Capitolul 12 : Joe❤️Graf Finalul

284 13 10
                                    

Kan și-a condus fratele mai mic să stea pe canapea. Graf încă plângea din greu.

-Uh....de ce trebuie sa fie asa pentru mine? E... greu...de ce trebuie sa doara asa...huh? Graf a plâns la fratele său mai mare.

-Joe? Întrebă Kan încet. Din câte a auzit, știa că Graf vorbea despre Joe.

-Uh... dacă este vorba despre Kan și Beam, nu simt atât de multă durere Kan... L-am iubit pe Beam mai mult decât am fost într-o relație cu... Joe... a plâns Graf în hohote. Kan stătea cu o față stresată și cu privirea tristă pentru că se gândește la iubitul său.

-Cu Beam, s-ar putea să-l placi, vrei să ai grijă de el, vrei să-l protejezi ca pe un frățior, dar cu Joe, gândește-te că îl iubești cu adevărat, Graf, i-a spus Kan fratelui său mai mic despre sentimentele lui. Graf încremeni puțin, dar se gândi la ce a spus fratele său, deși încă plângea.

-Poți să-mi spui ce se întâmplă? Ce s-a întâmplat? a întrebat Kan pe un ton serios. Graf făcu o pauză pentru o clipă înainte de a clătina încet din cap dintr-o parte în alta.

-Uh... nu e nimic, Hia... ai destule griji... Hugh... cat pentru mine. Nu conteaza. Pot sa ma descurc singur ,Graf nu a vrut ca fratele lui sa-si faca griji și pentru el, pentru că știa că starea de spirit a lui Kan în acel moment nu era cu mult diferită de cea a lui Graf.

-Dacă nu ești gata să spui, e în regulă. Hia crede că ar fi bine să te întorci la casa mare înainte ca mama și tata să se întoarcă. Vor fi suspicioși dacă te vor vedea cu ochii umflați, a spus Kan. Graf dădu din cap înainte să-și apuce ghiozdanul și să se întoarcă spre casa principală. Graf intră în dormitorul lui și închise imediat ușa. Tânărul s-a întins pe patul implicat.

📞....📞...

Telefonul lui Graf a vibrat când era dezactivat. De când s-a întors de la școală, nu a încetat să sune. Graf știe cine sună, dar Graf l-a lăsat să vibreze înainte să se prăbușească pe pernă și să plângă din nou.

-La naiba... Hugh... chiar te iubesc nenorocitul Joe? Hugh... nenorocitul... a suspins Graf pentru sine. Pe măsură ce timpul trecea, Graf se ridică să se spele pe față.

*Cioc cioc...*

Se auzi o bătaie la ușa camerei lui Graf.

-Khun Graf, acesta este mătușa Nim... prietenul lui Graf, Joe, a venit să te vadă, a spus menajera lui Graf la ușă, făcându-l pe Graf să se oprească puțin înainte de a merge spre ușă, dar fără să o deschidă.

-Mătușa Nim....Spune-i ca m-am întors..dar .deja dorm, încercă Graf să vorbească cu menajera pe un ton normal.

-Dar Khun Graf tocmai s-a întors, o să creadă? a întrebat servitoarea, îngrijorată pentru că nu știa de ce ‎Graf se comporta asa

-Spune-i așa.... Și dacă se întorc mama și tata, mătușă Nim, te rog să le spui și lor, nu voi lua cina. Mă doare capul, o să iau o pastila în curând Graf nu a vrut să-și părăsească camera.

-Hm... bine... dar dacă vrei ceva, Khun Graf, poți să-mi spui, spuse din nou slujnica îngrijorată.

-Da, mulțumesc foarte mult, a spus Graf înainte de a auzi zgomotul propriei ei menajere care se îndepărta din partea din față a camerei. Graf se întoarse în pat întrebându-se ce i-a spus menajera lui Joe și dacă Joe se va întoarce.
Oftat....

Se auzi o bătaie în fereastră. Acest lucru l-a făcut pe Graf, care era uluit pe pat, să tresară în stare de șoc.

-Graf... Graf... Vino afară și vorbește cu mine mai întâi, Graf... Știu că încă nu ai adormit... Graf, strigă o voce de la fereastra dormitorului, făcându-l pe Graf să clipească. A fost un lucru bun că podeaua camerei lui Graf era ridicată deasupra solului, afară, făcând Oamenii de afară sa nu se poata uita pe fereastră. Graf nu se mișcă nicăieri, realizând că își ținea respirația o vreme pentru că nu voia ca Joe să știe că se preface că doarma.

Joe l-a strigst din nou pe Graf, dar lui  nu-i păsa. Și-a acoperit capul doar cu o pătură.

-Graf... pot să-ți explic... Dar dacă nu ești pregătit să asculți, nu contează... va trebui să mă asculți mâine, a concluzionat Joe când era sigur că Graf nu ar fi vrut să asculți.

Părăsește camera. Joe a auzit mașina părinților Graf, Joe nu a vrut să știe despre asta. Graf îl auzi pe Joe plecând din fața dormitorului. A simțit o durere ascuțită în tot pieptul stâng. Și-a simțit inima bătând cu putere și a căzut.

Cu o zi înainte, când Joe a plecat, Graf a adormit în uniforma de școală, trezindu-se dimineața devreme, Graf s-a ridicat cu o ușoară amețeală și o durere de cap pentru că a plâns prea mult cu o zi înainte. Graf s-a uitat la telefonul lui și a văzut că numărul lui Joe primise sute de apeluri și primise 10 mesaje. Dar Graf a ales să nu le deschidă sau să le citească. Graf a făcut duș și s-a îmbrăcat pentru școală. E bine că părinții lui Graf îi dau bani săptămânal. Prin urmare, Graf nu trebuie să ceară bani înainte de a merge la școală.

-Khun Graf, mai mergi la școală? a întrebat menajera surprinsă.

-Da... mami și tati s-au trezit deja? a întrebat Graf.

-Trebuie să se fi trezit, dar încă nu au ieșit din cameră, a răspuns menajera.

-Atunci voi merge mai întâi la școală, îi spuse Graf din nou menajerei înainte de a merge spre ușa din față.

-Deci nu vei lua micul dejun? a întrebat menajera.

-Nu, voi mânca la școală, a spus Graf înainte de a merge spre motocicleta lui. Joe este de obicei cel care îl duce pe Graf la școală în fiecare zi. Dar astăzi Graf nu va aștepta ca altcineva să-l ia, așa că a condus singur la școală. Graf a ajuns la școală foarte devreme, erau mai puțin de zece elevi. Graf și-a lăsat motocicleta în parcarea studenților.

-De ce ai sosit atât de devreme astăzi? a întrebat un portar familiarizat cu Graf.

-Ei bine, m-am trezit devreme și nu știam ce să fac, așa că am venit la școală, a răspuns Graf înainte de a merge spre clasă .

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum