((24)) KÖLE=AŞK

954 51 6
                                    

Uyandığımda elimle yoklamıştım yatağı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Uyandığımda elimle yoklamıştım yatağı...En son bana sıkıca sarıldığında donup kalmış hareket bile edememiştim .Temas bağımlısı mıydı neydi anlamıyordum.

Sürekli garip hareketleri vardı ama neden saçlarımı okşayıp öpmüştü ki.

Bu çok mide bulandırıcı.

Ellerimi saçıma getirdim. Gözüm bileğimdeki sargıya takılmış hafiften hareketlenmiştim.

"Hasssiktir bu ne lan???!!"

"Ben sardım"

Sesin geldiği yöne baktığımda bacak bacak üstüne atmış kitap okuyan Arel'e bakıyordum. Gerçi kitap okuyor gibi değilde daha çok gözü bendeymiş gibi hissettiriyordu. Hem ne ara duydun lan beni??

Aniden cevap vermesini bırak burda olduğunu bile farketmemiştim.Afalladigimdan

"N-neden böyle bir şe-"

"Çünkü bilegin kızarmıştı"

"Basit bir kızarıklık"

"Değildi"

"Hay...sabah sabah..."

Yatakta dineldiğim sırada Arel'e boş boş bakıyordum. Hala başını kitaptan ayırmamış buna rağmen laflarıma cevap veriyordu.

Sabah bunaltısı mıdır hiç bilmiyorum ama midem ağrıyordu.

İncittiğim kolumdaki sargıya da baktığımda..bu adamın kafasına göre vücuduma dokunduğunu farketmiştim.

*Ne sikim sikim hareketler bunlar*

Kolluma dokunurken...Karnıma tekrardan hafiften bir ağrı girmişti.Elimi karnıma koyup gözlerimi kapatmıştım.

"Ahh..."

Arel ne ara kitabını kenara fırlatmıştı bilmiyorum ama dibimde bitmişti.

"Şimdi neren ağrıyor?"

"Şimdi mi?? Her gün mızmızlanan biriymişim gibi konuşuyorsun!!!"

Arel karnıma bakıp burnunu kaşıdı.

"Öylesin zaten"

"Salak salak konuşma da siktir git daha fazla gözüm görmesin seni !!"

Arel suratıma aval aval bakıyor beni sikine takmıyordu.Uyanır uyanmaz bu adamı görmektense...ıhh...

Elini omzuma koyup sertçe yatağa uzandırdı.

"Napıyorsun lan?"

Sol eliyle omzuma baskı uygulayıp diğer eliyle tişörtümü kaldırıp karnıma elini koydu. Bana dokunurken hiç teredüt etmiyor pata küte el atıyordu.

Dudağımı büzmüş saçma sapan hareketlerini izlerken ellerinin karnımda gezinişi kabul etmekte ne kadar zorluk çeksem de rahatlatıyordu.

Bu nasıl oluyordu cidden...

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin