Kahvaltıya indiğimde Arel masaya henüz geçmemiş ayakta masada birşeylerle uğraşıyordu.
Yanlış bir şey de yapmamıştım ama sanki hatalıymışım gibi hissetiriyordu. Boynu bükükleri oynuyordum. Arel'le konuşmak için omzuna dokunacağım sırada Ryan'ın içeri girmesiyle elimi indirip yumruğumu sıktım.
"Aaaa...Çınar da uyanmış!!! Nasılsın bakalım kolun daha iyi mi???".
Ryan'a dönmüş ağzına bir tane vurmak üzere ona yönelmişken Arel'in bileğimden tuttuğu gibi yanına çekip masaya oturtması bir oldu.
"Napıy.."
"Otur şurda olay çıkarma"
Hayır sen.. Ryan'ın yanına bu yüzden gittiğimi nerden anladın amk.
"Ne alaka lan???"
Ryan ortada dönen şeyleri pek anlamamış olaki masaya getirdiği kahvaltılıkların ardından masaya oturdu.
"Normalde sizi böyle yan yana görmek zordur.. "
Ağzımı tam açacağım sırada
"Kolunu incitti ya şimdi bir şeylere uzanacağım diye masanın ağzına sıçsın istemiyorum "
Lan...Bak beni susturmaya çalışıyor!!
Ryan boş durur mu hemen konuşmaya başladı."Ahahaha...Dün ki kargagaşadan sonra size verdiğim bu ceza Çınar 'ı sakinleştirmişe benziyor"
Arel Ryan'ın bu sözünden sonra derin nefes alıp bana bakmadan masadaki kahvaltılıkları tabağıma koydu.
Sinirle cevap vermeyi planlarken
"Hıhım..Ne ceza ama resmen " *götümden oldum*
Arel'in ağzıma ekmek sokmasıyla beni tekrardan susturmuş bulunmaktaydı.
Hayır yani.... Bırakta ağzına şu masayı sokayim ve yine aynı şeyleri yapmaya kalkışsın.
Ryan garip garip bize bakıp kıkırdamaya başladı. Arel hala parmağıyla ağzıma ekmeği sokmaya çalısırken bizi izliyordu.
"Cidden çok garipsiniz..Ben sizi kilitlediğimde naptınız da şuan bu kadar yakınlaşmış olabilirsiniz ki hmm"
Arel birden öksürmeye başladı .Hayır ağzı dolu olan benim bir de .
"Holol holol" (Helal helal)
Arel öksürürken yanaklarımı sıkmış parmağını ağzına götürüp sus isareti yapıyordu.
"Boğazında kaldı adamin sakin sakin "
Ryan'nın Arel'e baktığını düşünürken Arel'in omzumdaki eline bakıyordu.
Ryan da değişik bir aura vardı. Bunu tam olarak anlamak zordu . Yaptığı her şey Arel'e kinlenmem için bile olsa yanlış yola saptırabilirdi . Neden bu kadar riske giriyordu ki.
Arel yutkunup rahat nefes aldı.
"B-bir şey olmadı "
Oldu oldu .
Ryan gülümseyip
"O zaman kolundaki o ısırık izi nerden geldi..."
Oh..siktir ...Puhahaha hadi açıkla..
Arel'e kıs kıs gülerken Ryan bana bakmış.
"Eee..senin boynuna noldu peki?"
Haa...siktir..
Boynuma mi ne mi olmuş..
Nasıl göt oldum izleyin mucizeyi.
.
Elimi boynuma götürüp istemsizce kaşıdım.
Gerginleşmiştim.."Sanane amına koyayım .. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...