((28)) NE KOMİK

688 54 3
                                    

Kadın kafami karıştırmıştı. Çınar'ın üzerinde baskınlık kurmamı istiyordu .

Onu bu yerden uzaklaştırırsam tek sevdiği şeyi alarak onu deli edecektim.

Zar zor hislerimi kabul etmişken onun benden nefret edişini kaldıramazdım. Heleki konu Çınar olunca...

"Çok düşünme Arel.. Çınar'ın ve bebeğin iyiliği için bu tehlikeli yerden kurtar onu "

Kadın elleriyle oynuyor gergince söylüyordu sözlerini. Sanki pişmanlıklarla doluymuş gibiydi.

"Peki bunu nasıl yapacağım?"

Kadın omuz silkti.

"Bende bilmiyorum..keske en başında bilebilseydim Arel.. Gerçi bunu sana söylemeye hakkım yok."

Hakkın mı yok.

"Siz onun arkadaşınız nasıl hakkınız olmasın! Sözleriniz benim için önemli "

Kadın gülümseyip bana baktı.

"Teşekkür ederim.. "

"Umm adınız ne? Şey bir de numaranızı alabilir miyim ? Çınar için hm ?"

"Yani olur.Adım Yasmin "

Kadın başıni onaylarcasına sallayıp telefonunu bana verdi.

Numaralarımızı yazdıktan sonra bir çocuğun yanımıza gelmesiyle konu dağılmıştı.

"Arel abi!!! Arel abiii!!"

Çocuğa dönüp

"Noldu??"

"Şey Çınar abi.. "

Bir şey olmuştu.

Nasıl kalktığımı bilmeden arka mahalleye koşarak gittim.Ardımdan da kadın ve o çocuk geliyordu.

Çınar yere çömelmiş karnını tutuyordu.

Dişlerimi sıkıp hızlı adımlarla yanına gittim..

"S-sorun ne Çınar???!!!! İyi misin?? Kaldır başını!!!"

Başını kaldırmama izin vermiyordu.
Vücudu titreyince kalbimin yerinde çıkacağını düşünmeye başlamıştım.

"Ç-Çınar!!!!

Etraf birden toparlanınca Çınar'ın omuzlarından tutup başını kaldırmaya çalıştım.

"Ambulansı arayın!!!"

Korkuyla yüzüne bakacakken..

Kıkırtıların ardından ortam birden kahkahaya boğulmaya başladı.

Herkes bana bakıp gülüyordu. Çınarda ...

O an hiç bu kadar sinirlerimin bozulduğunu hissetmemiştim.
Ufak çaplı kalp krizi geçireceğimi düşünürken... Ciddi manada bir şey olduğunu düşünmüştüm.

Onu yerde öyle gördüğümde...ah siktir .....

Şuan o kadar sinirliydim ki ...
Omuzlarındaki ellerim istemsizce sıkmaya başlamıştı.

.
Hızla ona sarılıp başını omzuma bastırdım .

"Seni gerizekalı!!!! Aptall!!!"

O kadar korkmuştum ki... Canının yandığını düşünmüştüm.

Biz sarılınca herkes "yiaaaa" demeye başlamışlardı. Garip olan da hepsinin kaba görünüp ağızlarından böyle bir şey çıkmasıydı.

Çınarın kulağına eğilip

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin