Capitolul 3: Joe❤️Graf

273 14 0
                                    

-Ce se întâmplă? Aceasta este camera mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ce se întâmplă? Aceasta este camera mea. Cum mă poți ține aici? a spus Joe sarcastic când a văzut expresia lui Graf. Graf se întoarse imediat să privească prin cameră.

--Unde te duci, Graf? In l-a prins rapid de brațul coechipierului său când a văzut că Graf era pe cale să părăsească camera.

--O să cer să-mi schimb dormitorul , i-a spus Graf prietenului său pe un ton enervat, pentru că nu credea că va dormi în aceeași cameră cu acest baschetbalist. De asemenea, atât de aproape

— Dar stăpâne, lasă-mă să dorm în această cameră Wei ,spuse Graf.

— Lasă-l să plece, Graf trebuie să se sperie de mine, spuse Joe batjocoritor, făcându-l pe Graf să se întoarcă să se uite la Joe.

Înainte de a merge direct să-i apuce gulerul cămășii, prietenii lui Joe au venit să-i despartă, dar Joe și-a ridicat mâna pentru a-i opri.

--Cui îi este frică de tine, Joe? Oamenii ca mine nu s-au speriat niciodată de tine , strigă imediat Graf.

--Dacă nu ți-e frică de mine, de ce ai de gând să dormi în altă parte? a întrebat Joe.

— Te urăsc, idiotule, spuse imediat Graf. Joe îi aruncă  un ușor zâmbet.

— Mi se pare o scuză, rânji Joe,
făcându-l pe Graf să strângă din dinți

**La naiba* **

--Graf, remediază, nu te mai certa , a spus In, pentru că nu-i plăcea să aibă  o ceartă.

Graf a scos un mormăit ușor înainte de a-i lăsa gâtul lui Joe, apoi a plecat să despacheteze bagajele și a oftat uşurat în timp ce Joe stătea acolo zâmbind.

Graf a tăcut, refuzând să vorbească cu nimeni de acolo, în afară de In. Dar, se pare că coechipierul său este aproape de mulți baschetbalist.

--După ce îți despachetezi bagajele, mai întâi ieși afară și ne întâlnim pe câmp ca să putem stabili programul și să te sfătuim, a intrat profesorul responsabil și a spus înainte de a pleca.

Prietenii de baschet ai lui Joe au plecat. Graf se întoarse să se uite la Joe, care stătea încă nemișcat, fără să se ridice să-și urmeze prietenii, deși terminase deja de a  despacheta.

Dar, Grafului nu-i pasă, s-a ridicat și s-a dus să-și găsească prietenii. Joe s-a ridicat și el și l-a urmat, făcându-l pe Graf să se întoarcă să se uite la Joe neîncrezător.

Dar, el nu a spus nimic. Când a sosit, Joe și Graf au trebuit să se așeze cu echipele lor, asta face atmosfera puțin mai bună.
Instructorii fiecarui sport sintetizeaza regulile putin stricte, înainte de a-i lasă pe toti sa se odihneasca dupa pofta, datorita antrenamentului care incepe a doua zi.

Graf ridica telefonul si suna din nou pe Beam. Dar, Beam nu răspunde la apel, asta îl face pe Graf ușor iritat, așa că îl sună pe Phon.

(--Ce sa întâmplat?) sună vocea supărată a lui Phon.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum