Silueta mică a lui Phon a fost trasă să cadă pe corpul lui Audi. Brațe puternice înfășurate în jurul figurii mici.
-Bătrâne... Bătrâne... Dă-mi drumul! Se auzi un vuiet brusc, în timp ce silueta mică se zvârcoli.
-Uh oh....Nong Phon....Nong Phon, Vocea înăbușită îl făcu pe Phon să se oprească să se uite la capul lui Audi care era încă cu ochii închiși, dar continua să strige numele lui Phon.
-Îți este somn? i-a spus el. Phon a încercat să se îndepărteze de îmbrățișarea lui Audi, dar nu a reușit să se elibereze. Phon își miji ochii puțin înainte...
*Mmm...*
-Oh, Phon... Doare, a strigat Audi cu voce tare în timp ce a fost mușcat sever de piept. Chiar dacă erau haine în cale,Înainte să fie implicată îmbrăcăminte, dinții ascuțiți ai lui Phon au mușcat pe Audi. Drept urmare, Audi a gemut tare.
-Oi....Oo...Soft...huh, a spus o voce din gat, dar Audi a inteles-o. Așa că s-a grăbit să elibereze micul trup. Phon și-a slăbit apoi gura și s-a ridicat imediat să stea lângă patul. Fața i se palidă.
-Ești atât de rău că mă muști, gemu Audi în timp ce se ridică.
-Și ce crezi că faci...? Uh... Phi Audi m-a tachinat întinzându-mă și îmbrățișându-mă, a spus Phon.
-Am vrut doar să mă întind și să te țin o vreme, a spus Audi.
-Ce naiba? Eu numesc asta profit, spuse Phon din nou. Audi a zâmbit ironic înainte de a-și deschide cămașa pentru a privi urmele mușcăturii de la senzația de arsură.
-Ai dinți foarte ascuțiți care pot mușca. Încă sângerează, a spus Audi în timp ce privea. Phon se simțea puțin vinovat în inimă.
-Tu ai fost cel obraznic mai întâi... Hm... Te doare foarte mult, Phi Audi? a întrebat Phon îngrijorat.
-Este doar o senzație de arsură, a spus Audi înainte de a se uita la Phon care îl privea vinovat. Mâna puternică întinse mâna să-l mângâie ușor pe capul lui Phon și acesta zâmbi.
-Nu face fața asta. Nu greșești... M-am înșelat. În plus, este doar un mic semn, a spus Audi ușurat.
-Cred că ar fi mai bine merg acasă.Am lasăt hainele pe masă acolo, a spus el arătând spre grămada de haine.
-De ce te grăbești înapoi? Nu poți să stai cu mine mai întâi? Cu greu am avut timp să fiu cu Phon astăzi. Am fost întreruptă tot timpul, a implorat Audi.
-Dacă nu mă grăbesc înapoi, Phat sigur mă va suna, Phi Audi?Sunt sigur că o să mă sune. Phi Audi vrea ca Phi Phat să mă urmeze aici? a întrebat Phon.
-Phat nu-mi cunoaște casa. Nu uita asta, a spus Audi cu un zâmbet făcându-l pe Phon să înghețe.
-Dar dacă mă întorc târziu, Phi Phat mă va ataca și pe mine, a argumentat Phon.
-Phat nu ar îndrăzni să-ți facă nimic. Maximum, vor avea doar o revoltă, văd că Phat îl iubește foarte mult pe Phon și nu ar îndrăzni să-i facă nimic rău lui Phon, a spus Audi ceea ce a văzut și simțit în Phat.
-Atunci de ce vrei să stau aici? Nu te duci la pub-ul tau? a întrebat el din nou.
-Dacă Phon este aici, nu voi merge la pub. Oh,De asemenea, există un meci special acesta seara, te interesează? și-a amintit Audi, ceea ce l-a făcut pe Phon să se întrebe dacă ar trebui să rămână la fotbal.
-Petrecerea a întârziat, a răspuns El.
-Atunci rămâi aici, spuse din nou Audi.Phon făcu o mutră dezgustată. Dacă Phi Phat ar fi de acord, aș dormi. De asemenea, crezi că o să mă culc cu cineva care vrea să mă facă excitat? a spus Phon. Audi se încruntă.
-Atunci, nu trebuie să stai peste... Hai să ne uităm la meci împreună. O voi suna pe mama ta și îi voi spune că, când se termină meciul, te voi duce acasă, l-a implorat Audi pe tânărul șovăitor.
-Dar Phi Phat...Phon era încă îngrijorat pentru fratele său mai mare.
*Suspin*
-Phat trebuie să fie cu adevărat disperat doar pentru că flirtez cu Phon, a spus Audi încet înainte de a se întinde pe spate pe pat.
-Când vreau să fiu serios cu cineva sunt doar obstacole, chiar e păcat, a spus Audi pe un ton trist.
-Atât de supărat.... E în regulă, am de gând să rămân. Sună-o pe mama și cere-i permisiunea, a spus Phon cu sârguință. Poate pentru că a văzut chipul trist al lui Audi și nu s-a putut abține să nu-i pară rău.
-Oh, chiar aşa?! Audi s-a așezat și a întrebat bucuros.
-Da, răspunse Phon, făcândul pe Audisa zâmbeasca.
-Atunci o voi suna pe mama ta, Phon însuși avea îndoieli dacă Mama ar permite sau nu.
-Da mamă, sunt Audi... Pot să-i cer permisiunea ca Phon să stea la mine acasă să se uite la meciul de fotbal din seara asta? Da, de îndată ce jocul se termină, îl voi duce acasă, i-a spus Audi mamei lui Phon. . Audi nu s-a gândit niciodată că va trebui să solicite un permis înainte. Dar dorind ca Phon să știe că este sincer, Audi a fost dispus să o facă.
-Hahaha, nu o să se culce. E în regulă mamă. Pot să-l iau... oh, da, mulțumesc, a spus Audi zâmbind înainte de a-i înmâna telefonul.
-Mama ta vrea să vorbească cu tine, Phon, spuse Audi. Telefon accepta telefonul.
-Da, mamă ,a răspuns el la apel.
(-De ce nu vrei să stai noaptea? E târziu, nu-i așa?) a întrebat mama lui Phon.
-Nu, nu vreau să dorm la casele altora, a răspuns Phon cu ochii uitându-se la Audi, care stătea acolo zâmbind.
(-Bine, orice vrei. Nu-ți face griji pentru fratele tău, o să am grijă de asta) a răspuns mama lui Phon râzând ușor.
-Mama pare să fie fericită, și-a tachinat Phon mama.
(-Puțin. Ai grijă de tine. Nu fi prea încăpățânat cu el)a concluzionat mama lui Phon înainte de a închide.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Fiksi RemajaAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...