((46))HİSLER

773 44 17
                                    

Arel'in gözlerinin içi parıldıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arel'in gözlerinin içi parıldıyordu... İtiraf eden bendim ama sanki o etmiş gibi kızarmıştı karşımda..

Ergen de değildik ki.. Birbirimizin karşısında kızarıp bozaralım amına koyayım.. şu halimize bak.

Arel elimi sürekli sımsıkı tutuyor bir an olsun bırakmıyordu.

Bir kaç saat boyunca durup daha sonra herkes odama girdi..

Bu sefer grupta bir değişiklik vardı tabiki..

Bebek de burdaydı.

Siktir..

Kendimi çok kötü hissediyordum..

Arel elimi bırakıp.. bebeği Ryan'ın kucağından alıp yanıma ağır adımlarla gelmeye başladı..

Nefesimi tutmuş onları izliyordum.

Bebeğin saçları simsiyah...teni bembeyazdı..

Ahh.. şaka yapıyorsun değil mi.. Arel'e benzer sanıyordum...

Arel yanıma oturdu.. bebeği bana gösterirken söylendi biraz.

" Onu ilk gördüğümde reddetmiştim.. bakmak veya görmek kesinlikle istemiyordum.."

Elini bebegin saçlarına getirip sevmeye başladı.

"Tabi sonra saçları gözleri...minik gamzeleri tıpatıp sen olunca.. görmezlikten gelemedim.. Çünkü sevdiğim adama benziyordu oğlum"

Yutkunup..derince nefes aldım.. Onu terk etmiştim.. İnsanların neden benden nefret ettiklerini daha iyi anlıyordum şimdi.

Yeni doğmuş bir bebeğin annesiz bırakmıştım.. Ben..cidden berbat bir anneydim.

İstemsizce gözlerim dolmuştu..

Arel şaşkınca beni izliyor.. Gülümsüyordu bana..

"Artık bizimlesin değil mi?"

Başımı sallayıp ağlamaya başladim. Muhtemelen doktorun dediği gibi hormonlardan dolayı ağlıyordum.(yalan ..Kendi isteğiyle ağlıyor) ..

"S-sizinleyim..tabi.."

Doktor göğsünü kabartmış gülümseyerek bizi izliyordu.

Sanki bak gördün mü..biliyordum işte der gibiydi.

Ben ağladığım zaman herkes sessizlesmisti...oysa Arel ağladığında pek dikkat cekmemisti .

Bu adam sürekli ağlamış mıydı da.. bu kadar tepki almıştı..

Beni cidden seviyordu sanırım.

Aptal.

Bebeği bana yaklaştırıp

"Almak ister misin?"

Dedi.
Ellerimi uzatıp alacağım sırada doktor seslendi.

"Ah şey... Bu güzel anı bozmak istemem ama.. şuan dikişleri zedelendiğinden.. bir süre vücudunu harekete geçirecek davranışlarda bulunmaması gerek.."

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin