((9)) İLGİ

1.4K 73 3
                                    

Ne kadar ortam sessiz olacağını hayal ederken hayalde kalacağını bilmiyordum ... Çünkü geç saate eve gelen..Çınar kapıyı çalıyordu...

Ryan kanepeye yaslanarak gülümsedi..

"Geldi aha seninki..."

Kapıyı açıp içeri ağır adımlarla girdi ....

Yüzüme 1.0 saniye bakıp hemen yanımdan geçerken Ryan'ı görür görmez irkildi ..Ryan elini kaldırmış

"Selam "

Dedi...Çınar umursamazca Ryan'ın uzatmış olduğu eli pas geçerek mutfağa doğru ilerledi...

"Neyi var bu adamın"

Dedim... elimi belime koyarak...

Ryan yüzümün asıldığını görünce kolumdan çekiştirip..

"Hassssiktir lan.....ben fakir fukara bir şey sanıyordum ama...bu cidden...cidden adam taşmış lan !!!"

Yüzümü Ryan'a dönderip taşak gecip geçmediğini onaylarcasına yüzüne bakıyordum...

"Siktir"

Ryan öylece mutfak girişine bakıyor...Çınar'in mutfaktan çıkmasını bekliyordu...

Büyülenmişçesine açılmış gözleri...benim tepkilerimden çok Çınar'ın tepkilerindeydi sanki ...

Çınarı kontrol etmek için mutfaga hızla yönelirken...ard ardına su içen Çınar'a bakıyordum...
.

"Misafirin geldigini bilmiyordum..."

"Misafirlerim"

Bardağı yavaşca indirip başını hafifçe eğip bana baktı...

"Eee yani ? "

Yanisi..bunu bende bilmiyorum aslında.. ne alaka... bilemedim....

"İllaki bir şey mi demem gerek?!"..

Deyip arkamı dönerek salona doğru ilerledim....

Ryan kanepeye uzanmış televizyonu izlerken..bir yandan bizi dinlediği çok belliydi...

İçeri girer girmez televizyonun sesini kısmış bana bakmıştı.

"Noldu eşinle ne konuştun hı"

Dedi...

"Varlığı bile rahatsiz edici..."

Ryan sadece bana bakıyor...dedigime cevap vermiyordu...muhtelemen onun(Çınar) duyduğunu biliyordum ama bu benim onun ne düşündüğünü düşünmediğim halimdi. Yani umursamadığım..
.
.

Ayakta dikilmiş kendi kendimi yerken... Çınar mutfaktan çıkıp evden dışarı çıktı...

"Nereye gitti şimdi o??"

Ryan ayağa kalkıp Çınar'ın peşinden giderek..

"Ortam o kadar ağır ki ....öleceğim..... Elinde sigara vardı...muhtemelen içmeye gitti..geliriz birazdan"

Ryanda hemen ardından gidip kapıyı ardına kapattı...

Ben bile dayanamazken...onda ne dikkatini çekmişti ki ....

............................................................................
............................................................................
............................................................................

Çınar'dan..

Sabahtan beri sik gibi geçen yarışta...aptal gibi ....midem bu kadar bulanmasaydı ....kaybetmiyecektim... anasını satayım....

Sinirden zar zor yaktığım sigarayı tüttürüken...yanıma sessice yaklaşan adamı görmezden gelmek zor gelmiyordu...

Ne işi varsa yanımda...git içerde zıkımlan aq...

Hala midem bulanıyordu...Tek rahatlatan şey sigara içmekti...yada bir şeyle ilgilenmekti...buna ben direk içmek diyordum...

"Sigara bebeğe zararlı bayım."

İlk önce kendi götünu kurtar sen...

"Çok da sikimde ..."

"Fazlasıyla genç görünen sizin için...bu kadar çok sigara izmariti sağlayan o iğrenç sebep nedir acaba?"

"Başımda nutuk çekmeye gelmiş gibi konuşuyorsun"

Hafifçe gülümseyip sigarasıni dudaklarının arasına koydu...

"Nutuk demeyelim de...bu kederli halinin nedenini bilmek isteyen basit bir insanmışım gibi gör beni"

"Oyuncu olduğun çok belli"

Elimdeki çakmagı bir anda alıp sigarasını yaktı...

Başını kaldırıp havaya üfleyip gülümsedi...

"Neden?? Gerçek hislerini düşünmeme izin versen ne olur?"

Gerçek hislerim mi....

"Bir şeyler hissedebilmem icin insanlığımı bilmem gerek..."

Elindeki sigarayı hafifçe havaya kaldırarak ...

"Çok depresifsin...bu halin çok can sıkıcı"

Ona doğru dönüp

"O zaman git içeri"

Gözlerinin içine bakarken...

"Şimdi düşündüm de... Sanki bunca zamandır hiç sevilmemiş gibisin"

Ne...ne...alakası var...

"Bu seni neden ilgilendiriyor"

Elini yavaşca kaldırıp...anlıma değen saçlarıma getirirken... elini sertçe tuttum...

"Sen...ne yaptığını sanıyorsun...???"

Şaşkın gözlerle bana bakıp dudağını büzdü...

"İlk görüşte aşka inanır mısınız?"

"Şimdi şuraya kusuyorum bak!!"

Sözümü bitirir bitmez gülmeye başladı...

"Sen cidden....sen....çok iyisinnn!!!!"

"İyi falan değilim ben!"

İyi olmak için...bu kadar alçalmamış olmam gerekirdi...

Yeterince verdiğim kararlar yüzünden nefessiz kalsam da...

Uzandığımda bunu düşünmek istemediğim her günü unutmak istiyorum...her şeyi...en başından beridir...kabul ettigim...

"Hayır...hem çok güzelsin...hem çok zeki"

Yüzümü buruşturup ona baktım...

"Arel...birilerinin duygularını anlamak için fazla aktif..Yani...o ne sevmeyi bilir ne sevilmeyi ..."

Yani ne dememi bekliyor..tastik etmemi mi?...

"İlgilenmiyorum.."

"İlgilenmemekte haklısın...asla tek seferde tatmin olmayan...her hafta kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştiren birisi o....Onunla bu denli yakın olman üzücü"

Arkadas değiller mi bunlar?...Neden durduk yere kötülüyor onu...

"Ne yaptığyla ilgilenmiyorum.."

Ağzını tam açacağı sırada..

" Bundan sonra da ilgilenmiyeceğim diyorum..."

İçtiği sigarasini bitirip cebinden çıkardığı küllüğe koyup bana baktı...

"Bundan memnuniyet duyarim"

Ne?..

"Ne?"

Arkasını dönüp eve doğru ilerken

"Sende çabucak içeri geç...bebek için bu soğukta beklemek iyi değil..."

............................................................................
............................................................................
............................................................................

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin