((40))ÖLÜM HABERİ

849 54 5
                                    

Arel'e tamamen güvenmek benim onu kabullenmem demekti. Zaten anlaşmalı bir ilişkimiz olduğu için de sorun çıkmamalıydı öyle değil mi ?

Ama planladığim gibi gitmiyordu. Hamilelik hormonları deyip geçiştirdiğim hislerim o yokken de kendini gösterince beni daha da kesin duygulara yitmişti.

Çünkü aptal aptal konuşması...beni deli edecek davranışta bulunmasına rağmen ona söylediğim her kabaca sözün onda yara açtığını farketmiştim.

Ettiğim küfürlerin ve lafların onu kırdığının bende farkındaydım. Ama bu benim kolayca düzeltebilecegim şey değildi.

Ve en garibi ise Arel gibi birini sevmek...gelecekte beni yanlız bırakabilirdi.

Onun bana güvenmediği gibi...

........................................................................................................................................................

Arel'den;

Genelde aşk gibi duygusal dürtüleri umursamazken Çınar'ın ciddi ciddi dürtülerimden de vazgeçirtecek kadar beni etkilemiş olması beni şaşırtıyordu... ama Çınar'ı tanıdıkça onun hakkında ufak da olsa bir şeyler öğrendikçe kalbim daha fazla merak duyuyordu ona.

Karşılık bekliyordum.. ama bunun zamanını tamamen o belirliyordu.

Sürekli onu kışkırtacak yalan bahanelerle onu bana bağlamak....en sevdiğim şeydi.

Çınar'ın karakteri göz önüne alındığında kıskançlığını içinde yaşayamayan biri olduğu için genelde yumrukları konuşan tiplerdendi.

Bu yüzden benden çok ,role girdiğim adamlara zarar veriyordu.

Onu kıskandırdıkça bana olan ilgisinin uyanacağını bildiğimden izlemesi zevkli oluyordu.

Nede olsa sahip olmak istedigim bir şey varsa ona kesinlikle sahip olurdum.

Ve yavaş yavaş tohumlarımı serpiştirip geri çekilerek Çınar'ı çokca boşlukta bırakıyor..beni istemesini sağlamak için elimden geleni yapıyordum.

~

Eve dönüş yolu çok yorucuydu.. Çınar yine bildiğimiz gibi uyuyordu..ve uyuyordu..

O gün bana yaslanarak uyuduğunda.. biraz olsun içim rahatlamıştı.

En azından eskisinden çok daha iyiydi. Mesela şimdi de omzumda başı ,elimi tutuyordu.

Benim benim..benim elimi !!

Yaa... Hep böyle elimiz ayrılmasa... Yapıştırıcı ile yapıştırsam...

Da neler düşünüyorum ben?!

Saçlarına dokunup sevmeye başladım.
Bu zaman geçtikçe bana olan ilgisi böyle artacaksa onu sürekli hamile bırakmak isteyebilirdim.

Tamam tamam bu da çok fazla olurdu.

Sadece şu haline bir bakın...Onun böyle hiçbir derdi yokmuş sonuna kadar bana güveniyormuş gibi uyuyuşu...ahh aşık olmayayım da ne yapayım?!

.
.
.

Zaman hızlı geçiyordu... Erkek omegalar kadınlardan farklı vücutlara sahip olduklarından..

9 ayı bekleriz sanıyordum ama öyle olmadı... Son bir aydan az zamanımız vardı.Karnı daha hızlı büyüyordu...ve ek olarak somurtkanlığıda öyle.

O gün eve geldiğimizden beridir...bilmiyorum ama Çınar dışarı çıkmamı istemiyordu.

Sebebini sorsam da söylemiyordu.
Onu anlamak zor deyip kenara çekilmekte istemiyordum. İstediği gibi yapıp yanında duruyordum sadece.

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin