Capitolul 7🔥: Joe 💚Graf

199 11 1
                                    

-Rana este bandajată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Rana este bandajată. Hai să luăm prânzul

Graf, care a terminat, a venit să-i spună lui Joe și In că stăteau acolo, așteptându-l.

-Bine, haide, a răspuns Joe înainte de a-l trage de mână pe Graf pentru a-l îndruma imediat. Fără să-i acorde deloc atenție lui In.

-Încetește, idiotule. Așteaptă-l și pe Ai In, a spus Graf, pentru că îi era teamă că prietenul său nu poate ține pasul cu el și cu Joe. Joe se întoarse să-l privească încruntat.

-De ce să-l aștepți? A venit singur, a spus Joe. Graf se uită imediat la Joe.

-De ce spui asta? Lasă, o să-l aştept pe prietenul meu, Graf strânse imediat mâna pe care Joe o ţinuse.

-Ce se întâmplă? Întrebă In, care îi surprinsese pe amândoi.

-Nu, nu e nimic. Hai să mâncăm a spus Graf nu foarte mulțumit de Joe după ce a fugit la cantina unde stau prietenii  lor și mănâncă.

-Graf... Graf... De ce ești supărat? Joe îl urmă și îl întrebă pe Graf pe un ton mai slab.

-Nu sunt supărat, răspunse Graf sec.

-Atunci de ce te enervezi și te îndepărtezi de mine? Întrebă Joe din nou.

-O să servesc orez. Ai văzut farfuriile?

Graf ridică farfuria goală pe care tocmai o ridicase pentru ca Joe să se uite. Joe l-a prins apoi de mână pe Graf și a ținut.


-Atunci, stai jos și așteaptă. O voi face. Ce vrei să mănânci? întrebă Joe din nou.

Graf se uită la Joe în gol înainte de a respira.

-Vreau un Panang de porc cu ouă fierte, a spus Graf după ce a mers să se așeze la masă

-Hei, ti-ai curățat rana? A întrebat Biu prietenul lui Graf.

-Hmm, a răspuns Graf.

-Nu pot să cred pe cineva ca Joe ar face ceva pentru tine. Îmi pare atât de rău pentru Joe, a spus Biu cu un zâmbet în timp ce se întorcea să se uite la Joe care servea orez lui Graf.

Graf se întoarse să se uite la Joe.

-Nu vreau să cred, spuse Graf liniştit.

Servirea mâncării împreună cu Ai In. După un timp In ridică o farfurie cu orez și merse să se așeze vizavi de Graf, Joe a ridicat propria farfurie și a lui Graf.


-Ce vrei să bei? întrebă Joe din nou.

-Stai puțin. Îti aduc eu, stai jos, a spus Graf când a văzut că Joe adusese orezul, Graf a vrut să-i răsplătească favoarea, dar Joe l-a prins de umăr.

-Nu e nevoie, te doare brațul, stai nemișcat, a spus Joe sever.

-Nu sunt șchiop, a spus Graf

-Dar vreau să o fac pentru tine, spuse imediat Joe.

-Ha ha ha, voi doi sunteți atât de atenți unul cu celălalt. Sunt invidios a spus Biu făcându-l pe Graf să nu spună nimic.

-Ce vrei să bei? întrebă Joe din nou.

-Coca-Cola, trebuia să spună Graf, pentru că știa că Joe nu-l va lăsa să ia el însuși.

-Asta e tot, a spus Joe zâmbind când a văzut că Graf era ceva mai docil.

-Adu-mi și pentru mine, a spus In.

-Du-te și ia-ți singur, a spus Joe pe un ton șoptit.

-Joe, de unde ai de gând să iei băutura? Ia și pentru In ,a spus Graf fără să se gândească de două ori.


-De ce ar trebui? Ar fi bine să-si aducă el însuşi, spuse Joe nerăbdător.

-Ei bine, atunci pot să mă duc să-mi iau și eu, a argumentat Graf, privindu-l neîncrezător la Joe.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum