Yol boyunca yarı halsiz ve uyuyarak geçirdiğimden pek bir şey hatırlamıyordum...
Tek bildiğim şey soğuğun burda da fazlasıyla olmasıydı.
Uçaktan iner inmez gazeteciler karşılamışlardı bizi. Arel kafama geçirdiği şapkası ve boynumdaki atkısıyla arkasında duruyordum.
Elimi bir an bile bırakmıyordu. Kendimi yeni sevgilisi olmus kızlar gibi hissetirmişti. Sinirlenmeden edememiştim.
.
.Ağır yoğunluğun ardından sonunda evine gelmiştik. Bu evi daha büyüktü. Evi tamamen ezberlemek istesem birkaç günümü alabilirdi sanırım.
Arel montumu eline alıp askılığa astı.
Bileğimden tuttuğu gibi üst kata doğru götürmeye başladı."Arel...noluyor lan?!"
Yatak odasına getirmişti beni..burası da kocamandı. Yatakta öyle.. ev sıcak olduğundan üzerimdeki yorgunluk bacaklarıma vuruyordu.
Arel bileğimi bırakmadan önce yatağa uzanıp daha sonra kolumdan çekiştirerek göğsüne denk geleceğim şekilde başımı konumlandırdı.
Bir de bunun üstüne yaptığı hiçbir şeye tepki vermeyip uysalca uyum sağlamam ayrı ironikti tabi.
"Hadi dinlenelim biraz... Yarın çok işim olacak.."
"İyi alıştın sende benimle uyumaya"
"Ne varmış canım...sanki hoşuna gitmiyor"
"G-gitmiyor tabi...siktir"
"Yarın eve uğramama şansim olabilir Çınar.. o yüzden seni biraz yanlız bırakacağım.. "
"İyi git .."
"İyi olacak mısın "
"Tabi"
"Bensiz iyi uyuyabilecek misin?"
"Uyurum "
"Ama ağrın olursa.."
"Emin ol olmaz."
"Emin misin?"
"Hıhım.."
Başımı göğsünden kaldırmaya çalışırken göz göze gelmiştik.
Yorgun gözlerle bana bakıyordu.
Ellerini boynuma götürüp başımı yüzüne doğru yaklaştırdı.Dudağıma yaklaşırken öpeceğini anlamış öylece öpmesini beklemiştim.
.
Ama öpmemişti.Öylece başını benden uzaklaştırıp başka bir yere baktı.
Sorun ne..
Garip bir ortam olduğundan ayağa kalkmıştım.
Sanırım beni öpmediği için biraz üzülmüştüm.
Neden bilmiyorum ama.. sanırım bunu çok yaptığından alışmış olabilirdim.
Yanlışlıkla alıştım zaten.
.
.
.
Birkaç gündür dediği gibi eve çok geç geliyordu. Ve de üstüne üstlük gelmediği günlerde oluyordu.Arada bir eve geliyor uyurken beni izliyor daha sonra geri gidiyordu.
Derdi neydi amina koyayım bilmiyordum bile.
Sırf beni yanlız bırakmamak için zorla getirip aynı boku kendisi de yapıyordu.Yanlız bırakmak istemiyorum seni ha..tabi canım...
.Gerçi yanlız olunca da insanın kafası rahatlıyordu.
Boş konuşacak bir ağız yoktu.
Sürekli ses çıkartan sesler..
Hapşırdığımda bile feromon yayan insan evladı...yoktu..
Huzur...bu muydu gerçekten...
Cidden bu muydu?
.
..
Canım o kadar sıkılıyordu ki...
Elime aldığım telefonda dolanırken Ryan gözüme takılmıştı. Arel nerdeyse Ryan da ordadır değil mi ?Çagırsam bir sorun olmaz herhalde.
-Ryan-
Ben: Ryan müsait misin?
Mesaj attıktan birkaç saat sonra bakar diye düşünüyordum ama anında cevap vermişti .
Ryan: Pek değil de noldu bir sorun yok değil mi?
Ben: Hadi ya..sadece canım sıkılıyordu.
Ryan:Arel olmayınca sıkıldın değil mi?
Hayır... Konunun onunla alakasi yok...Evimden uzaktayım.
Ben:Alakası yok.
Ryan:hıhim tabi tabi..
Ben:kes sesini Ryan
Ryan: Aslında sıkıntını almanin bir yolunu biliyorum.
Ben: Ne..
Ryan: Bugün çekimlerden sonra küçük bir buluşma partisi düzenlenecek .. İstersen gel.. Arel'in yanında olmuş olursun .
Parti mi...ben mi .. Arel isteseydi çağırırdı. Oraya gitmek biraz kabaca olmaz mı..
Ryan: Partide muhtemelen Arel'i boş bırakmazlar pek.
Ben:Ne gibi?
Ryan:Kocan ünlü birisi bu arada...bilmem hatırlatayım.
Ben:Ne anlamam gerek?
Ryan: Ünlülerin ilişkileri çok karışıktır.. Bir anda kocanı elinden alırlarsa görürsün dkkdkddkdd.
Komik mi?
Ben: Arel ...kiminle ne yaparsa yapsın ... umrumda değil.
Kocaman adam olmuş. Hem onu kıskanacağim yada onu engelleyeceğim bir konumda degilim.
Aldatmak olarak sayılmaz herhalde .
Ryan:Şuan muhtemelen kendi kendini yiyorsun ama... Ben ciddiyim .. Sadece şey gibi düşün Arel'in seni çocuğunla yanlız bıraktığı bir senaryo hayal et.
Ne...bunu yapmasına imkan yok.
Yani sözleşme gereği..
Bir dakika...
Bana sözleşmeye sadık kalacağını hiç söylemiş miydi?
Yada.. bebegi alacağından bahsetmiş miydi?
.
Hayır bunları hiç düşünmemiştim ki..Tek yapmam gereken çocuğu ona vermekti...Ama ya buna bile fırsat vermeden beni bırakırsa...
Hayır..
Yapmaz herhalde..
İçimdeki kötü his dağılırken... Ellerim terliyordu.
.
Hep benim kafamda kurduğum plana onun da uyacağının garantisini vermiş miydik ki?..Ona da ani gelmişti.. Niye durduk yere bir bebeğe bakmak istesin..
Ama..
Düşünmemem gerekiyor.
.
..Ben: Beni o yere götürebilir misin?
.
.
.Ryan: Yarım saate ordayım:)
.
.Bir şeyler olacaksa engellemeliydim.
Olacak senaryolar gözümü korkutmadan önce .
..................................................................
..................................................................
..................................................................Bir sonraki bölümde smut olacak desem nasil tepki verirdiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...