Capitolul 10: Audi ❤️ Phone

211 11 7
                                    

Phat a ieșit să împartă hainele în fiecare casă, după ce a terminat s-a întors imediat acasă.

În timp ce conducea, s-a întors să-și vadă fratele mai mic stând trist în fața casei lui. Ochii lui priveau constant în afara casei. Nici măcar nu s-a obosit să se uite din nou la Phat. Phat știa cât de supărat era fratele său, dar Phat oricum nu voia ca Phon să se întâlnească cu Audi.

-Ce cauți aici? De ce nu te duci să o ajuți pe mama cu treaba? a întrebat Phat, dar Phon nu a răspuns, în schimb, s-a ridicat repede și a intrat înapoi în casă, făcându-l pe Phat să-l privească doar obosit.

.Phon se întoarse să-și ajute mama să-și usuce hainele. În tot acest timp, Phon își ajuta mama. Nici Phat, nici Phon nu au vorbit unul cu celălalt. Cei doi frați începeau de obicei să vorbească și să se joace unul cu celălalt sau când Audi mergea era mereu zgomot de la Phon.

Dar de data aceasta, să-și ajute mama a fost liniștit. Phat se uita des în secret la fratele său mai mic. Știa că fratele său mai mic era distras.

-Phon, soarele strălucește puternic. Du-te și odihnește-te mai întâi în casă, a spus mama când a văzut că fața fiului mai mic se înroșește din cauza căldurii. Așa că Phon a mers în bucătărie să bea apă și se duce imediat direct în dormitor.

-Mama.... Ce e în neregulă cu Phon.... Pur și simplu nu vreau să aibă o relație cu Phi Audi și se comportă de parcă lumea se va sfârși, atât ieri, cât și astăzi lucrurile au stat așa spuse Phat mormăind la mama lui.

-Pentru Phat poate fi doar atât... Dar pentru Phon nu este, a spus scurt mama, înainte de a trece să se uite la hainele din mașină de spălat.

Phat doar stătea acolo, cu o expresie stresată pe chip. La prânz, mama a urcat la etaj pentru ca Phon să vină jos să mănânce.

Phon după ce a mâncat câteva mușcături, s-a simțit sătul și s-a dus să se uite la televizor în sufragerie. Atmosfera l-a făcut nici pe Phat să nu poată mânca bine. Phat sa dus să ia o farfurie cu fructe din frigider, Phat sa dus să-o pună pe masa în mijlocul camerei.

-Mănâncă puțin, hai să mâncăm niște fructe... Să fii sătul îi spuse Phat fratelui său cu o voce calmă. Phon a împins să schimbe canalul TV, neinteresat de Phat. Acest lucru l-a supărat pe Phat.

-Phon!! Ce e cu tine? Îți este atât de dor de Phi Audi?...deci, uite, de obicei tinde să vină să te vadă...dar nu l-am văzut pe aici...doar uită-te la el. Se comportă de parcă n-ar vrea să te vadă, nu vezi? a spus Phat.

Phon se întoarse să se uite furios la fratele său mai mare.

-Este vina ta, Phi Phat, că Phi Audi nu vrea să vină. El nu vrea ca Phon să se simtă jenat. Nu vrea ca părinții mei să fie nevoiți să se gândească prea mult. Dacă vine să mă vadă , atunci va trebuie să se lupte cu Phi Phat, s-a certat Phon  cu fratelui său mai mare.

-Vrei să spui că e vina mea? a întrebat Phat.

-Atunci, gândește-te ce vrei Phi Phat... telefonul lui Phon  îl ai. Phon nu-l poate primi înapoi. Nu vrei ca Phon să vorbească cu Phi Audi. Nu doriți ca Phon să contacteze sau să vorbească cu nimeni. Phon va face tot ce vrea, bine... așa că nici Phi Phat nu trebuie să vorbească cu Phon... Terminând de vorbit, Phon a fugit repede în camera lui pentru că nu mai voia să se certe cu Phat, nici sa plânga în fața lui Phon nu se luptase niciodată cu el așa înainte.

-Ești fericit? a spus vocea mamei din spate, făcându-l pe Phat să se întoarcă să o privească.

-Ce vrei să spui, mamă? a întrebat Phat.

-Văzându-l pe frățiorul tău așa, te face fericit? a întrebat din nou mama.

-De ce să fiu fericit, mamă? a spus Phat pe un ton enervat.

-Ei bine, mama a văzut că Phon era dispusă să facă tot ce voia Phat. Nu comunica cu Audi, nu pleca nicăieri. N-ar trebui să fi fericit, Phat? Atunci de ce continui să faci o mutra? a întrebat mama.

Phat a ramas nemiscat fara sa răspundă la întrebare.

-Nu vreau să vorbesc prea mult mamă, dar uită-te la el ca și astăzi. I-am adus pe Phon acasă aseară. De fapt, astăzi, Phi Audi trebuie să se fi grăbit să-l vadă pe Phon, dar nu a venit. Cred că îl schimbă, spuse Phat .

-Audi nu îl schimbă pe Phon. Mama l-a sunat și i-a spus că nu vrea să vină, a spus mama, făcându-l nedumerit pe Phat.

-De ce? a întrebat Phat.

-Ah... Ei bine, Phat nu vrea ca Phon sa-l contacteze pe Audi? Așa că mama a sunat pentru a-i ordona lui Audi să nu-l mai întâlnească pe Phon. Audi este, de asemenea, grijuliu cu mama ta, așa că nu a îndrăznit să vină.

-Uh... Sau se gândește să se despartă de Phon? a spus mama lui cu o expresie încordată pe față. Phat se încruntă imediat.

-Dacă renunța ușor din cauza asta. Ei bine, asta e. E bine. Phon nu va trebui să fie într-o relație cu cineva care este atât de zadarnic, a spus Phat supărat. Chiar mai supărat decât atunci când a aflat că Audi se întâlnește cu Phon.

-Trebuie să fie mulțumit, a spus mama lui înainte de a se întoarce la serviciu. Phat nu știa că mama lui își încurca capul.

După prânzul din acea zi, când se lăsase noaptea, Phon a refuzat să coboare să mănânce, voia să fie singur în camera lui. Phat l-a chemat de mai multe ori, dar nu a ieșit niciodată. L-a Strigat mama lui, dar i-a mai spus că nu îi este foame, că nu vrea să mănânce. Asta a făcut ca Phat sa fie mai stresat

Cât despre Audi, el s-a ocupat de localul sayu. Încerca să fie ocupat pentru a reduce dorul de Phon. Toată ziua de azi, nici Phon, nici Audi nu s-au auzit deloc unul cu altul.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum