-Dar, oricum, e vina ta, mormăi Graf nerăbdător înainte de a merge să se aşeze pe banca din apropiere cu o faţă îmbufnată.
-Oh, mă înșel, recunosc, a recunoscut Joe, făcându-l pe Graf să se simtă mai bine.Auzindu-l pe Joe recunoscându-și vinovăția, a ușurat o parte din frustrarea lui Graf, dar nu chiar așa cum a văzut silueta înaltă care stătea acolo privindu-l.
-Nu ai de gând să mănânci orez? Stai în fața mea, la ce te uiți? spuse Graf cu vocea răgușită. Joe era încă în picioare, dar știa că silueta înaltă nu mâncase încă nimic pentru că se grăbi după el.
-Ce faci? întrebă Joe
-Am mâncat deja, se răsti Graf înapoi.
-Știu că nu ești mulțumit. Să ne întoarcem mai întâi să mâncăm împreună, Graf, a spus Joe, pentru că știa că Graf nu era încă prin preajmă.
-Știu, spuse Graf, mergând să se așeze încruntat.
-Graf, știu că nu ești mulțumit de mine. Dar te rog să-ți faci griji pentru tine? Suntem sportivi. Toată energia noastră vine din mâncare. Dacă nu mănânci până nu te sături de unde vei obține energie pentru a exersa? spuse Joe pe un ton serios
-Știu deja asta. Nu trebuie să mă înveți, a răspuns Graf.
-Nu te învăț, cine ar îndrăzni să te învețe? Dar tot ce am spus este că sunt îngrijorat pentru tine, a răspuns Joe, făcându-l pe Graf să se oprească când a auzit cuvântul „a avea grijă” de persoana din fața lui.În trecut, cei doi nu ar fi vorbit niciodată frumos unul cu celălalt sau ar fi arătat interes în acest fel.
-De ce ești îngrijorat pentru mine? Întrebă Graf, care era încă indiferent
-Ei bine, tu și cu mine suntem prieteni, nu? Dacă nu vrei să-mi fac griji pentru tine, o să mă lași să-mi fac griji pentru un câine? A și nu te certa. Tu și cu mine doar experimentăm fiecare în anumite condiții , știu că asta crezi, dar eu nu, și nu trebuie să mă întrebi de ce mă întâlnesc cu tine? spuse Joe pe un ton jos.Nu a existat nicio atitudine emoționantă, ca de obicei. Graf care era năucit vrea să găsească cuvintele pentru a se certa cu persoana din fața lui. Dar, nu s-a putut gândi la nimic.
-Hai să mâncăm. Trebuie să ne întoarcem la antrenament, a invitat din nou Joe.
-Deci, cum vrei să facem asta? Dacă mă întorc să mănânc toată lumea va ști că tu și cu mine ne întâlnim , a răspuns Graf pe un ton normal, nu atât de tare ca înainte
-Pune o față normală. Oricum, trebuie să mai stăm aici câteva zile. Dacă nu te obișnuiești acum, ce ai de gând să faci mâine? întrebă Joe, Graf încruntându-și sprâncenele înainte de a respira.
-Ei bine, hai să ne întoarcem să mâncăm, în cele din urmă Graf a trebuit să accepte să se întoarcă pentru că încă el nu a mancat suficient orez.
-Hai și mănâncă cu mine. Prietenii tăi cred că au terminat de mâncat, încercă Joe să-l convingă.
-Bine! Graf răspunse aspru. Se ridică și se întoarse la cantină fără să-l aștepte pe Joe.Nici Joe nu a spus nimic. Silueta înaltă se uită la spatele lui Graf cu o expresie dezgustată.
-Eu mă dau numai ție, Graf își spuse Joe înainte de a-l urma pe Graf.Când s-au întors la cantină, Graf a fost întâmpinat cu priviri flirtatoare de la prieteni și profesori cu care era apropiat. Dar lui Graf nu-i pasă și merge să găsesc o nouă farfurie cu mâncare.
-Unde ai fost? a întrebat un profesor zâmbind.
-De ce? Tocmai m-am dus la baie, a răspuns Graf nevinovat înainte de a merge să-și găsească un loc.Joe când a avut mâncarea a stat lângă Graf. Unii dintre prietenii lui Joe și ai lui Graf s-au așezat și ei la masă. Prietenii lui Graf care au vrut să întrebe și să spună ceva au tăcut. Din cauza feței lui Graf, nu au vrut să întrebe nimic. Dar, Graf nu este foarte incomod.
-Stai puțin, o să trag aer, o să merg puțin,a spus Joe când s-a așezat să mănânce
-Unde te duci? întrebă Graf încruntat spre Joe.
-Sunt iubitul tău. Vei veni la mine sau va trebui să te caut? spuse Joe, făcând astfel încât numai ei doi să poată auzi pentru că știa că dacă ar îndrăzni să vorbească cu voce tare, Graf ar înnebuni din nou. Te sancționează pentru că te comporți relaxat în fața celorlalți
-Nu vin să te văd, spuse imediat Graf printre dinţi.
-Atunci voi merge cu tine. Oricum nu contează. Joe a tăiat imediat scenariul.
-Despre ce vorbesc aceste două iubiri în secret? De ce șoptești? Spune-o cu voce tare, toți prietenii tăi vor să știe, ha ha ha, a spus profesorul Ong mergând să îmbrățișez gâtul lui Joe și Graf în spatele celor doi.
Înainte ca Graf să se uite la prietenii săi care stăteau liniștiți râzând de ceea ce glumea profesorul.
- Nimic, idiotule, doar vorbeam despre sport, mormăi Graf.
-Cum poti vorbi despre asta? Voi doi faceti sporturi diferite, Profesorul a continuat sa glumească.
-O, tată, nu contează dacă joci sau nu același sport, pentru că sporturile sunt cunoscute că ajută la conectarea unității. Ele ajută și cu corpul. Graf a continuat să caute scuze
NOTA: Amintiți-vă că ei îl numesc pe antrenor tată, într-un capitol înainte de asta, el a explicat-o.
-ADEVĂRAT? Graf se întoarse să cheme ajutor. Călcând pe picioarele lui Joe, făcându-l să sară puțin.
-Da, da, a răspuns Joe imediat.
-Ha ha ha ha, Joe pare să se teamă de Graf. Dar, cred că sporturile leagă unitatea. Altfel, cei doi s-ar mușca de fiecare dată ca niște câini de fiecare dată când se întâlnesc. Cum pot fi împreună? De asemenea, au sărit peste etapa prietenilor pentru a deveni iubiți, ha ha. Profesorul a reușit să provoace mai mult. Joe stătea zâmbind.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Ficção AdolescenteAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...