— Da, îmi place Graf, fratele mai mic al lui Kan, spuse Joe serios.
--La naiba, Joe, ești să te joci cu mine? Audi sa plâns imediat după ce a auzit-o. Dar Joe a zâmbit strălucitor.
--De ce ți-e frică, Audi? Nu mi-e frică , a spus Joe zâmbind.
--La naiba Joe, nu ți-e teamă că Kan te va da cu piciorul pentru că te-ai bătut cu el? a întrebat din nou Audi.
--Oh Audi, lasă-mă să vorbesc mai întâi cu Kan și vei ști dacă Kan mă dă cu piciorul sau nu , a spus Joe, ridicâ sprâncenele către Audi. Tânărul s-a uitat suspicios la fratele său mai mic.
--De ce ești atât de sigur? Serios, ai de gând să vorbești cu el? a întrebat Audi.
--Serios, P'Audi. Îl vei suna pe P'Kan? Sună-l, nu vreau să intru și să te pun în necazuri, a spus Joe în glumă.
Audi a chemat apoi personalul magazinului pentru a-l aduce pe Kan la birou.
Joe s-a dus să se uite în oglindă și a rămas din nou uluit când a văzut că Beam era și el acolo și era la aceeași masă cu Kan, ceva timp mai târziu Kan a intrat în biroul Audi.
--Ce mai faci Audi? Joe? l-a întrebat Kan pe prietenul său înainte de a-l vedea pe Joe stând cu el.
— Bună, P'Kan, Joe ridică mâna pentru a-l saluta pe Kan. Silueta înaltă dădu din cap.
--Ce e, Audi? l-a întrebat din nou Kan pe prietenul său.
--Nu am nimic de-a face cu tine, dar Joe… spuse Audi, în timp ce Kan se întoarse să-l privească surprins.
--Ce sa întâmplat? a întrebat Kan încet.
--Oh, P'Kan, nu te certa. Am ceva ce vreau să-ți spun și vreau doar să fiu de acord cu tine , a spus Joe zâmbind.
Sprâncenele lui Kan se încruntără suspicios.
--Ce afaceri ai cu mine? a întrebat Kan din nou, Joe s-a apropiat de Kan.
--P’Kan, pot cocheta cu fratele tău? a spus Joe imediat, făcându-l pe Kan să se oprească. Audi era entuziasmat.
--Graf? a întrebat Kan pentru a fi sigur.
--Așa este. Nu-i așa că fratele tău este Graf? a spus din nou Joe.
„Hei Joe, îți plac băieții?” a întrebat Kan.
— Îmi place doar Graf, P'Kan. Așa că am venit să te întreb direct, spuse Joe pe un ton serios. Kan a zâmbit ușor.
--Crezi că o să-ți dau fratele meu atât de ușor? a întrebat Kan în glumă.
Joe zâmbi, pentru că deja se gândise că Kan avea să spună așa ceva.
--P’Kan dacă mă lași să flirt cu fratele tău, te voi ajuta să-l țin departe de Beam, nu-i așa că este bine? a spus Joe din nou, făcându-l pe Kan să înghețe.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Fiksi RemajaAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...