Ryan elinde telefonla ayakta birbirlerine sataşan adamlara bakıp parmak şıklattı .
"Birdaha aranızın iyi olduğunu söylersem siksinler beni...Ben bu kadar kedi köpek kavgası görmedim"
"Köpek derken senden bahsetti bu arada Çınar"
Dedi Arel..baş parmağıyla beni göstererek .
Eline vurup Ryan'a döndüm.Ryan elini kaşlarına getirip başını ovdu.
"Arel... Gazeteciyle olan olaylar yüzünden başımız ağrıyacak demiştim sana.. Zaman kaybetmeden bütün fanlarına sosyal medya aracılığıyla özür dilemelisin. Yoksa ciddi manada başimizin etini yiyecekler "
Arel onaylarca başını salladı. O gün gazeteciye vurmasaydı bu aptalca durumun içine sokmazdı beni.
"Zaten hayranların evliliğini bile kaldıramamışken şimdi bir adamı yumruklaman onları deliye çevirdi.. Sadece bir günde yüz bin takipçi kaybettin."
Arel koltuğa oturmuş gergince ellerini saçlarına koydu.
Kendi problemi..ben niye çıkamıyorum evden ulan.
"Ah sikeyim.. her şey ters ters oluyor "
Kollarımı birbirine bağlayıp Arel'i izlemeye başladım.
Acı cekisini görmek zevk almama sebep oluyordu.Gerçi düşününce ona olan nefretim azalmıştı ama arada bir hatırlatıyordu kendisini.
Kahvaltıyı zar zoruna yaptığımız için Arel'in yanındaki koltuğa oturdum.
Bir Ryan'a bakıyor bir de Arel'e bakıyordum. Her gergin olduğunda dizini oynatıyordu. Dizine elimi koydumm
"Şşsşş...."
Arel elime bakıp daha sonra elimin üzerine elini koydu.
Kalbim biraz garip.
İkiside sessizce oturmuş... Düşünüyorlardı.
"Hayır yani biri artik şu kağosu bitirebilir mi hamileyim ben geriliyorum bak!"
Arel hamileyim dediğimi duyar duymaz başını kaldırmış karnıma baktı.
Anca işine gelince bak zaten."Sanırım bir fikrim var."
.
.
.
.
.
.
Plan şuydu. Eve xx kanalını çagıracağını o gün olanlar hakkında röportaj yaparken aynı zamanda özür dileyecek ve beni de tanıştırmış olacaktı.Kulağa cazip bir fikir gibi gelmiyordu ama olabildiğince basit olmalıydı.
Ryan hızlıca onayladı ve Arel'in sekreterini aradı.
Olacak her şey bir kaç gün içinde gerçekleşecekti.
Yine işime çomak sokulmuştu yani..
Aslında gazeteciler gelmeden önce benim ekiple buluşma şansım vardı.
Sadece...Arel'i kandırmam gerekiyordu.
Kaç defa kandırmış adamım ben.
Hadi yapabilirsin Çınar.!!"Arel sigaram bitmiş marketten birkaç paket alıp geleceğim.."
Nasıl yalan ama!
Arkamı dönmüş ikisini baş başa bırakmışken..."Dur orda Çınar"
Sert sesiyle bağırarak durmamı sağladı.
Anskm..Sal beni ya."Hah bana mı seslendin?."
Ryan hafifçe gülümseyip ayağa kalkan Arel ile beni izliyordu. Ama bu sefer arkasına yaslanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...