Beam a fost puțin stânjenit când Kan i-a spus să stea în poala lui puternică, deoarece Beam avea senzația că, dacă s-a așezat sigur, va ajunge acasă târziu.
--Uh... P'Kan... asta e ..., a vrut Beam să găsească o scuză pentru a merge acasă.
--Haide, de ce ești atât de încăpățânat? gemu Kan.
--Nu fac nimic. De ce ți-e frică? Te comporți ca și cum n-ai fi făcut-o niciodată , a spus din nou Kan.
Fața lui Beam se înroșește înainte de a decide să îl călărească Kan, nu a vrut ca Kan să se supere mai mult.
Silueta mai mică s-a așezat pe poala lui Kan în lateral, dar a fost prins de Kan să-și întoarcă fața spre el însuși. S-a dovedit că Beam se încadrează pe poala puternică a lui Kan. Tânărul și-a lăsat capul în jos când a simțit că fața i se încălzește și nu a îndrăznit să intre în contact vizual cu Kan.
O mână zveltă a mângâiat fața de la obraji până la vârful bărbiei și a ridicat bărbia pentru a întâlni privirea siluetei mici. Beam se uită la Kan cu ochi tremurători. Kan se uită și la ochii lui rotunzi de parcă s-ar fi gândit să-l surprindă pe Beam.
--Ce e în neregulă cu P'Kan? a întrebat Beam îngrijorat. Pentru că simte că este greșit ca Kan să stea tăcut și să facă așa ceva.
--Ai spus vreodată că mă iubești? a întrebat Kan, făcându-l pe Beam să se oprească înainte de a da încet din cap.
— Hei, răspunse Beam încet.
--Și între mine și sora ta? Pe cine iubești mai mult?a întrebat Kan.
De data aceasta, Beam a tăcut pentru că chiar nu poate spune pe cine iubește mai mult, pentru că dragostea pe care o simte pentru cei doi este diferită.
— B... Beam nu vă poate spune, spuse tânărul încet.
--De ce? a întrebat Kan cu o voce severă. Beam își strânse ușor buzele pentru că nu știe cum să explice.
— Ei bine, asta am întrebat, spuse Kan sec. Expresia lui era clar iritat.
Acest lucru l-a făcut pe Beam să se simtă rău pentru că nu voia ca Kan să se enerveze pe el însuși.
--P’Kan, ești supărat pe Beam?...Beam, îmi pare rău...Beam ,a încercat tânărul să-și facă scuze și să explice.
*Trr... Trr... Trr*
Telefonul lui Beam a sunat din nou, făcându-i pe amândoi să înghețe puțin. Kan a luat imediat telefonul mic și l-a apăsat înainte de a se încruntă puțin și a-l înmâna lui Beam, care stătea în poală.
Beam a fost de acord în tăcere. Dar, când a văzut numele persoanei care a sunat, inima lui Beam s-a grăbit.
[...P'Bee...]
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...