((34)) SADIK

769 53 1
                                    

Ellerimi ellerinden çekip dudaklarının değdiği yerleri elimin tersiyle dokunmuştum.

"Neden geleyim seninle?!"

Arel boynuma bakıp daha sonra ellerime baktı.

"Gökhan'ın dediklerini duydum.. ağrın için yardımcı olabilirmişim "

Dinlemiyor sanıyordum.

Berk ile konuşurken çok eğleniyor gibiydi ama aklı bendeymiş demek.

"Ama...Pasaport işleri için.."

Arel sözümü kesip devam etti.

"Çoktan halletim!!!"

"Ne nasıl???!!!"

"Sen uyurken çoktan hallettim."

Dur bir dakika zaten geleceğimden emin miydi?

Yoksa gelmek istemezsem bile beni zorla götürmeyi mi düşündü???

"İşlerim var benim"

"Ne işin olabilir acaba?"

"Senin anlamayacağın türden"

"Benim mi ahahah sus Çınar başlama yine "

"Bak...sikik sikik konuşma!!!"

Arel lafımı duyduktan sonra umursamazca kalkıp tişörtünü çıkarmaya üzerini değiştirmeye başladı.

"Aslında başta fikrini almadan götürecektim zaten...sadece bilgi sahibi ol diye yapıyorum bunlari..Seni burda bırakmak ..sokağa atmakla eş değer çünkü "

Ne ne ne ????

"Ne dem-"

"Sus Çınar! Kafanda kurguladığın ne varsa bunu uçakta planlayıp.. daha sonra canımı sıkacak herhangi bir anımı kullanabilirsin oldu mu?"

Lan yine kendi kendine..

"Tamam Çınar yatıyorsan yat ama benim şimdi çıkıp gitmem gerek.. akşam karnını doyurmuş ol!"

Lan?

Üzerine giyinip kabanın kemerini bağlayıp aynada saçını düzeltiyordu.

"Muhtemelen yarına tüm günümüz uçakta geçebilir.Olurda miden falan bulanırsa başka türlü gidecek bir yöntem bulacağız..Gerçi yol uzayacak ama..."

Kendi kendine konusup dururken yatakta beni yanlız bırakmadan önce saçımdan öpüp odadan çıkmıştı.

Yine fikrim alınmış gibi olup yine fikrim alınmamıştı.

Sadece elinde bir kukladan başka bir şey değildim.

Onunla gidecektim tamam ama.. Daha önce yurt dışına çıkmamıştım ki.. Yurt dışında fanları bu kadar fazlayken gözlerine batacaktım.

Bu biraz zevkliydi ama başımı ağrıtacaktı.

.
.
.
.
.
Dediği gibi de zorla beni de götürüyordu.
.
Gösteriş meraklısı olduğunu biliyordum ama ciddi manada kendi uçağı ile gideceğimiz fikri hiç aklıma gelmemişti.

Bu adam hep mi böyle züppeydi yoksa ben mi kafada bu adamı abartıyordum.
.
Nedenini bilmiyorum ama bana inat davranışları onu arkadaş ortamıma sokmamla daha fazla artmıştı.

Onu izlerken hiç onu kışkırtacak olaya şahit olmamıştım. Ama her seferinde beni susturmaya çalıştığı gözümden kaçmıyordu...Ki bu beni en çılgına çeviren şeydi.

"Ne düşünüyorsun yine..ayağın takılacak şimdi "

"Senin yamuk ağzını düşünüyorum"

"Ohohoo cidden mi... Bak bakalım ağzımda bir şey var mı ?"

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin