((27)) KÜRKÇÜ DÜKKANI

771 45 2
                                    

Gerçekten de ona karşı yenilmiş miydim yani...

Benim zayıflığım olmana bu kadar çabuk izin mi vermiştim?!.

.
.

Etraf baya gürültülü olduğu anda Çınar'ın elini bıraktım. Hissetiklerimin yanılsamadan başka bir sey olmadığını biliyordum.

*Aptal aptal..bir kaç saniye önce sırf adam elini tuttu diye kendine itiraf ettin!!! Şimdi son çırpınışın gerizekalı Arel!!!*

Elimi saçlarıma götürüp ofladım. Neler oluyordu gerçekten. Bu kadar çabuk etkilenecek biri değildim ki ben!

Kendimce düşünürken iki motor daha ortama giriş yapmıştı.Normal kişiler sanmıştım ama onların Çınar'ın yakın arkadaşları olduğunu anlamam uzun sürmemişti.

Onlardan uzakta bir evin önündeki banka oturmuş onlari izliyordum.

Siyah saçlı  otuzlarında adam ile sarı saçlı ellilerinde kadın gelmişti.

Çok samimi görünüyorlardı.

Kadın Çınar'a sarılmış saçlarını karıştırıyordu.
İstemsizce gülümsemiştim. Çınar onları gördüğünde tamamen modu yükselmişe benziyordu.

Onu böyle içten gülümserken görmemiştim.

Çınar'ı izlerken kadının Çınar 'ın karnına dokunup güldüğünü farkettim.

Bir dakika..

Hamile olduğunu biliyorlar mıydı.

Söylemez diye düşünüyordum.
Şaşkındım.. Çünkü Çınar kolay kolay hamileliğini göstermeyi sevmezdi.

Siyah saçlı adam başta durup daha sonra Çınar'a sıkıca sarılmıştı.

Siktir.

Çınar'ın elini tutmuş ona gülümsüyordu. Ki arada gözü bana kayıyor daha sonra görmezden geliyordu.

Anasını sikeyim hallere bak.

Amacım Çınar'ı izlemekti ama... Bu siktiğimin adamı nasıl bu kadar yakın olabilirdi ki.. Belinden tutacak kadar. Siz arkadaşınızın belini tutuyor musunuz?!

Tabiki hayır.

Bitmiştir!

Homurdanırken gözümün önünde beliren ellin şıklatması ile irkilmiştim.

Başımı çevirdiğimde o sarı saçlı bayana bakıyordum. Beni görür görmez gözleri titremişti.

Affaladığını anlamıştım.

"A-arel mi.."

Ah hayranımsın demek.

"Evet ben Arel "

Kadın yutkunup yüzündeki şoku silemeden bana bakıyordu.
Bileğinden tuttuğum gibi yanıma oturtmuştum.

"Fotoğraf mı çekinmek istiyorsun? Yoksa imza mı? "

Kadın bana bakıp daha sonra önüne döndü.
Vücudu titriyordu.

"Hey iyi olduğunuza emin misiniz?"

Başını onaylarcasına sallayıp gözümün içine baktı.

Neler oluyordu aq.

Çınar'ın arkadaşı gerçi ne bekliyordum ki.

"S-sen Çınar'ın eşi misin yoksa.."

Cevap vereceğini düşünmemiştim.

"Evet eşiyim "

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin