Capitolul 4 Audi💙 Phone

169 10 0
                                    

-Ah

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ah....Îmi pare rău, atunci pot să le mănânc pentru tine, a spus Audi, ridicând legumele prăjite care erau în bolul cu orez al lui Phon, ca să nu se simtă mai enervat.

Lovitură!

-Mâna puternică a lui Audi a fost lovită pe spate de mâna subțire a lui Phon.

-Nu trebuie să pierzi timpul, pot să le mănânc și eu. De teamă să nu-și piardă fața, Phon a vorbit cu voce tare.

-Phon mama tânărului l-a strigat aspru când a auzit tonul pe care l-a folosit fiul ei cu Audi

-De ce ești atât de arogant? Întrebă Phon încruntat

-Deci poți mânca morcovi, nu? a întrebat mama lui Phon .Phon se uita la Audi și Audi la Phone înainte de as musca buzele .

-Pot să-i mănânc, a spus Phon, certându-se în inima lui pentru că a spus asta.

Tânărul a ridicat morcovii, pe lângă faptul că îi privea cu o față nemulțumită, Audi a zâmbit puțin pentru că știa că lui Phon îi era frică să nu piardă fața.

Phon a înghițit și a tras adânc aer în piept înainte de a-și ține respirația pentru a pune legumele în gură, apoi a mesteca și a înghiți repede.

Tânărul a luat imediat un pahar cu apă și a băut totul.

Mama lui Phon și Audi și-au pus mâinile la gură pentru a nu râde de expresia lui Phon. Phon s-a uitat la Audi cu ochi înverșunați când a văzut că cealaltă parte încerca să-și rețină râsul.

-Bine, hai să mâncăm în continuare.

Mama lui Phon și-a felicitat fiul știind că Phon încă ura morcovii. Când au terminat de mâncat, Phon s-a dus să spele vasele.

Audi a ieșit s-o ajute pe mama lui Phon să întinda rufele în spatele casei. Phon se uită printr-o fereastră mică spre spatele casei, încruntându-se neîncrezător.

-Ce vrea ticălosul ăsta bătrân? gândi el și se uită stânjenit la Audi care usca hainele.

-El a spus că va flirta cu mine. A uitat că suntem bărbați? se gândi Phon din nou. După ce a spălat vasele, a ieșit să-și ajute mama.

-Phon, vino să usuce hainele cu mama, Audi te odihnește, lasă-l pe Phon să facă singur, a spus mama lui Phon, cu grijă.

-Bine, vreau să ajut. Audi a răspuns cu un zâmbet pe buze.

-Ești un oaspete, du-te și stai jos. Și dacă nu ai altceva de făcut, poți să mergi acasă, a spus Phon.

-Nu vreau să mă întorc încă. E distractiv să-i ajut pe Phon și pe mama să spele rufele, a răspuns Audi.

-Amuzant? Ești nebun? Genul ăsta de muncă este obositor. E cald. E mai bine să te întorci la culcare în aerul condiționat de acasă ,a spus Phon. Dar, mama lui Phon nu a auzit pentru că a intrat în casă să ridice lucrurile.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum