((3)) BELA

2.5K 117 3
                                    

Gözlerimi yavaşca aralarken... vücudumu hareket ettirmek amaçlı elimle yokladım etrafı..Sırtımın ağrımasından da anlaşıldığı üzere...

Hala yerde yatıyordum... gözlerimi ovalayıp başımı kaldırmaya çalışırken..

"B-başım...ben..n-neden yerdeyim .."

Başımda dikilmiş bana dik dik bakan bal rengi gözler...umursamazca beni izliyordu...

"Normalde kaldırırdım da..doktor belime ağırlık vermememi tembihlemişti... umarım kalkabilirsin.."

Yavaşca dinelip sırtımı ovaladım ....Dizlerimi kendime çekip kafamı  dizlerimin üstüne koyup

"Allahım bu rüya olsun hadi şimdi hemen...hadi bekliyorum.."

Kanepeye doğru gidip...oturdu...

"Tam olarak neyi bekliyoruz?"

"Kapa çeneni...korkulu rüyalarımı nasıl bir anda gerçek yaptınn ???!!!"

"Korktuğun şey bayılmak mıydı?"

"Hayır...ya siktir!!"(burnunu çeker)

"Sen ağlıyor musun?"

"Ç-çocuk musun lan sen soru sorup duruyorsun sürekli!!!"

Koltuğa uzanıp

"Soru sordum işte...Çokta sikimdeydi açıkçası.."

Dudağımı büzüp...

"Benden hamile kalmış olamazsın...ben uzun zaman önce bir omegayla birlikte olmadım..."

Koltuğa yaslanıp gözlerine koyduğu elini bir şekilde uyumaya çalışıyormuş gibi davranıyordu...

Onu dürtükleyip .

"S-soruma cevap ver...seni daha önce görmedim bile!!?..."

"Meryem anayım ben ..."

"Offffff...Hayatım boyunca asla evlenmem diye düşünüyordum...Cin misin in misin lan sen???!! Kim inanır durduk yere hamile biriyle evlenmeme... Bu büyük bir propaganda !!!!!!"

"Ben inaniyorum sana ...bırakta uyuyayım..."

Dizlerim üstünde ayaklanıp omzundan salladım...

"Sana diyorum ki....Polisleri kandırmış olabilirsin ama beni kandıramazsın...açıklama istiyorum"

"Kandırdığıma dair bir şey söylediğimi hatırlamıyorum..."

Bir hışımla kollarından tutup ayağa kaldırdım...
Kollarından çekiştirirken...

"Bırak lan beni !!! Her şey ortada işte daha ne yapayım daha ben!!!!!"

"Hastaneye gidiyoruz...Gözlerimle görmeden inanmam!!!"

"Bu saate mi?????"

Derin nefes alıp yüzüne bağırdım..

"Aaaaaaaa!!!!Benim yerimde ol biraz!!!Kendimi aptal gibi hissediyorum!!!!!"

"Tamam...çek elini!! Yarın ilk işimiz o olsun...tamam mı????!!"

Birkaç adım uzaklaşıp kapıya doğru gidip kilitledim... yanına hızlı adımlarla gidip Elimi kaldırıp anlına parmağımla bastırarak...

"Eğer burdan kaçtığını gördüğüm an... peşindeki polislerin ...hatrı hesabı olmayacak anlıyor musun beni!!!???"

Bana tepkisizce bakıp geri kanepeye uzandı...

Sikseler onun hamile olma ihtimali bile yoktu...

Daha önce biriyle düzüşmemiş birinin nasıl birini hamile bırakma ihtimali olabilirdi ki ????(Yani bir süredir kimseyle cinsel ilişkisi olmamış)

Yani omegayla...bunu ekleyelim lütfen ..

Aksi olursa bile Meryem ana olması daha makul kaçırıyordu benim için...

Odama çıktığımda sertçe kapatmıştım kapıyı...

Hani tamam oldu ki bebek gerçek değil....Nasıl olurda habersizce bu adamla evlenmiştim...benim neden hep sonradan haberim oluyordu...

En azindan bebeği doğurup elime vermediği için mutlu mu olmalıydım gerçektende...

Aklım almıyordu ...
.
Kim olursa olsun...

Farketmez...

Ben mükemmel bir adamım.... neredeyse kiminle ne yapıp sonradan neler olacağı zerre umrumda değilken...nasıl olurda süratle eğlendiğim hayatımın ağzına sıçabilir...
.
.
.
.
Bu saçmalık.. düşüncelerimi fazlasıyla eşiyorken .. uyumanın kendim için en iyisi olacağı kararına varmıştım...
.
.
.
.
.

Uyanmıştım uyanmıştım ama....Dünden kalma sinirsel ağlayaşımın gözlerimine etkisinden...

Gözlerimi kırpıştırıyordum...

"Zaten yeterince sorun yokmuş gibi...birde bununla uğraşıyorum..."

Üzerime bol bir tşört giyip elimi yüzümü yıkamak üzere banyoya gittim...

Yolda bu kadar yorgun hissetmemiştim sanırım...

Kapıyı açıp usulca merdivenlerden inerken ....

Evin içinde bacak bacak üstüne atmış...sigara tüttüren o adama bakıyordum.

"Evimde sigara içme!!!"

"Bir günaydın da demicek misin .. bize?"

Yumrugumu sıkıp.. pencereleri açmak üzere  yanından geçtim...

Pencereleri açtıktan sonra arkası dönük şekilde dururken...o farketmeden elindeki sigarayı aldığım gibi ...su dolu bardağa attım...

"Sana içme dediysem içmeyeceksin!!"

"Hay sikeyim ya...ne huysuz çıktın sabah sabah amına koyayım !"

Umursamazca mutfağa doğru yönelip kahvaltılık bir şeyler hazırlayacaktım ki...evde alkolden başka bir şeyin olmayışıyla öylece kalakaldım..

"Ciddi olamazsın..."

"Niye noldu yine?"

"Kahvaltılık almayi unutmuşum"

"Hm.."

"Düşünmüş gibi yapmana gerek yok... dışarda yiyelim bugün..sonra hastaneye gidiyoruz!"

Ellerini cebine sokup başını hafifçe bir sağa bir sola eğdi...

"Hay hay ..Beyimiz ne derse o"

Gözlerimi devirip tam montumu alacakken ..... Onun da bu kıyafetle çıkacağını farkettiğim ...duraksadım...

"Böyle mi gideceksin?"

"Neyim varmış?"

"Üzerin çok pasaklı... değiştir üstünü"

Etrafına bakınıp birşey arıyormuş gibi yastığı kaldırıp indirdi..

"Aaaaa... görüyor musun...bu siktigimin evine valiz getirmemişim... vay anasını ..."

Yani...ben nerden bilebilirim...

"Tamam kapa çeneni...sadece şu sonuçlar için sana katlanıyorum bilesin"

Yanına yaklaşıp kolundan tuttuğum gibi  odama çıkarmak üzere yöneldim..

"Heyy heyyy hopp!!! Nereye ya??"

"Bu şekilde çıkarsak rezil oluruz biliyor musun sen ??!"

Odaya hızla girip... bulduğum bir tişörtü ona fırlattım..

"Hadi çıkar üzerini"

"Bunu mu giyicem şimdi?..Rengi bok gibi...nasıl bir zevkin var senin.."

Yüzüne dik dik bakıp başka bir tişört bulup fırlattım...

"Ahaahhaha şaka yapıyorsun değil mi??.. kötünün kötüsü bu.."

Elini havaya kaldırmış tişörtü sallayarak diyordu bunları...

Ona doğru yaklaşıp...dibine girdim...Yüzlerimiz yakınken.. gözlerimi kısıp

"Tamamen başıma belasın"

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin