Capitolul 8 Joe 💚Graf

170 10 0
                                    

Ziua urmatoare

După ce s-a trezit dimineața, Graf a încercat să nu se gândească la ce se întâmplase aseară și a vorbit cu Joe așa cum o făcea întotdeauna.

Poate că la început a existat un sentiment de nedumerire, dar când Joe nu a vorbit despre asta, Graf s-a simțit puțin inconfortabil. Cei doi au continuat să mănânce împreună dimineața și s-au împrăștiat în timpul antrenamentului.

Lovitură!

Graf a căzut la pământ după ce a fost interceptat în timp ce se juca.
A sunat fluierul profesorului și profesorul și-a pus o jachetă galbenă și au continuat cu antrenamentul.

-Unde te doare, Graf? Biu a intrat și la întrebat cu o expresie serioasă pe față.

-Sunt doar câteva zgârieturi, sunt bine, a spus Graf.

-Cred că merge prea departe. Cred că intenționează să-ți facă rău. Graf,  a spus Biu supărat. Graf însuși a fost puțin tăcut pentru că a început să simtă că In vine să-l lovească pe Graf de mai multe ori. Au fost momente în care Graf a ezitat, dar nu a putut să îl evite și a ajuns rostogolindu-se pe câmp ca acum o clipă.

-Asta e, continuă să exersezi, Nu voia ca Biu să se gândească prea mult. Când a venit timpul pauzei, Graf s-a apropiat de In care stătea cu alți coechipieri.

-Înăuntru, pot să vorbesc cu tine despre ceva? A spus Graf. In se uită puțin la Graf.

-Ce se întâmplă? Întrebă în liniște.
-Putem vorbi în privat? Zise Graf din nou, pentru că nu voia ca prietenii săi să fie prea stresați. In s-a ridicat și l-a urmat pe Graf în timp ce se despărțeau de grupul lor de prieteni.

-Despre ce vrei să vorbești cu mine, Graf? Întrebat In în timp ce mergeau pe sub un copac mare.

-Cu ce nu ești mulțumit ?Chiar nu pot să mă gândesc. Ce am făcut ca să te enervezi? întrebă Graf neîncrezător.

-De ce crezi asta? intreba In.

-Ei bine, după un  timp am observat că mă lovești  de multe ori, dar nu pe alții, deci cum să nu gândesc așa? întrebă Graf din nou. In la privit pe Graf imobil.

-Cred că te gândești prea mult, In a refuzat totuși să recunoască că nu era mulțumit de relația dintre Graf și Joe.

-Nu mă gândesc prea mult la asta. Ar fi bine să-mi spui direct, In, Graf încă credea că In cu siguranță nu era mulțumit de ceva.

-Ce se întâmplă? Se auzi vocea lui Joe. Silueta înaltă se îndrepta spre Graf, căci și el se odihnea.

-Nu e nimic, am vrut doar să vorbesc cu Ai In mai întâi. Poți să te așezi și să aștepți mai întâi cu prietenii tai, a spus Graf. Joe se uită la In.

-Care este problema ta cu Graf? Întrebă Joe cu severitate. Între timp, In se uită la Joe neîncrezător.

-Nu este nimic. Graf se gândește prea mult la toate. Ia-l pe Graf ca să se poată așeza și să se odihnească Întrerupand discuția și apoi se despărți.

-Ce naiba faci? Graf era încă confuz, dar nu s-a dus după el să continue să întrebe.

-Ce se întâmplă? întrebă Joe nervos, știind că erau In și Graf.

-Nimic, trebuie să fi crezut prea mult că nu era mulțumit. Apropo, de ce te-ai plimbat aici și nu te-ai odihnit? a spus Graf.

-Ei bine, am vrut să te văd. Cum a fost repetiția? Te-ai pus cu protecție solară, Graf? spuse Joe în timp ce îl apuca de braț pe Graf și se uita la el cu ochii lui In pe ei tot timpul.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum