((32)) N-NE?

867 48 1
                                    

Aahh...Cidden ... Beni böyle kendi kendimle düsündürerek.. Sonunda deli ettirecek bu adam.

Elimi başımın üstüne koyup uyumaya çalıştım.
.
Beynimin içinde hala Gökhan'ın dedikleri yankılanıyordu. Abuk subuk şeyler demesine rağmen aklımda kalmış olması çok can sıkıcıydı.

.

Onun yanına gidersem tamamen beyaz bayrak çekmiş olacaktım. İşte bunu hiç istemiyordum.

Hayır..

Hayır..

"O kadar laf ettik ..bir adamlığımız olsun değil mi ?"

Koltukta dinelip yastığa birkaç yumruk attım.

"Neden.. bu kadar siktiğimin ağrısını ben çekmek zorundayım!!! Neden siktiğimin adamı içerde mışıl mışıl uyurken burda ağrımdan kıvranmak zorundayım ha ????? "

Gidip ne diyeceğim ki.

+Yolum düştü de...

-Hayır olmaz..

+Odada fare vardı.

-Olmaz saçma olur.

Tırnaklarımı yerken aklıma gelen bir fikirle ayağa kalkmıştım.

"Hayy!!! ...ani kalkınca anasını satayım belim "

Merdivenlerden çıkarken iki çıkıp dört geri iniyordum. Yapamam.. Bu aşırı rezilce bir davranış..

Merdivenlerden tutunup çömeldim. Yersiz gurur değil bu. Kendime kurduğum duvarı inceltiyordu bu hareketim.

Gerçi bu kadar küçük bir şey duvarı parçalara ayırmazdı değil mi ;)

Ayırmasın.

O zaman mahvolurum.

AHHH BEN NE BOK YİYECEĞİM AMINA KOYAYIM??? YAZAR NE BOK YİYEYİM BEN ???!! *içsel çığlık*

Bu en başında bir hataydı zaten.. kapısına kadar gelmişken bunu fark ettiğim için tebrik etmeliydi insanlar beni.

Geri dönmem gerekliydi. Burda durdukça geriliyordum.
.
.
Arkamı dönmüş yaptığım saçmalıkları görmezden geleceğim sırada... kapı açılma sesiyle haritadan o an silinmek istemiştim.

Hayır..ben şuan rapunzeldeki gibi kapında degilim sende bana saçlarını uzandırmadın..Görmezden geldin ve hayatına devam ediyorsun.

"Ç-çınar?"

Sesinden uyuduğu aşikardı ama.. duymamış gibi davransam ne olur? Yada uyur gezer gibi davransam ?

Merdivenlerden ineceğim sırada

" Çınar bir şey mi oldu ? İyi misin ? "

Değilim amk.

"Yok bir şey.. uyumaya devam et.. "

Kapı kapatma sesiyle beraber ortam sessizleşmişti tekrar. Geri odasına girmişti.
.
.

Tabi öyle sanmıştım.

Arel başındaki uyku bandıyla beraber beni kucağına aldığı gibi odasına doğru çıkmaya başlamıştı.

O kadar hızlı yapmıştı ki yine bir şey anlamama fırsat vermemişti.

"Lannnn sikeyim???!!! Bıraksana git işine amk"

Arel'in yakasından tutup bağırırken

"Bana bağırmayı bir saniye kesersen, sana o ağzını çok daha eğlenceli ve verimli bir şekilde nasıl kullanılacağını gösterebilirim "

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin