-
-Phi... Belle , Beam a rămas fără cuvinte când a văzut-o pe Belle.
Bell se îndreptă imediat spre Beam.
--P’Belle, ce cauți aici? a întrebat Beam cu o voce tremurândă.
--Am venit să cumpăr lucruri... Cred că amândoi avem lucruri despre care să vorbim. Întoarce-te cu mine la salon, a spus Belle cu o voce strânsă. Acest lucru îl face pe Beam să vrea să plângă.
— Ah... dar, ezită Beam.
--Beam, nu vreau să-l forțez pe Beam să facă nimic, dar vreau să știu adevărul, sau Beam nu are încredere în mine? a întrebat din nou Belle.
--Nu... Beam are întotdeauna încredere în P'Belle. Dar Beam a venit cu Phon. Beam îi poate spune lui Phon și... ăă, mai întâi fratele lui, nu? a spus tânărul încet. Belle oftă încet înainte de a da din cap.
Cei doi au părăsit baia și s-au îndreptat spre gelateria, când au ajuns, au constatat că Kan deja se așezase și aștepta.
--Oh, salut, P'Belle. Am crezut că Beam a fugit din nou , i-a spus Phon lui Belle.
— Hm... Phon... Mă voi întoarce mai întâi la P'Belle... Phi... Kan... asta-i tot, aprobă Beam.
Kan se întoarse să se uite la Belle și zâmbi încet. Acest lucru l-a șocat pe Beam.
--Îl voi trimite eu pe Beam , i-a spus Kan Bellei.
--Dar.., Belle a ezitat dacă să-l lase pe Beam să se întoarcă la Kan sau nu.
--Da..., a spus din nou Kan. Belle se întoarse să se uite la Beam, care stătea cu capul în jos.
--Te vei întoarce la mine sau te vei întoarce la Domnul Kan? a întrebat Belle despre dispozițiile fratelui ei mai mic. Beam se uită puțin în jur.
— Uh... Beam, adu mașina, spuse tânărul.
--Stai, pot să-mi las subordonații să-l ia înapoi, te duc la magazin ca să nu te încinge prea mult la soare , a spus Kan amabil.
-Dar... dar , a refuzat Beam, dar a văzut privirea amenințătoare a lui Kan. Acest lucru l-a făcut pe Beam puțin nedumerit.
— Ei bine... mă pot întoarce la Kan, spuse Beam încet. Belle respiră adânc.
--Hum... bine. Mă duc să aștept la salon. Te rog, ia-l pe Beam, domnule Kan, a spus Belle, subliniind asta pentru ca Kan să știe că Belle era cu adevărat îngrijorată pentru Beam.
Kan a dat din cap zâmbind, el știe că Belle nu este conștientă de ce s-a întâmplat între Kan și Beam. În timp ce Belle pleacă imediat.
--Ce se întâmplă, Beam? a întrebat Phon deodată, confuz.
--Nimic, sunt foarte mulți clienți în salon. Așa că, Belle vrea să mă întorc să ajut repede, a trebuit să-l mintă Beam pe prietenul său.
-+Mergem împreună?a întrebat Kan.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Novela JuvenilAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...