((36)) KISKANÇLIK

791 53 2
                                    

Bu bölüm smut olacaktı ama... Şuan Çınar bey sinirli olduğu icin sağlıklı bir smut olmayacağına karar verdim 🥲Keyifli okumalar~
..................................................................
..................................................................
..................................................................

Ryan dediği gibi beni evden almaya gelmişti. Ciddi manada Arel'in karşısına çıkıp ne diyeceğimi bile bilmiyordum.

Aptalca düşüncelerimi durdurmaya çalışırken bile Ryan'a kanmış kendimi Arel'inde içinde bulunduğu bu küçük parti alanında bulmuştum.

"Hazır değil gibisin "

"Neden hazır olmayayım "

Omuz silkti gülerek.

"Belki sarmaş dolaş görürsün onu"

Bunun imkanı olmamalı..

Yok bile diyemiyordum.

"Arel öyle biri gerçi.. yapabilir değil mi?"

Ryan kızarmış burnuma dokunup gulmeye başladı.

"Eğer eşine sahip çıkmazsan çalarlar lafı doğrudur bilirsin. Bu da Arel'in yapma ihtimalinin çapkın olmasıyla birlikte kanıtlamış oluyor "

Kar yağıyordu.. Normalde bu kadar modum düşmemeliydi. Ne görmekten cekiniyordum ki.

Şu zamana kadar geç gelip gelmemesini siklemezken şimdi kapısına kadar bulup duruyordum kendimi.

"Başkasına ilgisinin olup olmamasını umursamıyorum ...sadece ah.. sözünü tutsun yeter."

Ryan yüzümü inceliyor kar tanelerinin saçıma düşüşünü izliyordu.

"Seni aldatsa bile mi?"

"Hıhımm."

"O kişiyle sarılıp sevişse bile mi?"

Çenemi sıkıyordum.

"Evet..."

"Onu her gün öpüp sevgi sözcükleri -"

"YETER AMINA KOYAYIM?!!.BU KİMİN UMRUNDA !!!!"

Hızla parti kapısını aralamiş Ryan'i ardımda bırakmıştım. Kışkırtıcı konuşmalarinı görmezden gelememiştim. En çok da bu gururumu incitiyordu.

Ortam cok gürültülüydü.

Ordan oraya koşuşturan garsonlar. Dans eden insanlarla doluydu. Tabi karışık feromon kokuyordu ortam. Bu yüzden Arel'in verdiği atkıyı burnuma bastırıp onu aramaya devam ettim.
.
.
Ryan'dan anladığıma göre parti Arel için düzenlenmişti. Ama Arel ortada yoktu. Ryan'ın pis sırıtışları daha fazla battığından haklı olma ihtimali beni daha fazla germeye başlamıştı.

"Eeee..ne düşünüyorsunuz Çınar bey?"

Kolunu omzuma atmış başını yüzüme yaklaştırmıştı.

"Siktir git Ryan"

"Telefonlara da cevap vermiyor... Eve de gelmiyor.."

Birde buraya gelmeden önce biraz garip davranıyordu bana..

Ama..

Kime ne..

Başımı eğmiş Ryan'ın ceketinden çekiştirerek..

"Geri dönelim .." dedim.

Ryan bir yere baka kalmış onu sarsışımı görmezden geliyordu.

Birileriyle konuşuyordu ama dilim olmadığı için sadece onları izliyordum. Kelimelerinin arasından geçen Arel'lerden emindim yani.
.
.

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin