Arel ile bağımi kopartır..bir şekilde hayatıma devam ederim sanıyordum.Ama pek öyle olmamış gibiydi ... Günler geçer aylar geçer yıllar geçer diyordum aptal gibi..
Şimdi terk edeli hafta bile olamadan...onu özler olmuştum.. Geri adım da atamazdım artık... Kendimce verdiğim kararlar beni sadece bencilliğin kollarına götürüyordu.
Doktorunda dediği gibi... Ona karşı cidden bir şeyler hissediyor muydum yani?...
Aslında ilk karşılaştığımızda şunu hissetmiştim... Diğer tanıdığım insanlara benzemiyordu.
Bu düşüncelerin kalbimde farkli bir yer edinmez diye dua ederken çoktan hisler beslemiştim ona.
Şimdi sikseler de kıçımı kaldırıp dönemezdim onlara...
Yapamazdım...
.
.
.Garip olan şu ki ... Gitmekte zorlandığım kişilerin bizzat ayağıma kadar gelecegini tahmin etmemiştim..
Çünkü hep ben koşmuştum insanların peşinden.
...
Gözlerim kapalı uyuyordum..Yada çalışıyordum ..Odamdaki feromon kokuları tanıdık geliyordu sanki...
Arel'in kokusu gibiydi ..
Abartacak kadar özlemiştim sanırım...
Arel'in kokusu...
Arel..
"Arel????!!!!!!"
Gözlerimi açtığımda ... Hala hastanede oldugum bilinci tekrar yüklenmişti zihnime.Etrafıma baktığımda... Bazı şeylerin altüst olduğunu anlamıştım...
Arel yatağımın yanında kollarını birbirine bağlamış sinirle gözlerimin içine bakıyordu...
Ona seslenişimi görmezden geliyordu bir de..
Yutkunup... İçimden ağır bir hassiktir çektim..
Karşılaşmayı bu kadar çabuk beklemiyordum..
İstemsizce döküldü ağzımdan.
"Siz...neden burdasınız..."
Ryan... Arel'in annesi.. yani arkadaşım.... Doktor... Arel...
Doktor ağzını aralayacağı sırada Arel elini havaya kaldırıp susmasını rica etti.
Odadaki herkes birden yavas yavaş odadan çıkmaya başlamışlardı..
Arel hala yüzüme bakıyor çenesini sıkıyordu..
Çok sinirliydi.....Feromonlarından hissedebiliyordum..Ki bu yüzden beni uyandırmıştı ya..
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...