Capitolul 2 : Audi 💙Phone

196 11 0
                                    

- Beam va veni, nu trebuie să te panichezi pe Graf , i-a spus Phon prietenului său drag că merge la un cantonament de fotbal, dar speră să vorbească cu Beam înainte de a pleca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Beam va veni, nu trebuie să te panichezi pe Graf , i-a spus Phon prietenului său drag că merge la un cantonament de fotbal, dar speră să vorbească cu Beam înainte de a pleca.

- De ce Beam întârzie atât de mult? a mormăit Graf.

- Am spus să aștepți mai întâi în mașină în cazul în care profesorul strigă . Dacă vine Beam, îi voi spune să meargă  la  autobuz , a răspuns Phon. Graf se opri o clipă înainte de a da din cap.

- Phon, cât nu sunt aici, nu lăsa pe nimeni să se încurce cu Beam , a spus Graf.

— Știu, răspunse Phon, înainte ca Graf să meargă la mașină. Beam a sosit curând.

Phon ia spus lui Beam să-l întâlnească pe Graf în prima mașină. Cât despre el, l-a urmat și a păstrat distanța, l-a lăsat pe Beam să vorbească cu Graf.

- Phon, pot să-ți împrumut telefonul mobil pentru o secundă? a strigat o voce de la un alt coleg de clasă care era în echipa de baschet a școlii.

- Ce ai de gând să faci? a întrebat el înapoi.

- Nu-mi găsesc telefonul. Nu știu dacă l-am pus în geantă , a spus o prieten, pentru că poartă o geantă plină cu haine pe care o va duce în tabără.

-De ce nu-l împrumuți de la prietenii tăi? Aici , a spus Phon, mormăind, dar i-a împrumutat totuși.

Silueta înaltă apăsă butonul de apel și în curând auzi un sunet în buzunarul pantalonilor.

-Oh, era în buzunarul pantalonilor, mulțumesc foarte mult ,a spus partenerul, în timp ce îi dădea telefonul lui Phon înapoi și mergea să se alăture grupului împreună cu colegii săi.

— Hei, Phon, fii cu ochii pe Beam, strigă Graf. Întorcându-l să se uite din nou la prietenul său.

— Oh, nu-ți face griji pentru asta, spuse Phon, înainte ca Graf să plece.

- Unde te duci? l-a întrebat Phon pe Beam după ce profesorii i-au chemat pe elevi să participă la o ședință și vor fi informați despre suspendarea cursurilor în această săptămână, deoarece profesorii au fost nevoiți să participe la aproape toate antrenamentele școlare, trebuie să lase elevii să plece acasă devreme astăzi.

— Mă duc la salon, răspunse Beam.

- Nu poți merge mai târziu? Vreau să mănânc înghețată. Hai să mâncăm , a spus Phon.

Beam se gândi o clipă înainte de a da din cap.

- Hmm... Ei bine, e cald. Hai să mâncăm înghețată , a răspuns Beam, înainte ca ei doi să sară pe motociclete și să se îndrepte direct spre mall-ul care nu era departe de școală. Phon și Beam s-au repezit, pentru că afară e destul de cald.

- Ce va mânca Beam? a întrebat Phon în timp ce găsiseră o masă în care să se așeze în magazinul de înghețată și să se uite la meniu. Phon a simțit că cineva stă în spatele lui, dar nu-i păsa pentru că credea că este un angajat.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum