În timpul în care Beam lucrat s-a tot gândit că Kan va merge să o vadă pe fată aceea în seara asta. Nu putea gândi ce să facă în continuare
--Beam, te deranjează ceva? Te-am văzut suspinând de multe ori, a întrebat Belle, pentru că observase de mult expresia lui Beam.
Dar se pare că persoana nu este conștientă de asta.
— B... Oftez des? întrebă tânărul pe un ton naiv, până când Belle dădu slab din cap.
--Așa este, a răspuns Belle, zâmbind încet înainte de a se așeza pe canapea.
În prezent există 3 clienți care folosesc serviciul, așa că Beam se poate odihni.
--P'Belle, pot să te întreb ceva? a spus Beam abătut.
--Ce? a întrebat Belle.
--Ei bine, uh... este vorba despre un prieten de-l meu, a spus Beam pentru că nu voia ca Belle să știe că era el însuși.
— Hai, răspunse Belle.
--Ei bine... să presupunem că dacă P'Belle iubește pe cineva foarte mult și știe că acea persoană este îndrăgostită de altcineva......Belle, ce ai face? a întrebat Beam.
Belle s-a uitat la Beam când a auzit asta.
--Încerci să spui că dragostea lui Beam se încurcă cu altcineva, nu? a întrebat Belle serioasă.
Beam își făcu repede mâna.
--Nu, ha... ha... este...... am spus că este prietenul meu, a negat Beam repede.
Dar în inima lui, îi era teamă să nu fie prins. Belle se aşeză cu braţele încrucişate.
--Nu știu...... Dacă iubitul meu sau cineva pe care îl iubesc în secret se îndrăgostește de altcineva... Îl voi întrerupe .... îi voi arata cine sunt, a spus Bell încrezătoare.
--Uh… întrerupând? a întrebat Beam încet.
--Ei bine, da.... dar nu în mod flagrant......Trebuie să intrăm ca un iubit blând , a spus Belle zâmbind.
— Și dacă nu este mulțumit? întrebă Beam din nou. Belle ridică ușor din umeri.
--Si ce? Cel putin te poti lupta cu el, spuse Belle foarte neglijenta.
Beam s-a gândit mult la asta pentru că îi era teamă că, dacă se amestecă, Kan s-ar enerva foarte tare.
--O, te rog spune-i prietenului tău... Că persoana care filtrează cu el ar trebui să stea în banca sa ......Trebuie să i-a atitudine și să îi arate ca este deja luat, nu trebuie să-ți fie frică, du-te și spune-i... Beam, fii curajos, nu fi prea slab cu iubitul tău, a spus din nou Belle, înainte să se grăbească să ajute clienții care soseau.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...