-Graf... eu, îmi pare rău, a spus Kan, ceea ce l-a făcut pe Graf să se oprească puțin. Se uită la fratele său mai mare pentru a răsufla uşurat.
-Uh, Phi Kan, trebuie să merg la baie, a spus Joe, pentru că voia ca frații să vorbească singuri. Kan arătă spre baie. Așa că Joe s-a ridicat. Graf se uită la Joe înainte de a se întoarce către Kan.
-Pai, de când îl iubești pe Beam? întrebă Graf curios. Mâna l-a rănit și pe Kan.
-De când l-ai luat pe Beam să viziteze casa în clasa a patra, a răspuns Kan.
-Pe vremea aceea, îmi plăcea cât de drăguț era Beam, era diferit de ceilalți băieți. Dar după mult timp când mi-ai spus povestea lui Beam, mi-a plăcut din ce în ce mai mult. Apoi am început să-l iubesc atât de mult când era al meu. Îl iubesc? Știai? spuse Kan sincer.
-Eh, deci este vina mea că ți-am spus povestea lui Beam, nu? Spuse Graf sarcastic.
-Graf, Kan și-a spus serios fratele mai mic. El însusi s-a simțit puțin vinovat. Dar astăzi am rănit inima fratelui meu
-Beam te iubește? Întrebă Graf din nou.
-Hmm, a răspuns Kan .Știa că propriul său răspuns l-ar putea răni pe fratele său. Dar, problema a ajuns în acel punct, așa că Kan a trebuit să spună adevărul.
-Mmm, ei bine, am observat tot timpul. Lui Beam îi plăcea să întrebe în secret despre tine. Îi plăcea să se uite la tine. Întotdeauna am încercat să mă păcălesc să cred că Beam te iubește la fel de mult ca un Phi. Graf și-a spus părerea.
-Obișnuiam să mă gândesc că într-o zi îl voi face pe Beam să mă dorească, să mă iubească, dar chiar pare imposibil, spuse Graf încet.
-Îmi pare rău, spuse Kan din nou. Graf se uită la fratele său mai mare și îi aruncă un zâmbet blând.
-Nu, e în regulă. Chiar dacă Hia nu ar simți nimic pentru Beam. Nu m-ar putea iubi niciodată... în plus, dacă m-ar putea iubi... în plus, dacă m-aș afla într-o situație ca cea a lui Hia în acest moment, nu aș fi în stare să fac nimic corect... A vorbit astăzi cu Joe, l-a făcut pe Graf să se gândească bine.
-Ce s-a întâmplat după-amiaza, îmi pare rău Hia.
-Bine, te înțeleg, știu ce te-ai simțit. Dacă cineva mă lovește, o merit, a spus Kan acceptând.
-Graf, nu vrei să te uiți la cineva mai apropiat de tine? întrebă Kan, pentru că a observat că Joe și Graf au încetat să se certe. Graf încremeni puțin înainte de a evita privirea fratelui său, care îl privea suspicios.
-La cine mă voi uita? Nu sunt la fel de plin de farmec ca Hia Kan, mormăi Graf.
-Joe este o persoană bună, a spus din nou Kan, făcându-l pe Graf să înghețe înainte să zâmbească.
-Ai uitat ceva? Tu și cu mine suntem bărbați. Și ai auzit și ce a spus tata, că este inacceptabil ca amândoi să iubim un bărbat. Dar dacă kan il poate face tata să accepte povestea lui Beam. Nu aș vrea să-l dezamăgesc pe tata, spuse Graf încet.
-Spunând asta, înseamnă că ai început să-ți deschizi inima către el? întrebă Kan, făcându-l să se încingă fața lui Graf.
-Uau, nu știu ce să spun... Joe a căzut la toaletă și a murit sau ce? E foarte tăcut, mă duc eu mai întâi să-l văd, Graf a schimbat imediat subiectul să se ridice și să se îndrepte spre Joe, care l-a scuzat. El însuşi să meargă la baie.cu ceva vreme în urmă. Kan se uită uşurat la fratele său mai mic, cel puţin el şi Graf puteau vorbi bine. Poate pentru că Graf însuși este o persoană care înțelege lucrurile cu ușurință.
-Wow, de ce mă doare atât de mult brațul? Nenorocitul ăla nu era deloc atât de ușor. E mai mic decât mine, dar picioarele lui sunt grele, spuse Kan mormăind în timp ce se mișca și îl durea brațul. După un timp, Joe și Graf s-au întors împreună.
-Credeam că voi doi vă veți strecura din nou, Kan s-a prefăcut că îl enervează pe frățiorul său.
-Cine o să fugă? Ar trebui să mergem la doctor? întrebă Graf îngrijorat.
-Ei bine, ar fi frumos, brațul meu se simte ciudat, a spus Kan înainte ca Graf să-și ia fratele mai mare să se schimbe. Joe a fost șoferul lui Kan pentru a-l duce la un spital privat din provincie.
-Păi bine că brațul a luat doar o lovitură, nu e rupt. Serios Kan, spune-mi... cu cine te-ai luptat? l-a întrebat pe Graf după ce l-a dus pe Kan la doctor și și-a dat seama că brațul lui Kan a fost bătut până când a trebuit să poarte un ghips moale și o cârpă în jurul brațelor pentru a-l împiedica să se miște prea mult.
-Cu Day, a spus Kan în timp ce aștepta să primească medicamentul.
-Phi Day, proprietarul salonului de înfrumusețare în care lucrează Beam ! întrebă Graf șocat. Kan dădu din cap nonşalant.
-Nu-mi spune că lupta a fost despre Beam, ghici din nou Graf. Kan dădu din nou din cap.
-Oh, hei, s-a spus că Phi Day a fost foarte brutal, el este mai mic decât tine. Oamenii spun că are multă istorie, a spus Graf.
-Oh, ce mizerie, hai să mergem acasă, a spus Kan înainte de a se întoarce să se uite la Joe care tocmai a luat pastilele lui Kan.
-Joe, ai de gând să dormi acasă la Phi în seara asta, e prea târziu, i-a spus Kan lui Joe.
-Pot conduce până la casa mea Phi Kan, nicio problemă, a răspuns Joe.
-Nu-ți fie teamă, mă aduci la spital. Poți dormi la mine acasă. Lasă-l pe Graf să doarmă cu tine ca prieten, a spus Kan zâmbind.
-Hei, ce spui, Kan? strigă imediat Graf.
-Wow, Joe te-a adus acasă și m-a adus să văd un doctor. O să-l lași să conducă singur acasă edte târziu în noapte? a spus Kan. Graf se încruntă puțin.
-Bine phi, mi-e frică de Graf, a spus din nou Joe.
-De ce ți-e frică? Du-te acasă să dormi, a spus Graf, făcându-i pe Joe să zâmbească în secret înainte de a-i conduce înapoi la casa lui Kan.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Novela JuvenilAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...