Capitolul 2

325 17 0
                                    

--Cuplurile au sosit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


--Cuplurile au sosit. Am așteptat atât de mult, a răsunat vocea colegului lor de clasă când i-a văzut pe Beam și Graf intrând împreună cu lucrurile lor.

— Despre ce naiba vorbești, Phon? îi spuse Beam prietenului său, fără a-l lua prea în serios pentru că știa foarte bine că Phon doar glumește.

--Oh, nu fi timid, uită-te la Graf. A zâmbit la tot ce am spus. Nici măcar nu neagă, a spus Phon zâmbind.

Beam nu putea decât să clatine din cap.

— Este adevărat. Nu-i așa, dragă? spuse Graf în glumă în timp ce îşi înfăşura braţele în jurul umerilor mici ai lui Beam.

--Graf, se întoarse Beam și îi spuse pe un ton aspru celui mai bun prieten al său.

--Haha. Glumesc. Nu face fața asta. Să începem proiectul nostru, i-a dat imediat drumul Graf de umărul lui Beam în timp ce râdea.

Beam știa că prietenul lui doar glumea, dar nu dorea ca nimeni să-și facă o idee greșită despre Graf. Deși, la școală, elevele ar încerca adesea să îi cupleze.

— Beam, ce este în neregulă? a întrebat Graf când l-a observat pe Beam stând distrat în timp ce tăia hârtia pentru a pregăti tabla albă.

--Oh, nu e nimic, a negat Beam în grabă.

--Nu te simți bine? Vrei să te odihnești? întrebă Graf îngrijorat.

— Nu e nimic cu adevărat, Graf. Am dormit doar puțin aseară, spuse Beam, zâmbind încet.

Graf dădu din cap în semn de recunoaștere. Beam se uită ezitant la Graf înainte de a hotărî să-l întrebe despre ceva.

--Graf, pot să te întreb ceva?spuse Beam.

--Ce este? întrebă Graf în timp ce îl ajuta pe Beam să taie hârtia.

--De cât timp știi despre P’ Kan și  Bee?întrebă Beam.

— Tocmai am aflat ieri, răspunse Graf. Beam se încruntă la el, confuz.

— Ieri?... de ce nu mi-ai spus?întrebă Beam din nou, simțindu-se brusc ciudat în inima lui.

--Kan venise doar ieri să-mi spună. Părinții mei erau foarte confuzi. Chiar și eu, sunt confuz de asta. Dar tu, Beam? Când ai aflat?întrebă Graf înapoi.

— Ieri. La fel ca tine, spuse Beam.

--Mă îndoiesc că Kan ar anunța că are o relație cu oricine. Asta trebuie să însemne că este destul de serios în privința lui P' Bee", a spus Graf zâmbind.

--Hei, relația lor nu trebuie să fie doar despre sex, nu-i așa? Vino să ajuți să ții ziarul, a spus Phon în glumă.

Beam și Graf s-au ridicat imediat să-și ajute prietenul fără să spună altceva despre problema lui P' Kan și P' Bee.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum