"Hey size üc gün müddet vermiştim ama bence çoktan anlaşmışsınızdır diye düşünüyo-"
Kapı açılma sesiyle ellerimi Çınar'ın kulaklarına koydum.
"Şşşştttt!!! Sessiz ol!!!! Eğer biraz daha konuşmaya devam edersen sikerim seni!!!"
Bu kadar huzurlu uyurken uyansın istemiyordum.
Ryan şaşkınca bir bana bir de uyuyan Çınar'a baktı.
Sessizce"Neler oldu lan burda..??? Dövdün mü yoksa...lan öldürdün mü adamı???"
Ryan'a sinirli bir şekilde bakıp koluna sertçe vurdum. Çınar'ın saçlarını okşayıp mırıldandım.
"Sapasağlam..sadece uyuyor.."
Ryan derince nefes alıp verdi.
"Siz..kavga etmediniz dimi..Gerçi yanında uyuyor.Nasıl oldu bu bir şey içirmedin adama değil mi?"
"Sanane amına koyayım boş yapma da çöz şu kelepçeleri ve doktorumu çağır!!"
Ryan gözlerini kısıp tek kaşını kaldırdı.
"İyice Çınar'a benzedin.. Hem ne alaka doktoru niye çağırıyorum ben?"
Boş konuşurken kelepçelerimizi çıkardı. En son Çınar'ın bileğinden çıkarırken kelepçenin olduğu kısımların kızardığını farkettim.
Ryan'ın tşörtünden tutup çekiştirdim.Vücudumu kaldırmıyordum çünkü Çınar kolumun üstünde uyuyordu.
"Orospu çocuğu seni !!! Bileğine bak amına koyayım senin ben "
Ryan tuttugum tşörtünden sertçe çekip tuhafça bana baktı.
"Delirdin mi oğlum daha dün birbirinizi yiyordunuz ??!! Şimdi bileği kızardı diye kudurdun mu??"
Ne..
Hayır.
"Kapa çeneni.."
Ryan hafifçe gülümseyip ellerini cebine soktu.
"Ondan hoşlanıyorsun değil mi?...Daha geleli bir ay anca olacak."
Hayır.
Hoşlanmıyorum.
"Siktir git Ryan..Hadi..Dediğimi yap çağır doktoru"
"Neden çağırıyorum?"
Başımı Çınar'ın koluna çevirip dişlerimi sıktım.
"Kolunu incitmiş."
Ryan arkasını dönmüş odadan çıkarken kapıda durdu.
"Aranızdaki anlaşmayı unutma Arel..Sonra pişman oluyorsun çünkü"
Pişman olmak mı.
Durumu sandığından daha fazla abartıyorsun. Hislerim olsaydi anlardım ben.
.
Oda tekrardan sessizleşmişti.
İstemsizce feromon salgılıyordum. Bilmiyorum sadece rahatça uyumasını istiyordum.Bileğine elimi koyup kızarmış yerleri ovalamaya başladım.
*Ondan hoşlanıyorsun değil mi ?..Geleli.... .... ... *
Hoşlanmak mı?..
Ben mi ..
Ondan bir şeyler hissedeceğim konumda değilim.
Bedenen burda ama ruhen değil.Hiç bir zaman gerçek Çınar'la konuşamadim . Bilmediğim bir adamdan etkileniyor olamam ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||
RomanceSiz hiç... tanımadığınız bir adamı evinize alır mıydınız?... . Hm...Hayır dediğinizi duyar gibiyim...Ben de tam aksini düşünmüyordum... . . Taki... . . Evime aniden giren hamile bir adamla karşılana dek... . . Başta koyduğum her kural için tekrar dü...