Capitolul 9 : Audi❤️ Phone

150 10 4
                                    

-Phi Phat Phon și-a strigat șocat fratele  când a văzut că se îndrepta spre el cu o expresie nu prea bună. Phat a mers drept pentru a-i ridica brațul lui Phon, dar Audi a intervenit.

-Phat, oprește-te, a spus Audi înainte de a-l trage pe Phon în spatele lui pentru a-l proteja. Phat se uită la Audi cu o privire severă.

-Îl voi duce pe fratele meu acasă, spuse Phat cu o voce severă.

-Stai, îl duc înapoi... Phat... Phi i-a spus mamei tale despre Phon, Phat... N-ar trebui să faci asta... Phat vrea să-și umilească frățiorul în fața altora? Audi a spus.

Phat trase adânc aer în piept, aruncând o privire asupra fratelui său.

-Voi fi sincer, Phi Audi.... Nu te voi lăsa să te întâlnești cu fratele meu mai mic. Sunteți bărbați. Cât de mult credeți că doriți să vă întâlniți cu un tip și să fie Phon? a spus Phat uitându-se la amândoi.

-Phi Phat.... Phon este deja senior... Phon știe ce face, de aceea am fost de acord să fiu iubitul lui Phi Audi, i-a spus Phon direct fratelui său mai mare, făcându-l uluit pe Phat.

-Tu, nu spune nimic. Hai să ne întoarcem acasă să vorbim, a spus Phat în timp ce se îndrepta direct spre Phon.

Acum personalul și clienții locului privesc curioși. Personalul a vrut să se amestece, dar Audi nu a lăsat pe nimeni să se amestece.

-Phat!! strigă Audi cu o voce profundă. Phat se uită și la Audi neîncrezător.

-De ce...?!! Phi.... De ce fratele meu...? Îl duc acasă.... Care este problema ta...? Crezi că vei veni în acest loc? O să-mi fie frică de tine? a răspuns Phat fără teamă.

Phat s-a simțit stresat când a văzut că Audi și fratele său erau într-o relație.

-Hei, Phi Audi.... Bine... pot să mă duc acasă mai întâi..., a spus Phon pentru că nu a vrut ca Audi să intre în necazuri și nu a vrut ca fratele lui mai mare sa se supara mai mult.

-Dar, i-am cerut mamei lui Phon permisiunea să-l scoată la prânz și apoi să-l lase acasă, a spus Audi cu o voce încordată și o privire nemulțumită.

Dacă Phat nu ar fi fost fratele lui Phon, Audi s-ar fi luptat cu el până acum.

-Bine.... Pot să mă întorc mai întâi la Phi Phat. Când ajung acasă, o să te sun, a spus Phon. Audi făcu o pauză înainte de a da din cap.

-Bine, dacă e ceva, sună-mă... a spus Audi, mângâindu-l ușor pe cap pe Phon. Dar Phat a mers imediat să-și îndepărteze fratele de Audi și a părăsit rapid magazinul, urmat de Audi.

-Phi Phat, doare... a strigat Phon la fratele său mai mare pentru că i-a strâns  încheietura mâinii.

-Taci! strigă Phat către fratele său, înainte de a deschide ușa pentru a-l împinge pe Phon în mașina tatălui său.

Phat a condus să-l găsească pe Phon pentru că, atunci când a întrebat-o pe mama lui, ea a refuzat să-i spună unde se află. Așa că Phat a plecat să-l caute însuși, pentru că era destul de evident unde avea să fie.

-Phat... Întoarce-te acasă și vorbește frumos cu Phon. Și nu-mi spune că Phat l-a rănit pe Phon. Nu te-aș ierta, a spus Audi în timp ce Phat închidea ușa pasagerului.

-Este fratele meu, stai departe de asta, a spus Phat înainte de a merge spre partea șoferului. Phon se întoarse să se uite la Audi care stătea lângă mașină, oferindu-i un zâmbet blând pentru că nu voia ca Audi să-și facă prea multe griji. Phat a pornit rapid mașina.

-Phi Phat, poți să conduci bine mașina...? Dacă continui să conduci așa, mașina se va prăbuși, i-a spus Phon fratelui său mai mare când au părăsit locul. Phat se întoarse să se uite la fratele său.

-Nu trebuie să-mi spui cum să conduc! Ești foarte curajos Phon, să vii și să ieși cu Phi Audi așa.

-Ce vrei să spui, Phi Phat? Phon s-a dus la Phi Audi. De ce este greșit? ce fac greșit? De ce ai facut atât de multe probleme? i-a spus Phon fratelui său.

-Phon!! strigă Phat făcându-l pe Phon să sară pentru că Phat nu-l mai strigase niciodată pe acel ton de voce. Phat a fost puțin nedumerit când și-a dat seama că a țipat accidental la fratele său mai mic.

Phat a întors imediat capul și a mers mai departe fără să scoată un cuvânt până a ajuns la casă. Phat a condus mașina în garajul casei. Cât despre Phon, a coborât din mașină și a intrat imediat în casă.

-Phon... Cum a mers...? Ce sa întâmplat? Mama sa ridicat în grabă să se uite la fiul ei cel mai mic și cel mare.

-Mama... este Phi Phat. Ce e cu Phon? Phon a iesit, Phi Audi te-a sunat si ti-a cerut permisiunea, dar Phi Phat a mers sa-l caute pe Phon la restaurantul lui Phi Audi. Vrea ca Phon sa fie jenat in fata celorlalti .
ADEVĂRAT?Phon s-a plâns imediat mamei lui.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum