--Ce faci? a întrebat Kan încet.— Uh... Beam se spală, spuse micuțul în liniște. Nu îndrăznea să facă contact vizual cu Kan.
--Chiar îți pare rău că trebuie să te culci cu mine? a întrebat Kan cu o voce severă, făcându-l pe Beam să nu îndrăznească să spună nimic.
--Te-am întrebat dacă îți pare atât de rău!! a țipat din nou Kan, făcându-l pe Beam să sară.
Ochii lui au început să devină din nou roșii. Dar silueta mică a încercat să se stăpânească.
--Oh, nu, nu , a răspuns tânărul indignat, pentru a nu se enerva pe Kan, dar vocea îi tremura.
--De ce ai de gând să plângi? E enervant!! a spus din nou Kan, înainte de a se ridica și de a părăsi camera, Beam doar l-a privit neîncrezător.
Kan te-a îndemnat să ieși din baie pentru asta? Silueta mică îl urmă pe Kan afară din cameră cu o expresie slabă și letargică, Audi nu putea decât să privească și să ofteze.
Kan a ieșit să fumeze în afara casei. Beam a trecut peste și s-a așezat pe canapea pentru că nu știa ce să facă.
--Ce faci, Audi? a strigat o voce.
Făcându-l pe Beam să se întoarcă și să-l găsească pe prietenul lui Kan, Ray, care și-a ridicat ușor sprâncenele surprins când l-a văzut pe Beam.
--Ah... mă întrebam a cui motocicletă era parcata în fața casei , a spus Ray.
Beam se simțea acum inconfortabil, nu vrea să fie în casă pentru că erau acolo prietenii lui Kan care erau înainte la evenimente în noaptea în care Kan a abuzat de Beam, deși el are deja puțină încredere în Audi. Dar, oricum îmi era frică.
--Ți-e frică? a întrebat Ray cu o voce joasă, când Beam începu să transpire.
Ambele mâini s-au strâns strâns în poală până când Kan, urmându-l în spate, și-a ridicat sprâncenele surprins.
--Ce? a întrebat Kan.
-- Huh, um... Cred că lui Beam îi este frică de noi , a spus Ray înainte de a se așeza pe cealaltă canapea.
Kan se apropie și stătea pe canapea lângă Beam. Tânărul îl privi pe Kan cu ochi tremurând.
--Ți-e frică? a întrebat Kan surprins, pentru că nu credea că lui Beam îi era frică de evenimentele din acea zi.
— E cam ....acea vreme, răspunse Ray, făcându-l pe Beam să se albească.
Kan a tăcut pentru o clipă înainte de a da din cap în semn de înțelegere și de a se așeza lângă Beam.
--De ce ți-e frică? Dacă chiar crezi că acești doi ți-ar face ceva, ar fi trebuit să te tragă în cameră până acum , a spus Kan cu o voce tremurată. Beam încă tremura.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Dla nastolatkówAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...