⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Auzind vocea tremurătoare a tânărului, Kan a zâmbit și l-a împins pe Beam în sus, apoi l-a târât într-o cameră. Beam la urmat cu lacrimi în ochi. De îndată ce Kan a deschis ușa dormitorului, corpul mic al lui Beam a fost aruncat pe un pat larg.
...Brusc...
Beam se întoarse să se uite la Kan cu ochi tremurători. Kan închide ușa și încuie camera, desfăcându-și încet cămașa în timp ce privește corpul lui Beam cu ochi pofticiosi. Beam se teme. Dar, simte că fața i se încălzește când vede ochii lui Kan.
— Scoate-ți hainele, acum, spuse Kan cu o voce severă.
Auzind ordinul lui Kan, Beam se uită la Kan cu oarecare teamă.
--Ți-am spus să le dai jos!! a țipat Kan cu voce tare, Beam tresărit, mâna lui subțire apucând cu frică tivul cămășii.
--Dacă nu o scoți singur, o voi face eu ... alege , a spus Kan.
— B... Bine, o să o dau jos singur, spuse tânărul pe un ton încet.
Beam și-a scos încet cămașa, până când pielea lui albă a fost văzută din nou de Kan. Silueta înaltă se ridică și îl privi cu satisfacție. Beam și-a simțit fața caldă din cauza ochilor lui Kan care erau asupra lui.
--De asemenea, pantalonii,scoate-i a ordonat Kan, iar Beam a apucat nasturii pantalonilor cu mâinile încă tremurând.
Desfăcând nasturii și-a dat jos pantalonii, inclusiv lenjeria intimă. Ambele mâini zvelte s-au ridicat în grabă pentru a-și acoperi corpul. Fața și corpul de Beam erau acum înroșite de rușine.
--Du-te sus și așteaptă pe pat, a ordonat Kan, iar Beam s-a urcat imediat pe pat în timp ce și-a acoperit rapid corpul cu o pătură.
...Brusc...
Dar, nu a apucat să ia pătura mai mult de un minut, deoarece mâna puternică a lui Kan a scos pătura și a îngrămădit-o într-un colț pe podeaua camerei. Kan a arătat un zâmbet răutăcios, în timp ce Beam era extrem de stânjenit și speriat, Kan și-a dat jos toate hainele de pe corp. Beam a întors imediat capul când a văzut că băţul fierbinte al lui Kan se ridicase.
— Întinde-te pe spate și ridică-ți picioarele... Deschide-i larg, spuse Kan, de parcă s-ar bucura că îl putea forța pe Beam să facă ceea ce își dorește.
--P...P'Kan..., sunt prea timid să fac ceea ce ai spus....
--Ți-am spus să o faci!!! a amenințat din nou vocea lui Kan.
Beam s-a întins apoi încet pe spate cu o expresie de frică, apoi a ridicat ambele picioare și le-a despărțit așa cum dorea Kan. Acest lucru l-a făcut pe Beam să se simtă vulnerabil în partea inferioară a corpului. Micuțul și-a ridicat mâna pentru a-și acoperi fața pentru că nu știa ce să facă mai departe, se simțea profund rușinat că trebuie să facă așa ceva. Kan a zâmbit ușor înainte de a se urca pe pat.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Novela JuvenilAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...