Elinden aldığım tişörtü kenara fırlatırken...arkamdan kıs kış gülüşünü de ihmal etmiyordu...
Ağırlıklı siyah giydiği belli oluyordu ..Nerdeyse vücudunda tek ilgi çekici yanı gözleri, gamzeleri..dövmeleri olabilirdi..
Bulduğum siyah tşörtü eline koydum...
"Giy!!! şunu hadi..!!"
Elindeki tişörte bakıp omuz silkti..
"Arada modadan anlıyorsun he"
Sonunda kabul ettiğine göre..arkami dönebilir ve odadan çıkabilirdim...
"Niye döndün ya?? Utandın mı?"
"Ne için utanayım..."
"Utanıyosun..."
"Utanmıyorum..."
"Yioo....feromonların hiç öyle söylemiyor hm..."
"Alakası yok...feromonlarımı yaymıyorum bile"
"Ama ben hissedebiliyorum...Utanmaaaaa
..rahat oll.."Sinirlerime hakim olamayıp ona doğru dönerken
"Boş konuşmada giyindin m-"
Tamamen giyinmişti fakat.. tişörtünün önünü ağzına almış pantolonunu iliklemeyle uğraşıyordu...
"N-napıyorsun sen?"
"Verdigin pantolon bana tam oldu...fakat göbeğim sığmıyor anasini satayım ya!!"
Hafif çıkıntı olan göbeği nasıl sığmıyor diye düşünürken..yanına doğru adımladım.
Ona doğru yaklaşıp kemer girintisinden parmaklarımı sokup onu kendime çektim.."Bir dakika...bekle..sorun nerdeymiş.."
Pantolonun deliği küçük olduğu için takamadığını farkedince gülümsedim ...
"Sadece deliğinde sorun var.."
"Bence yoktur"
"Ne?"
Başımı kaldırırken yüzümüz tekrar yakınlaştığında...ellerim karnına değdi..Ellimi hızla çekip.. yanından uzaklaştım...
Hızla odamdan çıkarken..
"Tamamen hazirsan ....hadi çıkalım"
"Fazla...hassassınız bayım.."
"Ha ne?... ?"
"Diyorum ki sizi çok üzerler..."
"İn artık gidelim hadi.."
.
.
.
Duymamazlıktan gelirken... yanaklarımın sıcaklaştığını hissettim...bu hisleri görmezden gelmekten başka çağrem yoktu bir de...Pür dikkat beni izleyen gözleri...sinirlerimi bozuyordu sürekli..
Evin yanındaki garaja doğru ilerlerken...onun motora doğru ilerlediğini farkettim...
"Arabaya??"
"Motorum..bebeğimi kim yanlız başına bırakabilir.."
"Arabaya bin"
"Canım motorum"
Hızla motoruna atlayıp gaz kolunu çevirdi.....etraf bir süre motor sesiyle yankılandı ..
"Yayaaayayayaya...şu güzelliğe bakar mısınız...sayın seyirciler..."
Kendi kendine motorunu övüyor oluşunu izliyor...daha ne kadar saçmalayacağıyla ilgilenmek istemiyordum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...