Genelde hayatım...fazlasıyla aktif ve büyük ışıklar karışısında geçiyordu...Uzun süredir oyunculuk yaptığım kariyerim gittikçe gelişiyor...Artık farkli ülkelerde de oyunculuğuma devam ediyordum ...
Ünlü olmanın bana en büyük getirisi... dünyayı daha fazla geziyor olmamdı...ve sevdigim mesleğimi doyasıyla yapabilmekti...
.
Yada öyle sanmış olabilirim...
.
Ben Arel..
.
.
Babamla birlikte yaşıyorum..aslında artık böyle söylememeliyim diye düşünüyorum... Çünkü babam bana haber vermeden 5 ay önce evi terk etti ...
.
.
Babamın sebebsiz yere gitmesi tabi garipti ama onunla fazla samimiyetimiz olmuyordu..sadece basit baba rolünü gerçekten iyi oynuyordu.. başkalarının gözlerin önünde...Bu yüzden onun evden ciddi manada gittiğini anlamam 2-3haftamı aldı.. Çünkü yurt dışına çıktığında yapacağı seminerler bu süreler içerisine geçiyordu..Benimde onu arayıp nerde olduğunu sormama gerek olmuyordu..Gayet basit anlıyorsunuz değil mi?
.Yeterince çalışmalarıma odaklanırken ....babamın ortadan kayboluşunu sindiremiyordum tabi ki..kim sindirebilir ki???...
.
.
Başından beridir uğraş verdiğim..Filmlerimi...oyunculuğumu... her şeyimi sırf babamın ne işle uğraştığını merak ettiğimden bırakmıştım..Hani buna değer miydi bilmiyorum ama..nedensiz hiçbir şey bırakmak istemiyordum...Öyle ki içim rahat olmalıydı..Bu yüzden Kanada'daki yaşamıma son verip ...Türkiye'ye yani en başında babamın gitmeden önce sürekli Türkiye'den bahsetmesiyle...bu karara varmıştım...
Babamda ünlu bir yönetmendi aynı zamanda bir alfaydı.. Çoğu kez onun yönettiği dizilerde oynamışlığım olmuştu ...
Birçok konservatuarlarda seminerler düzenliyordu..Yeni filmi için büyük kitlesi vardı...Baya bilindik bir adamdı yani..
Ama..annem konusunda size bilgi veremeyecek gibi hissediyorum...
Çünkü neredeyse kendimi bildim bileli daha önce kimseye "Anne" dememiştim...
Babamın iyi sorumlulukları sayesinden midir hiç bilmiyorum ama.. sanırım anne arayışına girmemiştim.
Bu yüzden annemin nerde..ne halde olduğu hakkında da bir fikrim yoktu ..
Babama sormak da hiç istememiştim... Çünkü istese bana anlatacağı bir şey olabilirdi... Gerçi şuan bilsem bile zerre umursamıyordum...
Sonuçta yokluğuna alıştığınız sözde bir figüre bel bağlayamazdım..
............................................................................
............................................................................
............................................................................
Sonunda ayak basmıştım...Türkiye'ye...Umarım buraya gelmemin babami bulmamada bir faydası olur diye dua ediyordum..
Küçükken tatillerde Türkiye'ye geliyorduk...ama nerdeyse birkaç senedir hiç gelmemiştik..Taki..babamın ortadan kaybolmasına dek..
.
.Eve girdiğimde...tekrar eski anılar gözlerime doluşmuştu...Ordan oraya koşturan Arel görebiliyordum...
Babası sürekli bilgisayar başında Arel'e sus işareti yapıyordu...
Çocukluğum da akılda kalıcı pek bir şey olmamıştı...sürekli bana bakıcı bakıyordu...
Nerdeyse babamın yüzünü unutacak kadar görmediğim zamanları bile hatırlıyorum...
Eğer bu evin..şu zamana kadar toz içinde kalmasınin tek sebebi...babam olabilirdi...
Ona asla kızgın değildim...
.
Sevgi haricinde her türlü desteğini görmüştüm..para ..şöhret.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...