Capitolul 11: Joe❤️Graf

157 11 1
                                    

-Ce sa întâmplat Graf? Întrebă Joe în timp ce Graf îl conducea la motocicletă.

-Nimic, spuse Graf, enervat. Înainte să se uite la Joe care stătea acolo zâmbind.

-De ce zambesti? întrebă Graf.

-Spune-mi din nou, a spus Joe. Graf se încruntă.

-Ce Asa spun? întrebă Graf înapoi.

-Ce i-ai spus lui Ai In, că nu mi-ai da nimănui, a spus Joe curios. Asta m-a făcut să îngheț puțin pe  Graf .

-Uh.... Păi.... eu... Graf rămase fără cuvinte. Fața i se simțea fierbinte.

-Sau ai spus-o doar de dragul de a o spune? Nu ai simțit cu adevărat ceea ce ai spus, nu-i așa? întrebă Joe încet.

-Mm.... Nu... e că eu... Ei bine, sunt cu tine. Sau vrei să mă predai altcuiva? întrebă Graf.

-Nu, spuse Joe imediat.

-Asta e, nu cred că o să mă predai cuiva... Ai fi foarte trist, a răspuns Graf, oferindu-i lui Joe un mic zâmbet.

-Graf, dormi la mine acasă în seara asta. Mâine mergem împreună la școală, îl invită Joe, iar Graf îi aruncă lui Joe o privire ezitanta.

-M-ai invitat să dorm la tine acasă. La ce te gândești?întrebă Graf, enervat. Joe își făcu imediat mâna.

-Nu, nu m-am gândit la nimic. Ei bine, am dormit la tine acasă ieri, nu? Aș vrea să te invit să dormi la mine acasă... Alternativ? explică Joe în grabă.

-Huh, grăbește-te și repară. Deschide-ți gura și poți vedea uvula, a spus Graf.  Fața lui Joe căzu imediat.

-Deci nu o să dormi la mine acasă, nu? Întrebă Joe din nou.

-Dacă mă lași să dorm la tine acasă trebuie să mă duci la a mea să-mi iau uniforma școlară și manualele. Mi-e prea lene să trebuiască să mă trezesc devreme pentru ca tu să mă duci acasă dimineața, a răspuns Graf. Joe a zâmbit larg la auzul asta.

-Serios, ești dispus să dormi la mine acasă? Întrebă Joe din nou, doar pentru a fi sigur.

-Dacă tot întrebi, mă răzgândesc, a răspuns Graf.

-Ei bine, nu mai întreb. Urcă-te pe motocicleta, Joe a scos imediat motocicleta din parcare cu Graf stând in spate, Graf este mulțumit de expresia entuziastă a lui Joe. Cei doi nu au dat seama de ochii lui In care i-au privit cu mare invidie.

Joe l-a adus pe Graf acasă să-și ia hainele. Graf a intrat linistit in casa pentru ca nu voia ca parintii sai sa asculte sau sa ceara prea mult. Când a terminat de împachetat, Graf s-a dus să-i spună lui Kan că avea de gând sa dorma la Joe acasă.

-Gata, hai sa mergem Graf a iesit din casa cu geanta.

-Simt că sunt aici să fug cu tine, spuse Joe în glumă.

-Fugi de ce? Vrei să mă culc? spuse Graf cu încăpăţânare.

-Hai să mergem, Joe porni repede motocicleta. Graf s-a întors pe bancheta din spate, plecând de la casa lui. Au ajuns curând la casa lui Joe.
-Părinții tăi nu au adormit încă? L-a întrebat Graf pe Joe în timp ce parca motocicleta în garaj, auzind un zgomot puternic de la televizor care venea din casă.

-Uh, părinții mei stau până târziu. O să aducem un omagiu părinților iubitului tău, a spus Joe în glumă.
-Gura ta este bună. Părinții tăi te vor asculta și vor leșina de moarte, a răspuns Graf.

-Părinții mei nu sunt ca ai tai. Graf a zâmbit înainte de a-l urma pe Joe până la al doilea etaj al casei în care Graf fusese deja. Joe deschise ușa dormitorului, punând geanta lui Graf în lateralul dulapului.

-Ai vrea să faci un duș? Întrebă Joe.

-Da, nu vreau să mă simt în continuare lipicios, a răspuns Graf. Joe deschise dulapul și scoase un prosop curat.

-Vrei să te frece cineva pe spate? Întrebă Joe, ridicând o sprânceană.
-La naiba, mă pot freca, a spus Graf fără a lua asta în serios. Joe a râs, așa că Graf a intrat în baie. Joe stătea la picioarele patului zâmbind. Nu îmi imaginez niciodată că Graf s-ar culca cu el. În timp ce Graf continua să facă duș, Joe a pornit computerul și a jucat câteva jocuri online pentru a ucide timpul. După un timp, Graf a ieşit din baie cu haine de schimb.

-Ce faci? întrebă Graf.

-T-Dot, a răspuns Joe fără să se întoarcă de la joc.

-Du-te acum să faci un duș. Mâine trebuie să mergem la școală, a spus Graf.

-Stai puțin, a răspuns Joe imediat. Graf se ridică și se uită răutăcios la spatele lui Joe.

-Joe du-te să faci un duș, a spus Graf
-În 10 minute, a continuat Joe Bucurându-se de joc.

-Joe, dacă nu te duci acum, mă întorc la mine acasă să dorm, l-a amenințat Graf, făcându-l pe Joe să se uite imediat la el.

-Oh, asta e, gemu Joe.

-Ai de gând să faci un duș? Întrebă Graf din nou.

-Mă duc să fac un duș. Atât de fioros. Lasă-mă să închid mai întâi computerul, Joe s-a întors imediat pentru a opri computerul și apoi s-a ridicat pentru a merge spre Graf.

-Ești ca un copil, trebuie să te forțez, a spus Graf înainte de a se uita la el în oglindă pentru că a văzut că Joe a acceptat să se ridice și să facă un duș.

😘
Graf se înțepeni când Joe se aplecă în față și îl sărută pe obraz în timp ce se privea în oglindă.

-Dă-mi puțină inspirație înainte să fac un duș, a spus Joe pur și simplu înainte de a alerga la baie.

-La naiba ticălosule... Îți place să mă tachinezi, Graf se întoarse și țipă după el. Dar nu prea tare din respect pentru părinții lui Joe, Graf avea fața fierbinte. Inima îi tremura de parcă i-ar fi sărit din piept.

-Ești atât de deștept, poți să-mi faci inima să bată așa, mormăi Graf pentru sine înainte de a căuta patul. Cât despre partea lui Joe, care a făcut un duș bine dispus pentru că l-a sărutat pe obrazul lui Graf, acesta a ieșit după duș.

-Oh, adormi? Joe făcu cu mâna când văzu că Graf se întinsese deja pe pat, lângă peretele camerei.

-Hm... trebuie să mergem la școală mâine, a răspuns Graf.

-Te porți de parcă casa mea ar fi departe de școală, îl tachina Joe, știind foarte bine că Graf era jenat.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum