((11)) ADİL

1.1K 68 4
                                    

Bir hışımla onu iterek uzaklaştım...İkimizde tamamen susmuş etrafa bakıyorduk...

Kimse böyle olsun istemezdi cart curt meselesi değildi bu ...ikimizde mecbur kaldığımızdandı...

*Ne bebekmiş ya *

Dedi...mirildanarak ..

Biliyorum kimse istemezdi bu çocuğu...ama bende yalvarmadım olsun diye...

"Zevk için yaptım sanma"

Sikkonik işler peşimi biraksaydı bunlar olmazdı belki... yada bir  daddy bulamadım ki ...böyle aptalca bir sözleşmeyi imzalayayım..

Arel yatağa aniden oturup tişörtünü çıkardığı gibi fırlattı yere...

"N-napıyosun lan?"

"Bu seni ilgilendirmez..."

"Fırlatma o zaman aniden!!"

"Sende sinirlenecek yer arıyorsun anasını satayım ya!!"

Der demez odasında banyoya doğru hızli adımlarla gidip sertçe kapıyı kapattı...

Kime trip atıyorsa...Sanki...bu yaptığıyla çok etkilenecekmişik gibi ...aptallık...

"Gözümde senin için ...iyiki başka türlüde tanışmamışız diyorum...öyle olsa bile katlanamazdım sana..."

Çünkü sen asla ama asla katlanılamaz bir insansın..
.
.
.
.
.
.
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Arel'den....

"Ryan....seni...seni sikeceğim oğlum....deli ettin beni ....."

Duştayken...suyun yüzüme dokunuşuyla gözlerimi kapatıp derince nefes aldım......

"Bilerek yaptı.."

"Sikicem anasını ya..."

Sertçe duvara vurup dişlerimi sıktım...

"Aptallık baştan aşağı... Zehirleniyormuşum gibi hissediyorum.."

Hayatım güzel ilerlerken kötü olmasına ne gerek vardı gerçekten..

Babam ölecekmiş ha...çok da sikimde şuan...

Varlığı yokluğu belli olmayan bir adamı en başında neden aradım ki...

Başıma bela almak için gelmişim resmen....baş belasi bir adamı başıma bağlayıp öylece cekip gidecegini nasıl düşünmüş olabilirsin ki...nasil yani ..

Eski hayatımı geri istiyorum....

Bunu hakedecek ne yaptım ben....

.
.

Duştan ağır adımlarla çıkıp... başımdaki havluyla saclarımdakı islaklıgı alırken...

Ortam sessiz...ve herhangi bir ses de yoktu ..

Gözlerim bir anlığına Çınar'ı aramıştı...

Yatağın karşısındaki koltukta oturur vaziyette uykuya dalmış görünüyordu...

Keşke çıkıp gitseydi...ne vardı burda duracak ....kesin kavga etmek için beklemiş sonra da uyuya kalmıştır...bundan emindim...

.
.
Üzerimi giyindikten sonra umursamazca yatağıma geçip öylesine elime geçen bir kitabı alıp okumaya başladım...

Sayfalar bitmek bilmiyordu...

Sinirlenip açmış olduğum kitabi kapatıp masaya sertçe koydum...

Hala sinirimi atamamıştım...kitapla stress atılır lafını kim söylediyse kitabı ağzına sokmaya gelecektim o an ...

Lambayı kapatıp gecenin karanlığında gözlerimi kapattım...

Duygularım düşüncelerim....hepsi başımın etini yiyordu...

Şuan usulca uyumam gerekiyordu benim...

*Tanrım...derdim ne benim??!!!*

Yastığı sıkıp gözlerimi sıkıca kapattım...

.
.

Yatakta dinelip saçlarımı geriye doğru yatırıp.... mışıl mışıl...uyuyan Çınar 'a bakıyordum...

*Ben...uyuyamazken...sen nasıl bu kadar rahat uyuyabiliyorsun???"

Ayağa kalkıp Çınar'ın yanına usulca yaklaşmaya başlamıştım..

..
Bir anlığına durup ona baktım....
Ayın ışığı camdan saçlarına vuruyordu...

*Bu kadar rahat olman sinirlerimi bozuyor *

Hafifçe yüzüne dogru yaklaştım.. Kaşlarını çatmış bir şekilde uyuyordu..Her şekilde asabiydi bu adam işte. Ağır sigara kokuyordu..Kendi kokusunu saklarcasına...Bu daha sinir bozucuydu..

Elimi saçına uzatıp gözlerine düşen saçlarını alacakken..

Yumrugumu sıkıp elimi geri çektim..

*Napıyorum lan ben??*

Saçma hareketlerimi de kendim bile açıklayamıyordum..Bir de üstelik yaptığımı sorguluyordum.

Uyanmasın diye arkamı dönüp yatağa doğru giderken...

Çınar hafif iniltilerle hareket etmişti..

O an kas katı kesilip beni başında görür diye adımlarımı devam ettireceğim sırada..

"A-arel..."

Demişti .... mırıldanarak...

Normalde bir çok arkadaşım uykusunda konuştuğunu biliyordum ama...

Hani alışkanlıktı...duymazdan gelirdim sürekli....
.
.
Peki..
.
.

Neden...

İsmimi ...böyle seslenen biri beni ona dönmemi sağlıyor...

Bu hiç mantıklı değil...
.
.
Ve o an şunu hissetmiştim....
.
.
Eğer evimde yasayacakksan benimle aynı hissleri paylaşman gerekiyordu ..

Bunu da ona göstermenin yolları vardı tabikide ....

Ben uyuyamıyorsam...seninde uyumaman gerek...
.
.

Yanına yaklaşıp sırtından ve ayaklarından tuttuğum gibi kucağıma aldım...

Yavaş adımlarla yatağıma koyup örtüyü üzerine örttüm...

Daha sonra yattığı koltuga uzandım...

Adil oynamak gerek...

Şimdi mışıl mışıl uyurdum işte...

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

"SİKEYİM LAN BEN NEDEN BURDA YATIYORUM??????!!!!!!"

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Yazardan; Şunu farkettim iki karakterimde oldukça salak...fazlasıyla....

💬Genelde diğer hikayelerimde ikisi birbirlerini tanıyor olurdu ..Ama bu sefer farklı hehe.Sizce ilk kim aşık olacak?

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin