((8))SARHOŞLAR

1.4K 86 0
                                    

Bir kaç gün Çınar'ın da dediği gibi...eve uğramamıştı ...

Umursamam gerektigini biliyorum ama neredeyse 3 gündür bir mesaj dahi atmamıştı...

=ÇINAR=

Ben:Çınar.. neredesin?

.

Telefonu kenara bırakıp  arkadaşlarımın birkaç saat sonra geleceğini bildiğimden ortalığı toparlamaları açısından hizmetli çağırmaya karar verdim...

Bir süre daha burda duracağım için... olmaları daha iyiydi...

Babamla uğraşmasaydım şimdiye mis gibi çekimlere gidiyor..günümu gün ediyor olacaktım..

"Fazlasıyla can sıkıcı bir durum "

.
.
.
Sonunda arkadaşlarım gelmişti....
.
.
Eve girer girmez... Gürültülü bir sesle içeri dalmışlardı.

Amir sesli bir şekilde...

"Vay anam babam bee...sizin eski mekan burası demek..."

Emre Amir'in omzuna dokunup gülerek...

"Babası oğluna saray yaptırmış da pek haberimiz yokmuş abi şuraya bir bak!"

Kollarımı bağlayıp rahat bir tavırla cevap verdim..

"Ağlamayın da geçin içeri...boş tatavaya gerek yok "

En son içeri Ryan girmişti..Sessizce etrafa bakıp daha sonra yüzüme baktı...

"Eee..senin manitan nerde?"

Garip bir şekilde ona baktım.. iyice akıllarında kalmış olmalıydı..

"Bugünlük burada değil.. yani tam olarak ne zaman gelir bilmiyorum"

Birden gülerek karnını tutmaya başladı.

"Daha buraya geldi geleli kaç gün oldu direkt adamı kaçırdın mı ya??"

Kolundan sertçe tutup içeri soktum...

"İnan bu sözlerin bende gram hissiyat vermedi...Gir içeriye.. hadi ya..kaçmışmış"

Amir ile Emre çoktan mutfağa girmiş...Babamın içki dolaplarına bakıyorlardı...

Genelde hep böylelerdi..konu dışı ne varsa odaklandıkları şey oydu ..ben de cok da şaşırmıyordum bu hallerine...

"Bugün iciceksiniz sanırım"

Dedim...Elindeki ickiyi tutan Amir'e bakarak...

"Ee yani oğlum buraya sana yardım etmek için geldiğimizi mi sandın?"

Ryan gülüşünü yeni toparlamışken...bana omuz attı..

"Dedim sana bunlardan bir bok olmaz diye..dinleyen mi var"

Ryan bazen haklıydı gerçekten... onların geleceğini düşündüğümde cidden bir şeye yardim edeceklerini düşünmem benim hatam olabilirdi...

"Fazlalıktan bir şey olmaz"

Amir ile Emre oyun odasına geçmiş bilardo oynuyorlardı ....

Ryan ise televizyon karşısında birşeyler izliyordu...

"Ben size gelin dedim tamam da boş durun diye değil anasını satayım ya!!"

Kendimce mırıldanırken Ryan duymuş olmalı ki ...koltuğa pat pat vurup..bana baktı...

"Şimdi gel anlat bakalım... böyle ağlarsan televizyon izleyemem ..."

Yanına usulca gelip oturdum...Oda benim gibi alfaydı...Ama resesifti...

Birbirimize çok benzediğimiz icin dublörüm oluyordu...

Gittiğim her çekimde peşimsıra geliyordu..
.
.

"Ondan boşanmam gerekiyor ... tanımadığım bir adamla saçma bir anlaşma yapmak istemiyorum.."

Ryan elini çenesine getirip...

"Neden işleri oluruna bırakmıyorsun... Anlattığına göre ilk 5 ay burada olmayacak mı?"

Kafami onaylarcasına sallayıp

"Öyle ama...bu...film sektöründe çalışan ünlü biri için..."

Yüzüme bakıp cümlemi devam ettirdi ..

"Büyük bir skandal olur... değil mi?...Ünlü film yıldızı Arel'in gizli evliliği ..hm değil mi?"

Ellerimi yüzüme getirip ofladım...yeterince dertle boğuşurken...birde saçma bir haberle uğraşmak istemiyordum...

"Bu sadece bizim aramızda kalacak ...Eğer...medya duyarsa üstesinden gelemeyebilirim..."

Ryan sessizce durup dudağını büzdü...

"Hemen hemen her konuda dikkatli olman gerekiyor...bu ...senin zayıflığın olmamalı ...".

Aramızda konuşurken...Gevşek gevşek..odaya giren Emre ile Amir'e baktık...

"Biz içiyoduk...sonra dedik neden buraya geldik fln... düşündük sonra buraya geldik"

Ne diyor bunlar aq..

İçtiktekleri içinde hayli hayli sarhoş olmuşlardı...

Ayağa bir hışımla kalkıp..ses yapan bu ikiliyi bir odaya atıp sessizlik istiyordum.....

Kollarından çekiştirdiğim gibi herhangi bi odaya girip ikisini de odaya attım..

Salak  salak yüzüme bakarken onlar ...tek bir kelime dahi etmiyordum..

Arada sustuklari zaman sarhoş oldukları zamandı...

İki betanında birbirlerine zarar vereceğini düşünmüyordum...

Yani bence öyleydi ...

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin