Această poveste a fost preluată de Kaly❤️
-Despre… ce vorbești… nu te aud se prefăcu Phon că vorbește pe un ton tulbure.
(-Hm, atunci lasă-mă să mai spun o dată) Audi știa că Phon se prefăcea că nu-l aude.
-Oh... nu trebuie, uh... Acum, dacă nu mai e nimic altceva... asta e, a spus Phon imediat pentru că nu voia ca Audi să spună altceva.
(-Bine, nu te mai deranjez. Chiar dacă vrei să vorbim mult timp) a spus Audi pe un ton perplex.
-Nu pot să vorbesc mult... trebuie să muncesc. Nu sunt la fel de bogat ca alți oameni de aici, i-a răspuns Phon lui Audi
-Da, te las să pleci. Du-te să ajuți la lucru. Pa, a spus Audi
-Asta e, spuse Phon înainte de a închide.
-La naiba, asta e atât de enervant, mormăi Phon, înainte de a purta tricourile de student pe care le-a recomandat mama lui.Soferul a ajuns la casa lui Khim ca ultima destinatie. Tânărul a mers într-o cămașă mică de student până la gardul casei femeii.
-Phon, ai adus hainele? Spuse mama lui Khim.Ceea ce l-a făcut pe Phon să se simtă uşurat că nu trebuie să înfrunte faţa tinerei, nu voia să se simtă inconfortabil.
-Da, sunt cămășile lui Khim,am întâlnit-o pe Khim la mall, Phi Khim mi-a spus să-i aduc cămășile, a spus Phon, înainte de a înmâna camasile mamei lui Khim, care s-a încruntat...
-De ce te grăbești atât de mult? Mai ai două cămăși de student în dulap pe care nu le-ai purtat, a mormăit mama lui Khim.Făcând o scurtă pauză înainte de a realiza că Khim își bate joc de el însuși.
-Voi merge primul, a spus el înainte de a merge spre motocicleta lui. Cu coincidența că Khim venea acasă.
-Mi-ai adus cămășile? Întrebă Khim tăios.
-Da, mama ta le-a dus înăuntru, spuse Phon blând. Nu-i place fața acestei fete, nu-i place până la punctul în care nu vrea să o vadă.Phon a urcat pe motocicleta pregătindu-se să o pornească.
-Esti gay? întrebă Khim, curioasa .
-Ce vrei sa spui? întrebă pe un ton enervat Phon
-Serios... De cât timp îl cunoşti pe Audi? Întrebă sec Khim
-De când îl cunosc pe nenorocitul ăla? E treaba mea. Atunci de ce vrea Phi Khim să știe? Phon a răspuns fără să-i pese dacă femeia era mulțumită sau nu.
-Vreau să știu, de unde îl cunoaște Phon pe iubitul meu? spuse fata batjocoritor.
-Iubit? Phi Khim spune că ea este iubita tipului acela? Hum, asta e iubita tipului acela? Hmm, e amuzant. L-am auzit pe tipul acela vorbind la telefon cu cineva pe care nu-l cunosc pe un ton dulce și blând. Am auzit că ai spus că nu ai partener, că încă ești singur. A cerut să flirteze cu nong-ul său Fon, cum poate Phi Khim să-mi spună că ea este iubita lui? numai după ce a intimidat-o pe fată și-a pornit motocicleta să plece. Lăsându-o pe Khim în pace și gândindu-se cine era persoana numită Fon.Phon s-a întors la el acasă, a urcat în camera lui să facă un duș și să joace jocuri video pe computer până a fost prea târziu, așa că a oprit computerul și apoi s-a culcat.
... 📱... 📱...
Un mesaj care a sosit a făcut telefonul să sune. Phon la luat pentru al citi.
„...Vise dulci Phon...visează la mine...Audi
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
JugendliteraturAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...