((38)) EVET AĞLADIM

856 54 7
                                    

Yorum ve vote lütfn ayol💅
....................................................................................................................................................................................................................................

⚠️SMUT UYARISI⚠️
.
.
"Ç-Çöz lan elimi...böyle rahat hissetmiyorum!"

Gülümsemesini bozmadan gözlerime baktı. Anlaşılan dediğimi yapmayacaktı.

"Ulan ne inat adamsın!!"

"Şşşş...ana odaklan.."

Belimden tutup yavaşca üzerine çekti beni.

Tutunacak bir yer olmadığı için sarsılıyordum...

Sikini deliğimde hissettiğimde yavaşca içime soktuğu an nefesimi tutup gözlerimi sıkıca kapattım... Fazlasıyla büyük olduğundan girmesi zor oluyordu.

"Y-yavaş...ol..."

Başta benim yönlendirmemi istediğini anlamıştım ama vücudum onu büsbütün içime alamayacağımı bildiği için çekiniyordu.

Arel belimden bastırdıkça ...en derine indikçe inlemelerimi bastıramadığımi anlayacaktım. Çünkü... Arel fazlasıyla kendinden geçmişe benziyordu.

Yavaşca alçalıp yükselirken... dudağımı ısırıyordum..kollarımı ne kadar çekiştirmeye çalışsam da Arel sıkıca tutuyordu.

Tempoyu artırmaya başladığı an... kıçımın tamamen yırtılacağıni düşünmüştüm. Hem aldığım zevkle.. acı birbirine karışıyor istemsizce gözlerimi dolduruyordu.

"Daha yarısını bile anca soktum..ama sen şimdiden yükseldin mi?"

"Y-yarısını mı...sikeyim... şaka yapıyo-!!!"

Bu sefer konuşmamı yarıda kesmiş tamamını içime sokmasıyla başımı boynuna düşürmüştüm.

Gecmişte ne kadar sevişmiş olsak bile yine bu adamin sikine alışmam imkansızdı.
.
.
Belimden sertçe tutup bastırırken... Kendimi bağırırken bulmuştum..

"Siktir siktir...orası .."

Beni geri dikleştiriyor...Sürekli boynumdan öpüyor başımın düşmesine izin vermiyordu. Aynı zamanda göğüs uçlarımı ısırıyor beni iyicie çileden çıkarıyordu.

.
Arel tekrar elini bileğimdeki atkıdan sıkıca tutup belimden bastırırken..

Birden telefon sesiyle donup kalmıştım.
.

Arel içime sokmaya devam ederken gözlerime tekrar bakıp göz kırpmıştı...

Hayır..

Hayır...

Telefonunu eline alıp arayan kişinin Ryan olduğunu gördüğüm an gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Konuşmak için geldiğimi biliyordu ama...şuanki durumu kimse açıklayamazdı öyle değil mi??

Açmayacağını umarak gözlerimi kapatmış içimdeki Arel'in sikini düşünürken telefonunu açmıştı.

Ha??

"A-are-"

Belime tekrardan bastırmış ...dudağımı birbirine sıkıca kenetleyip ağzımdan ses çıkmasın diye sıkıca kapatıyordum.

Arel sırıtarak telefonu kulağına getirmiş cevap veriyordu.

"Ne var lan???"

Ryan'ın sesini duyabiliyordum..

*Çınar gelecekti yanına!! geldi mi diye bir sorayım dedim!*

Telefonu kapatsın diye aglamaklı bir şekilde ona bakıyordum .Orospu çocuğu bilerek yapıyordu.

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin