Altında debelenirken...üzerimden atmaya çalışıyordum...
"S-sende kimsin???"
Yüzünü yüzüme yaklaştırıp...elini yüzüme bastırarak baş parmağıyla yanağımı okşamaya başladı ...
"Kim olmamı isterdin?"
"Saçmalamayı kes ve in üzerimden!!!"
Yavaşca gülümseyerek yanağında oluşan çukurlarla
"İnmezsem ağlayacak mısın?"
Yüzümü somurtup tuttuğum ellerinden hızla itip yere düşmesini sağladım ....
Yanımda duran şemsiyeyi elime aldığım gibi ona tuttum.
"Zombi miyim a*ına koyayım ..şemsiye uzatıyor birde"
"Siktir git evimden!!!...polisi arayacağım lann!!!"
Omzunu silkip iki elini yavaşca havaya kaldırdı ....
Yüzündeki gülümsemesini hiç bozmadan...
"Hamile birini sokağa attığın duyulursa... Arel Bey'in şöhreti ve adına neler olur..."
Elimdeki şemsiyeyi düşürüp..sağ elimi duvara koyup kahkaha atmaya başladım.
"S-sikeyim puhahahahahaa.....Sen fazla dizi izledin sanırım!!!!??? Hamile biri mi hahahaha yalana bak!!"
Üstü başı tamamen dağınık... yüzünün belirli yerlerinde yaralar olan bu adam...ben zombiyim dese daha inandırıcı olurdu..
"Evet hamile biri.."
Gülmeye devam ederken..yavaşca yutkundum...
"Kim hamile??? Ah...ne saçmalık ama !"
Hafifçe siyah tşörtünü kaldırıp karnını göstererek...hafiften şişik göbeğini gösterdi...
"Bilmem..kim gibi gibi görünüyor?"
Sinirlenip tutuğum tsörtünden hızla silkeledim..
"Bak...kaç yaşındasın bilmiyorum ama..."
"25"
"Hay sikeyim bir sus..."
"Ee...dinliyorum.."
"Sana zerre inanmıyorum....hamilesindir değilsindir...bu ne kadar umrumda....Bu haneye tecavüz!!!! Şimdi siktir git evimden.."
Son sözümü de söyledikten sonra kapıyı açıp gitmesini beklercesine gözünün içine baktım..
Oflayip hızla kapıya eliyle vurup kapının kapanmasını sağladı...
Yüzündeki gülüş birden ciddileşerek...gözlerinin sivriliği onun yalan söylemeyeceğini hissettiriyordu..
"Şu yaşıma kadar bir kez bile ağzımdan yalan bir kelime duyulmamıştır...Şimdi....beni iyi dinle seni yarım akıllı..."
Beni yavaşca duvara doğru itip bir elini duvara koyup gözlerimin içine baktı..
"Bir...bu karnımdaki velet...bizzat senin çocuğun...anlıyor musun beni?"
Şaşkınlık içerisinde gözlerine baktıktan sonra başımı eğdim... kollarından yavaşça ayrılırken...
Etrafa bakınıp...hızla koltuğun üzerindeki telefona sarılıp...155i tuşladım..
"N-noluyor lan?"
Elimi havaya ,durması söyleyerek yüzüne doğru kaldırdım...
"Ah iyi günler memur bey...evimde delirmiş bir adam var ve zorla evime girdi ..lütfen adresime gelmenizi istiyorum..adresim xxxxx"
Elime vurup aniden yere çöktü...Ellerini saçlarına getirip...
"Haaaaaaa....sikeyim....sikeyim.....Emrah Bey bana senin bu kadar gerizekali olacağından bahsetmemişti....ciddi mi ya....aaaaaaa"
"Polisler şimdi burda olurlar... sana dedim evime girme diye "
Sinirle bana bakıp birden gülmeye başladı...
"Ya dedim konuya böyle girmeyeyim diye...ama işte senin bu kadar düşük beyinli olduğunu bilmiyordum gerçekten..."
Yüzümü somurtmuş bir şekilde duymazlıktan gelip kapıya doğru çıktım...Polislerin gelmesini bekleyecektim...
Çıkarken kolumdan tutup çekiştirmeye başladı..
"Bak canım benim kardeşim...abim...dinle beni bi..."
"Dokunma bana "
"Ya ben aktivite olsun diye mi çocuğu onayladım amk"
"Zengin insanları dolandırmak kolay sanıyorsun değil mi....ama işte beni tanımıyorsun.."
"Adın Arel Brave...23 yaşındasın... Ünlü bir piçin tekisin... Birçok Dizide falan oynamışsın ...Delik olduğu sürece sürekli sikişiyorsun...Muhtemelen babani arıyorsun değil mi?"
Hay sıçayım...
"Ne yazdın Google'a 'Arel Brave' kimdir?' falan mı? Hem delik derken ne alaka lan??!!!
Dudağını büzdü...elini kaldırıp kaşını ovaladı..
"Bak...baban...6 ay önce buraya geldi...iş için...ve benimle bir an-"
"Aa bak polislerde geldi ...Dur orda sakın hareket etme! Memur bey evet bu beyfendi..."
Polisler adamın yanına gidip kolundan çekiştirdi.. Cebinden cüzdanını çıkarıp bir kağıt çıkardı..
Aralarında bir şey konuşuyorlardı..Muhtemelen kelepcelenip gitmemek icin yalanlar uyduruyordu...
Bir süre sonra...Polis bir bana bakıp bir de ona bakıyordu....
"Arel Bey...Devlet memurunu boş yere oyalamaktan ceza yemek istiyor gibisinizz??... İsterseniz bunu karakolda konuşalım..."
NE???NEEEHHH??
"Ne dediğiniz farkında mısınız????
Parmağımı ona doğru doğrultup.. kollarını birbirine bağlayan adamı göstererek..
"Yanlış kişiyi suçluyorsunuz!!!?"
Polis memuru yüzüme tuhaf bir şekilde bakıp...
"Arel bey Çınar bey sizin 6 aylık eşiniz...aranızdaki ufak bir tartışmayı bu denli ileri götürmek zorunda mıydınız..bunun memuru rahatsiz etmekten başka bir şey olmadığınızı bilmeniz gerekirdi ...."
"S-siz siz...ne..dediginizin farkında mısınız?????.....m-memur..bey ..."
Omzuma elini koyup patpatlayıp..
"Eşiniz aynı zamanda hamileyken...neden onu endişelendiriyorsunuz...lütfen olayı büyütmeden ihbarı sonlandırmama izin verin..."
Elimi yavaşca kaldırıp...onaylarcasına işaret yaptım...
Siz...lan...biz..ne...
Lan...
ben ..
Hamile...
Lan...ben ..uzun zamandır.. kimseyle birlikte degildim ki...
Gidip hamile bırakayım amına koyayım...şaka deyin lan...
.
.............................................................................
Polisler geri çekilirken...ayakta durup ayağıyla yere vurup ritim yapan ,beni izleyen adama baktım..
"NE SİKKM OLUYOR LAN BURDA????!!!!!KİMSİN LAN SEN?????"
Yüzüme bakıp.. gözünü devirdi... Arkasını dönüp içeri girerken...
Ardımızdan kapıyı kapatıp...
"Sana diyorum lann?????Ne dedin de???? Dediklerine inandılar??? Çıldırcam lan kimsin sen oro-"
~~
En son elini boynuma doğru geldiğini hatırlıyorum...
Sanırım bayılmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...