Sürekli hareket halinde olmasına alışmıştım sanırım. Çünkü yanımda sürekli kıpırtılı bir şekilde duruyordu.
Ahh..
Yine yapıyordu.
En alakasız zamanlarda feromonlarını yayıyordu. Bunun anlamı neydi ki?
Gergin de görünmüyordu. Hamile olduğundan mıydı acaba.
En sonki feromonlarını odamda uyuduğumuzda farketmiştim.
"Feromonlarını yayıyorsun."
"Yaymıyorum"
"Ama hissediyorum"
"Hissetme"
Çınar düşünmeden hızla cevap vermişti ama basbaya feromon yayıyordu işte .
Feromonlardan pek anlamazdım. Çünkü bastırıcı kullanıyordum ve hiç böyle bir derdi düşünmeme fırsatım olmuyordu.
Çünkü babam omegaların biz alfalara ayak bağı olduklarını bu yüzden ilaç sayesinde onları görmezden gelebilecegimizi söylerdi. Ki kendi sözünü çürüten de kendisiydi o ayri mevzu şimdi.
Ama şimdi mecbur hayatımdaki bu koca değişiklik yüzünden bastırıcı kullanamamış aynı zamanda karşımdaki bu adamın feromonlarını fazlasıyla hissetmeye başlamıştım.
Rahatsız etmiyordu. Fakat tam aksine merak etmeme sebep oluyordu.
Yavaşca yanına dogru istemsizce yaklaşmıştım.
Tek kaşını kaldırmış bana garip bir şekilde bakıyordu..
Sağ elimi boynuna getirip yavaşca indirdim.. Parmağımın hareketleri vücudunun titremesiyle eşlik ediyordu.Sırtını sıvazladıktan sonra elimi hızla boynuna getirerek sıkıca tuttmuştum.. Hafifce boynuna eğilmiş burnum köprücük kemiğine sürtünmüştü...
.
Evet...
Biliyordum işte.!
Ona yaklaştıkça feromonları daha çok artıyordu.
Omegalar bu kadar basitti işte. Birkaç basit dokunuş onları cezbetmeye yetiyordu...Hamile olmasa şimdiye çoktan üzerime atlamıştı değil mi hmm...
Başım Çınar boynundayken hafiften geri çekildim.
.Hesaba katmadigim bir şey vardı işte...
.
.Çınar'ın yüzü tamamen kızarmış... çenesini sıkıyordu...
Ani bir hareketle üzerime çıkmış tşörtümün yakasını bırakmıyordu.
"Seni orospu çocuğu!!!!! Seni şerefsiz adi pislik???? Resmen sömürdün lan sapık puşt!!!!!!"
Beni koltuğa itmiş üzerimde beni sarsıyordu.Tamamen kucağımda olduğu için onu ciddiye alamıyordum.
Üzgünüm Çınar ama feromonların bu kadar güzel kokarken sinirlerin pek etki etmiyordu bana.
"Lan sana diyorum???!! Gözümün önünde kokladın beni amk bu nasıl yokluk delirdin mi anasını satayım??!!"
Aahh...siktir...
Camdan vuran gün batımı bal gözlerini ortaya çıkarıyordu yine .Hani biraz bağırıp çağırmasa güzelliği ortaya çıkacaktı da anladınız siz.
Garip bir çekiciliği varmış dedirtiyordu yani.
Eğer bu durumda olmasaydık seni çoktan altıma almıştım ama kader işte neyin ne zaman olacağını bilemiyordu insan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...