Sinirsel ataklarından dolayı gerilen ben, karşımda pişkin pişkin sırıtan adamı izliyordum.
Zaten seviyesiz olduğunu biliyordum ama neden bu yönünü bana göstermek için bu kadar çabalamıştın ki ??!.
Sıktığım yumruklarımı gören Ryan bir anda gergin bakışmamızı kesip elimi tuttu.
"Hop hop...bu işin sonu yumruklarla bitecek gibi!!!! Sakin sakin Çınar sakin ol sakin!!!"
Sakin olmak mı..
Amına koyduğumun gerizekalısı birkaç dakika önce baygınlık geçirip bir de üstüne rol yapıyormuş ha...
Yumrukla bitirirsem ayıp olur..
Havaya kaldırdığım elimi gören Arel ani bir refleksle elimin bileğinden tutup beni duvara itti.
Sarsılmamı kendimce onaylamazken...Yani gücü öyle hafife alınmayacak türden olduğundan sadece duvara itişini hafifletmeye çalışmıştım.
"Bir kere vurmana izin verdik diye..Bir daha izin verir miyim sanıyorsun lan?!!"
Hem Bileğimden sıkıca tutuyor hem suçlu hemde ne alaka güçlü olmasına rağmen kendince kendisini haklı çıkarmaya çalışıyordu.
"Elimi bırakta şu masadaki bardağı sana sokayım "
"Hadi gel sok!"
"Bırak... sokayım "
"Ee hadi!!"
Bileğimi biraz daha sıkınca sol gözüm seğirmeye başlamıştı.
"Noldu Çınar Bey... Canınız mı yandı?!"
Böbürlenerek konuşmayı seviyordu cidden..ne kadar çok yanımdaki şemsiyeyi ona sokmak istesem de...Evet canımı cidden yakıyordu.
*ÇIN*
Gözlerimiz çıkan sesle birbirlerinden ayrılıp sesin geldiği yere baktık...
.
.
Ah..hayır....
Şaka yapıyorsun ya..
.
.
Siktir..
.
.
Bileklerimizde kelepçe takılıydı.
.İkimiz de olayı kavrayamadan arkamızdan itilen elle Arel'in odasında salak gibi ardımıza kapatılan kapıya bakıyorduk..
"İKİNİZDEN DE BIKTIM USANDIM ARTIK !!! SABAH AKŞAM İKİ KOCA YETİŞKİN ADAMIN BİR ÇOCUK GİBİ BİRBİRLERİYLE SATASMASINI İZLEMEK ZORUNDA KALIYORUM!! ARANIZDAKİ ŞU SİKTİĞİM BOZUKLUĞU DÜZELTMEZSENİZ BOŞANMA KAĞITLARINI 3 GÜN İÇİNDE HAZIRLAYACAĞIMI BİLİNN!!!!! YETER ANASINI SATAYIM YAA!!!! GİDİYORUM BEN!!!"
Kapı kilitleme sesiyle...Ryan'ın sözleri havada uçuşmuş.. birkaç dakika önce birbirlerine olan nefretini kusan iki adam ciddi manada birbirlerine kelepçelenmişti.
Ben ve Arel aynı odada 3 gün dip dibe ha?..
"Kolumu keseceğim Arel...endişelenme!"
Arel anın şokunu anlatamadığımı farketmiş olaki üzerimde aradığım kesici alet bulma edasına sinirlenip beni hızlı bir şekilde silkeledi.
"Sikeceğim haa abartma !!"
Dişlerimi sıkmış vaziyette ona baktım.
"Aynı evde aynı odada kalmaya tahammülüm var dedim ama dip dibe sikseler durmam... Heleki senin gibi biri için... asla"
Arkamı ona dönmüş konuşurken sol elini kendine doğru çekince istemsizce beni de kendine döndermişti.(Arel'in sol eli Çınar'ın sağ eli)
"Bak... Bende senin meraklın değilim.Ryan piçi kelepçeyi ne ara çıkardı bilmiyorum bile... "
Ahh sikeyim...Zaten mantıklı bir sohbetimiz bile olmamış bir adamla ciddi manada bunu yaşamak... Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz amına koyayım.
Elimi kaşlarıma getirip ovmaya başladım..
"Çıkartalım şunu...sonra şu odadan çıkalım hadi..komik değil.."
Arel bir kere kapıya bakmış sonra bana bakmıştı.
"Ryan'ın inadıyla zıtlaşmak istemezsin"
Gözlerine bakıp sertçe elimi çeker çekmez dibime girdi..
"Cidden bu mu korkutuyor seni!!! Böyle birbirimize bağlı kalıp aşk mı yasayalım ha ana*********** ********** ********** ******???!!! "
Arel sözlerimin ardından bir kere yutkunup yatağa baktı...
"Nereye bakıyorsun lan sen????!!!"
Ettiğim küfürün vücuduna bu denli etki yaratacağını bilmediğim için ..garip garip göz kaçırışı beni cidden daha da sinirlendirmeye başlamıştı.
Şu siktiğimin kelepçeleri .....ah şansımı sikeyimm gerçekten...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arel'den;Duygularını bastıramayan biri olarak Çınar oldukça basit bir adamdı. Ne hissediyorsa onu söylüyordu çünkü.
.
Ben ise garip bir şekilde şuanki bulunduğumuz konumdan rahatsız hisettmiyordum..
Sanki ciddi bir şekilde ikimizinde konusmaya ihtiyacı vardı.Ve bunu geldiğinden beridir doğru düzgün yapamamıştık.
.
En başında birbirlerimize karşı bu kadar kabaca konuşmasaydık şuan ne bu durumda olurduk ne de psikopat gibi bağrışlarımız havada uçuşurdu."Hey yürüyen ejderha!! Sakin ol biraz...Biraz bekleyelim..elbet Ryan çıkarır"
Siniri fazlasıyla artığı için.. olabildiğince sakin olmaya çalışıyordum.. Kelepçeli olabilirdik ama dünyanın sonuymuş gibi davranmaması gerekirdi. En azından iğrenç bir varlıkmışım gibi yada tiksindirici bakışlarını çekmeliydi üzerimden.
Biraz egomu kırıyordu da.
.
Çınarın eli sürekli kelepçenin üzerinde rahatsızlığını belli edecek her türlü tepkiyi veriyordu..
"Şu Ryan...tam or-"
Elimi ağzına götürüp susmasını söylercesine gözlerine baktım.
"Biraz bile sakin olamaz mısın ha?"
Kasılan anlı hafiften yumuşamış kafasını çevirmişti...
Yine içinde mırıldanıyordu..İşte bir şekilde söylenmesi gerekiyordu.
Yatak odasındaki bir kanepeye doğru ilerlemeye çalıştığımı farkedince..ses çıkarmadan peşimden gelmişti. Buna bile kızacagını, neden beni takip etmesi gerektiğini söyleyeceğini düşünmüştüm.
Halbuki ne ara onu bu kadar kısa sürede tanımıştım ki?
Hem gerçekten de bana bahsettiği yada bahsetmedigi asıl Çınar kimdi ?
Elimi istemsizce Çınarın saçlarına getirdim .
Hafiften titreyip başını elimden uzaklaştırdı.
.Yada o neden temastan bu kadar kaçınıyordu? ..
Bu sorularımın cevabını asla öğrenemeyecek gibiydim.
Ve bu belirsizlik beni gün geçtikçe yoruyordu.
Bu yüzden suyuna gitmeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...