Büyük bir çığlıkla yerimden nasıl firladığımi hatırlamıyorum...o an ev patlamış da olabilirdi...umm belki yangın?
Hayır...
Sadece Çınar benim yatağımda gözüme sinirli bir şekilde bakıyor .... Derin nefes alıyordu....
"Beni buraya sen mi koydun?"
Ne münasebet canım.
"Hayır... duştan çıktığımda...orda yatıyordun zaten.."
Yataktan kalkıp hala son ses bana bağırıyordu..
"Bana sakın yalan söyleme ... nerde yattığımı biliyorum ben!!!"
"Demek ki bilmiyorsun.."
"Biliyorum.."
"Seninle laf yarışı yapamam yüzümü yıkayacagım çekil önümden..."
Kolumdan tuttuğu gibi önüne çekti ..
"Eğer bana bir daha dokunursan....o elini bir daha kullanamayacağın hale getiririm... soru sormayacağım....anladığını düşünüyorum çünkü..."
Elimi çekip duşa girdim...
Tek derdim bu olsa keşke...Dokunulup dokunulmamanın neresinde bir problem olabilirdi ki...
İlla bir ortamın gürültüsü olmak için yarışıyordu resmen.....
Erken kalkmamıza rağmen diğerleri uyandığından aşaga inmek istememiştim ..
O da istememişti...
Ayakta duruyor camdan dışarı bakıyordu....
Ne zaman sessiz olsa...garip bir feromon yayardı...bunu anlamak başta ilgimi çekmediğinden uğraşmazdım ama... bas baya üzüldüğü bir şey var gibi görünüyordu....
İlgilenmemek her zaman en doğru karardı benim için .
Bugün Çınarla babamın sürekli gidip birilerini aradığı yere gidecektik ...
"Bugün kahvaltıdan sonra....".
Sözümü kesip
"Dışarı çıkacağımızı biliyorum...Söylemene gerek yok"
Dünkü ağır ithamlardan sonra birbirimizle zar zor görmeye tahammül ettiğimizden ,daha az konuşuyorduk...Bu iyiydi sanırım...
"Kahvaltıya in".
Merdivenlerden inerken ....arkamdan geleceğini düşünmüştüm fakat gelmemişti....
Kendince bana trip atacaksa şuan bunun hiç sırası değildi...
Tam merdivenlerden inmeme birkac basamak kalmışken... kapının aralandığını... ardımdan geldiğini gördüğümde yavaşladım..İçimde tuhaf hisler vardı ve nedenini anlayamadığımı düşünürken... göz ucuyla ona baktığımda merdivenlere oturmuş bana bakıyordu ....Duraksadım..
"Napıyorsun orda??? Hadi... hızlı ol..."
.
.
.
.Çınardan...
Midem .... Cidden bulaniyordu....Belki sinirseldir diye düşünüyordum fakat bas baya kramp giriyordu...
"Yürümeye devam et ...gelirim sonra ben"
Ayakta boş boş bana bakıyordu...Sik gibi durmaktansa...bir faydasi olacağına olan inancım da yoktu gerçekten...
Arkasını dönmüş giderken ...hala bana bakıyordu...
"Lan ne bakıp duruyorsun hala gitsene!!"
Yavaş bir şekilde yönünü bana cevirdi ve yavaş adımlarla merdivenlerden çıkmaya başladı...karşıma geçti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...