la capătul patului. Cuvintele părinților și surorii ei încă răsunau în capul ei.
-Phi Kan și Phi Bee se căsătoresc? spuse Beam încet. Simțea o durere surdă în inimă. Creierul este complet amorțit.
-Așa că, când Phi Kan a spus că, când ne-am întors, a trebuit să se ocupe de totul, era vorba de căsătoria cu Phi Bee, Beam încă se gândea și procesa.Deși creierul lui era confuz, mâinile subțiri și tremurătoare strânseră telefonul. Beam încă nu l-a sunat pe Kan să-i spună că a sosit. Cu ochii tremurând și ezitând mă uit la telefonul mobil. Am vrut să-l sun și să-l întreb..
Telefonul lui Beam era încă oprit, așa că a pus încet telefonul în pat. Ochii lui au început să se încălzească, dar tânărul și-a ridicat capul încercând să-și rețină lacrimile ca să nu iasă. Silueta mică se lăsă pe pat pentru a se ghemui și a-și sprijini genunchii.Întregul corp al lui Beam tremura până când în cele din urmă nu l-a putut stăpâni. Lacrimile curgeau ca un baraj rupt.
-Huh... Huh... Huh... Huh... Huh... strigă Beam. Niciun cuvânt nu ieșea din gura mică. Tânărul a plâns până când a vărsat. Tot ce putea face era să se ridice. Beam a plâns îndelung. Iau telefonul și îl pornesc. Sunetul mesajelor sună, dar lui Beam nu îi păsa. Tânărul a apelat imediat.
(-Beam) Vocea lui Belle răsună.
-... Phi Belle... ajută-l pe Beam... huh... ... te rog ajută-l pe Beam, plânge tânărul și îi spuse lui Belle.
(-Beam!! Ce s-a întâmplat? De ce plângi? Ți-a făcut cineva ceva? Spune-mi!! Unde ești acum? Oh Beam...) Belle a pus o serie de întrebări pentru că era foarte îngrijorată pentru Beam.
-Huh... Huh... Beam este acasă... Huh... Beam vrea să meargă să o vadă pe Belle...hek... a spus Beam. În acel moment, tânărul are nevoie de cea mai mare dependență mentală înainte de a-și vedea propria soră. Dar, Beam știe acum că nu mai poate avea încredere în Phi Kan. Pentru că acum este vorba despre Beam sora lui Bee.
(-Calmează-te Beam, merg să te iau să te aduc la mine acasă, bine?) a spus Belle, cel puțin Beam voia să fie lângă ea chiar acum.
-Huh... nu întârzia prea mult... huh... mama și tata încă nu vor dormi... huh... Beam nu vrea să știe... știi... huh... ce este Beam un copil care a fost folosit... huh, spuse Beam cu o voce care nu se oprește din plâns.
(-Ce este? Ce s-a întâmplat? Când Beam este gata, sună-mă. Vin să te iau, bine?) a spus Belle.
-Huh...huh...Phi Belle trebuie să vină să-l ia pe Beam...hek...vino curând, spuse Beam din nou. A răspuns Belle după ce a închis.După ce a vorbit cu Belle, Beam a oprit imediat telefonul. Tânărul s-a așezat și și-a îmbrățișat genunchii, cu capul plecat plângând .
S-a auzit un sunet la ușa lui Beam, care l-a făcut pe tânăr să fie ușor surprins.
-Beam... Ai adormit? Am ceva despre care as vrea sa-ti vorbesc, se auzi vocea lui Bee. Beam și-a acoperit în grabă gura ca să nu plângă. Bee îl chema pe Beam pentru o clipă.
-Bănuiesc că te-ai culcat deja... ei bine, îți spun mâine, a murmurat o dată la ușa dormitorului. Beam a auzit-o pe sora lui plecând de la ușa dormitorul lui.
Beam a așteptat ca toată lumea să se culce, intenționând să o cheme pe Belle să vină să-l ia. Dar înainte de a suna, Beam a auzit zgomotul unei mașini parcate în fața vilei.Tânărul a deschis draperia în secret, știa că este mașina lui Kan. Beam a tremurat ușor și a văzut-o pe sora lui ieșind și deschizând cea mai apropiată ușă pentru ca Kan să intre.
Cei doi s-au ridicat și au vorbit fără ca Beam să-i audă. Apoi Bee ridică privirea și asculta. Apoi Bee s-a uitat în stânga și în dreapta pentru a-l conduce pe Kan spre partea laterală a casei unde este o masă. De ce Phi Bee și Phi Kan trebuie să facă acest lucru pe ascuns? Dar Beam nu voia să știe nimic.
Tânărul a sunat-o pe Belle și a făcut o programare ca ea să-l ia în fața satului pe o rază de 20 de metri.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Novela JuvenilAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...