-Iată-ne, din nou, a spus Phon cu voce joasă când a văzut silueta înaltă a lui Audi mergând spre el, Beam s-a întors să-l privească cu o față ușor palidă, pentru că Audi este prietenul lui Kan, i-a fost teamă că Audi îi va spune lui Kan. Ca l-a găsit pe Beam aici.
-P’Audi, salut, și-a fluturat mâna Beam în semn de salut, în timp ce Phon stătea nemișcat.
-Bună, Nong Beam. Ce cauți aici? Nu lucrezi azi? a întrebat Audi pe un ton normal.
-Îi întrebi pe alții. Te-ai gândit vreodată să te întrebi ce faci? Dacă nu ai un loc de muncă, ce cauți aici?, a spus Phon.
-Phon, si-a înghiontit Beam prietenul să-l facă să vorbească.
-Nu-i nimic, Nong Beam, m-am obișnuit. Dacă vreau să flirtez cu el, trebuie să am răbdare cu emoțiile lui, a întrebat Audi.
-Uh... Mă poți lua tot timpul, spuse Phon.
-Uh... Phon, cred că ar fi bine să mă întorc mai întâi, a spus Beam pentru că nu a vrut să fie în conflictul dintre Audi și Phon.
-Unde te duci, nong? a întrebat Audi imediat.
-Uh... Beam se va întoarce în cameră. Eram în pauza de masă și am venit să-l văd pe Phon, a spus Beam zâmbind.
-Beam, cum vei merge? Te iau imediat, a spus Phon, pentru că Phon a fost cel care l-a luat pe Beam
-Bine, Phon. Trebuie doar să trec prin alee și voi lua un mototaxi acolo. Phon ar trebui să stea aici și să vorbească cu P’Audi, a spus Beam respectuos
-Dar, coborând pe aleea aceea... E un drum lung, spuse Phon.
-Vrei să vin cu tine? a întrebat Audi.
-Nu vreau să deranjez, mă duc, Phon. Pot să merg singur. Eu voi merge primul, P’Audi, le-a spus Beam la revedere rapid celor doi înainte de a se ridica și a pleca.Beam a părăsit casa lui Phon. Intenționează să meargă să găsească un mototaxi pentru a merge acasă, cel puțin Kan nu va îndrăzni să facă nimic acolo.
Beam a luat telefonul și a sunat-o pe Belle.
-S-a întors P’Kan? a mormăit Beam și a chemat-o pe Belle.
(--Hei Beam, ce se întâmplă?) a întrebat Belle îngrijorată.
-Nimic... Beam a sunat doar pentru a întreba dacă P’Kan este încă în fața salonului? a întrebat Beam.
(-Stai puțin, chiar acum, serveam un client. Așa că nu m-am uitat să văd… Ah… Beam. Kan a plecat, probabil că a trebuit să plece deja.) a spus Belle.
-Bine atunci, a răspuns Beam.
(--Ce va face Beam? Te întorci la magazin?) a întrebat Belle.
-Beam, va merge acasă, P’Belle, spuse Beam, continuând să meargă pe trotuar.
(--Bine, du-te acasă. Sună-mă dacă e ceva.) Belle a repetat din nou.
-Hmm...bine atunci, a spus Beam înainte de a închide, vremea este caldă, plus durerea pe care o mai avea în canal, toate acestea îl fac pe Beam să nu meargă foarte repede.Beam se îndreaptă spre alee, dar ochii lui au surprins o mașină cunoscută care se îndrepta direct spre el, făcând inima lui Beam aproape să nu mai bată.
-Se auzi zgomotul frânelor mașinii. Lui Beam îi tremură picioarele, se întoarce și fuge.
-Oprește-te chiar acum, Beam!! a strigat o voce, făcându-l pe Beam să-și ordone să alerge cât mai repede posibil.
-Dar, deoarece picioarele și condițiile corpului lui sunt diferite, Kan il ajunge din urmă, făcându-l pe Beam să nu mai poată alerga undeva. Mâna puternică a lui Kan strânse mâna subțire a lui Beam.
-Nu-i face nimic lui Beam, P’Kan. Beam îi este frică. Tânărul ridică mâna pentru a se apăra și se răsuci dintr-o parte în alta pentru a scăpa de Kan. Vocea îi tremura, făcându-l pe Kan să strângă din dinți.
-Stai nemișcat, Beam a strigat din nou Kan.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...