(33)KORKUYORUM

849 49 0
                                    

Lan...Ben ne dedim amına koyayım????

Lan dur içimden diyecektim...
.
Arel hala bana şaşkınca bakıyordu.

"B-ben onu ciddi manada söylemedim..yani h-hayranların böyle düşünmüştür kesin diye falan"

Arel biraz daha yanaşıp beni kendine çekip sarıldı.

"Demek hala hazır hissetmiyorsun..o zaman bekleyelim.."

"Ne için hazır hissetmeyeyim?"

"Aşk itirafın için "

"Sana aşık olmak gibi bir planım yok teşekürler "

"Senden duymak istediğim şeyin bu olmadığını çok iyi biliyorsun"

"Bence bu "

"Bana aşık olacaksın Çınar...bizzat bunu bana söyleyene kadar seni bırakmak gibi bir düşüncem yok "

"Benimde planımızı bozmak gibi bir düşüncem yok bayım.. lütfen düzgün bir çizgide ilerleyelim "

Arel elini dudağıma bastırıp

"Şşşşş....hepsi geçicek.. hislerinden emin olduğunda bunu konuşalım "

"Ama plan.."

"Şşşşşş...."

"Aa-"

"Şşşş"

Arel'e dik dik bakıyordum. Seni aptal.

"Benden beklentin aşksa çok üzgünüm... çünkü aşk sandığın kadar basit ve pürüzsüz degil... Ve ben bu çukura düşmeyi düşünmüyorum"

"O zaman birlikte düşelim çukura nasıl olur hm?"

Arel çenesini başımın üstüne koymuş her konuştuğunda çenesinin titreyişini hissediyordum.

Gözlerimi sıkıca kapattım...

"Zarar görmek istemiyorum!"

"Görmeyeceksin !"

"Güvenmiyorum!"

"Güvenini kazanacağım "

"Sanmıyorum "

Parmaklarını yanaklarıma baskı uygulayarak

"Gülümsediğinde çıkan gamzelerinin yüzünden eksik olmamasını sağlayacağım."

"Bu kimin umrunda "

Arel sıkıca sarılıp beni dibine soktu.

"Tamam susalım ve uyuyalım "
.
.
.
.
Feromonları...

Sanki bir sonbahar günü çayırda koşuyor rüzgarın yüzünüzü okşayışını hissediyor gibisiniz. Ama his hep ilk anki gibi taptaze kalıyor..Eğer olmazsa sizi boşlukta bırakıyordu.

ALFA OMEGA kavramını kabul etmeme sebep oluyordu.

Başımı göğsüne bastırıp hiç ayrılmak istemiyordum... Hareketlerim ve sözlerimin uyuşmadığı tek zaman onun yanındayken oluyordu.

İste bu kendime koyduğum kuralları yıkmanın en başında duvarı eşeliyordu.

Eğer olurda bir gün seni sevecek olursam lütfen kırılan duvarımın parçalarıyla canımı acıtmaya kalkma.

Çünkü inan bana kolay kolay toparlanamam. Ve bu hislerin ağırlığıyla yaşayamam.

O yüzden bırak sana nefretimi kusayım.
.
Çünkü cok korkuyorum.

.

Sevmekten..Sevilmekten..
.
.
.
.
.

Sabaha kadar mışıl mışıl uyuduğum için ilk defa modum yerindeydi. Gözlerim kapalı yatakta ellerimi gezdirirken Arel'in olmadığını farketmiştim .

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin